T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 21 września 2017, 17:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 lipca 2017, 18:01 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 kwietnia 2017, 16:08
Posty: 28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
model: multivan
silnik: AAZ

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
udało mi się już uruchomić AAZ'a w T4 , poradziłem sobie z problemem z odpalaniem , a teraz został mi do rozwiązania problem jakim jest odpowietrzenie głowicy.

1X miał rurkę wychodzącą z głowicy prosto do zbiorniczka wyrównawczego.

czy w AAZ też jest potrzebne ? mogę je jakoś ominąć ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 lipca 2017, 22:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 3967
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 121 razy
Najbezpieczniej wywiercić w głowicy i wstawić rurkę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 lipca 2017, 23:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 kwietnia 2017, 16:08
Posty: 28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
model: multivan
silnik: AAZ

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
A w jakim celu jest ta rurka? Jest niezbędna?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 lipca 2017, 17:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 3967
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 121 razy
Aby właśnie głowica się odpowietrzyła, inne pochylenie tego silnika jest w osobówce a inne w t4 , przez co głowicę ciężko odpowietrzyć i łatwo ją przegrzać


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 lipca 2017, 23:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2017, 09:22
Posty: 15
model: T 4
silnik: 1,9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Jak poprzednik musisz bo będą kłopoty wiem na własnej skórze dwa razy robiłem remont silnika a to wiercenie najlepiej zlecić fachowcom od głowic

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB