T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 15:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 grudnia 2016, 20:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2016, 22:55
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich. Niedawno kupilem t4 2.4 na 9 osób gdyż rodzinka duza i chcialem odpicować jak nowke wiec powoli wymienilem zawieszenie przeguby itp... Zauwazylem ze na filtrze paliwa nie ma opasek zaciskowych wiec rozlaczylem przewody i problem sie zaczal zaczelo syczeć i auto nie odpalali. Kupilem gruszkę udali mi sie odpowietrzyć ale auto ujechali 8km i auto zgaslo problemy na drodze i jakos odpalilo dojechalem zlokalizowalem nastepna usterkę tzn na pompie wtryskowej byly wycieki paliwa tzn na bolcu od gazu byla wyrobiona tuleja miedziana wręcz byka jajowata i oring byl wyrobiony kupilem zestaw naprawczy auto odpowietrzylem i odpala chodzi 3-4sekundy i gaśnie juz nie mam pomyslu co to może być pompa zapowietrzona.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 grudnia 2016, 10:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Jeśli odpala na chwilę i gaśnie to najczęściej jest problem z immobilajzerem, jak naprawiałeś pompę może kabelek co idzie do zaworu odcinającego uszkodziłeś.
imiel851 napisał(a):
rozlaczylem przewody i problem sie zaczal zaczelo syczeć

Tak nie powinno być, jedyne co mi przychodzi do głowy to niedrożne odpowietrzenie baku, jak odkręcasz wlew to czasem też nie ma syknięcia zasysanego powietrza do zbiornika.
Najprostszym sposobem na wyeliminowanie problemów z filtrem, bakiem itp to podać paliwo do pompy z butelki/bańki bezpośrednio do wężyka ją zasilającego trzymając powyżej pompy co ułatwi jej wypełnienie. jeśli nadal nie będzie palił to stawiam na immo lub coś z zaworem odcinającym paliwo w pompie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 grudnia 2016, 11:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Immo na mechanicznej pompie odcina zapłon całkowicie, można kręcić i nie odpali wcale.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 grudnia 2016, 16:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2016, 22:55
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zapomnialem dodać ze juz tak zrobilem ominąłem juz bak, na pompe podalem paliwo bezpośrednio z banki 20l podpompowalem gruszka i nie ciągnie paliwa, tylko pobiera paliwo powrotem z filtra paliwa odpala na 2-3 sekundy i gaśnie
Kabelek sprawdzony jest ok. Chodzili mi o przewody od filtra paliwa ze rozlaczylem i syczalo. A immo hmm czyli byka by to sprawa dla elektryka?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 8 grudnia 2016, 17:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
imiel851 napisał(a):
Chodzili mi o przewody od filtra paliwa ze rozlaczylem i syczalo.

mi też, dlatego napisałem o odpowietrzniku zbiornika paliwa


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 grudnia 2016, 20:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 grudnia 2016, 22:55
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wymiana wężyków i regulacja pompy i t4chodzi jak nowo narodzone


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB