T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 23 lutego 2017, 03:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 stycznia 2017, 20:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 5 stycznia 2017, 19:49
Posty: 1
model: caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, jestem nowy na forum ale nie znalazłem podobnego wątku, więc piszę.
Byłem w Polsce na święta dojechałem swoją t4 bez problem ze względu na to, że w tym roku zjechała z mną większość europy postanowiłem wymienić rozrząd, wszystkie filtry, oleje itd.
Po całej tej operacji musiałem szybko wracać do szarej Holandii w Polsce padał śnieg i było bardzo ślisko więc jechałem bardzo wolno i zapobiegawczo i nie zauważyłem nic dziwnego, dopiero w momencie gdy wjechałem na autostradę zauważyłem, że auto nie ma takiej mocy jaka powinna być (strasznie muli), jadąc pod górkę prędkość mi spadała z 100 do 80 km/h. Mechanik podczas naprawy zadzwonił z informacją, że rozrząd był niestandardowo ustawiony i czy nie paliło mi auto dużo, odpowiedziałem, że nie to powiedział że ustawi tak jak powinno być ale jak by coś było nie tak to mam do niego przyjechać to zmieni ustawienia. Teraz do tego mechanika mam 1300km, więc nie pojadę, ale wysłał ustawienia jakie były wcześniej.
Dlatego pytam czy to możliwe czy szukać innej przyczyny, Turbina, Katalizator zapchany itd.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 stycznia 2017, 21:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:23
Posty: 6178
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 43 razy
Pomógł: 538 razy
Jest to możliwe, że złe ustawienie rozrządu powoduje zamulenie. Moim zdaniem jeśli ktoś profesjonalnie ustawia rozrząd korzystając z odczytu parametrów VAGiem to nie istnieje coś takiego jak niestandardowe ustawienie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że ustawiał na znaki i nie zrobił później korekty po odczycie VAGiem. Ktoś opisywał już na forum, że po ustawieniu przy wymianie rozrządu ściśle według znaków samochód źle jeździł, po korekcie i ustawieniu względem odczytów z kompa wszystko było dobrze mimo, że znaki się nie pokrywały.
Pokaż te ustawienia i najlepiej logi z VAGa tego co jest teraz.
Oczywiście wszystkie inne usterki też są możliwe, trzeba to sprawdzić, robiąc pełną diagnozę komputerową.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 06:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 27 listopada 2016, 13:02
Posty: 33
model: T4 polift
silnik: 1.9TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
znajomy po wymianie rozrządu w takim samym silniku również miał brak mocy, rozrząd został poprawiony i wszystko wróciło do normy autko odżyło.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB