T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 12:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 kwietnia 2014, 17:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2013, 15:52
Posty: 7
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam szanowne grono.
Uważam moje 22 letnie T4 za najlepszy wóz świata mimo, że do ideału mu brakuje jakiś 22 lat. ;)

Mam problem, auto mi potrzebne na już.
Wszystko było ok, odpalam, jade i chce wrzucić wsteczny bieg, i w tym momencie cała dźwignia zmiany biegów "wpadła" w podłoge. Jak się ją uniesie to wszystkie biegi da się znaleźć.
Macie jakiś pomysł co mogło paść?
A ja w tym czasie lece pod samochód zobaczyć czy żaden wodzik lub inna duperela nie wypadła.

Pozdrawiam!


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/940 ... 2ee2.html#

Czy tutaj powinna być jakaś śrubka, whatever? Mam pomysł coś tam wkręcić, a nóż się uda.

Zajrzałem, pod samochodem i przy silniku wszystko jest jak najbardziej OK. W samochodzie, na dźwigni zmiany biegów jest taki gumowy element, pod nim sprężyna. W tym elemencie powinna być śrubka która blokuje pójście drążka niżej? Dobrze kombinuje?


Ostatnio edytowano niedziela, 6 kwietnia 2014, 18:43 przez maja, łącznie edytowano 2 razy
edytujemy posty


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 kwietnia 2014, 18:21 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 8 grudnia 2013, 18:45
Posty: 173
Lokalizacja: Łochowo
model: MULTIVAN Proiektzwo
silnik: 2,5 B/G

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 6 razy
Wypadła ci tzw panewka lewarka opasająca taką pomarańczową kulkę w której chodzi ta rurka od drążka. numer tej panewki to 701 711 699, a tej kulistej tulei to 191 711 208 A


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 kwietnia 2014, 18:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2013, 15:52
Posty: 7
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zerknij proszę na moje zdjęcie. Tak to wygląda na ten moment w moim samochodzie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 kwietnia 2014, 18:49 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Dobrze kombinujesz tam ma być śrubka na imbus która blokuje żeby to wszystko nie wpadało przy włączaniu wstecznego przerabiałem to tylko mi nie zginęła tylko się popuściła ustawiłem dokręciłem i jest


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 kwietnia 2014, 18:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2013, 15:52
Posty: 7
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
mjanusz69,
czyli wkręcić tam śrubę, ustawić "bokiem" żeby blokowało dźwignie i tyle?


Ok problem rozwiązany. Tam nie było miejsca na śrube, tylko śruba. Ustawiłem, dokręciłem i śmiga. Za to właśnie lubie t4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:17 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Czyli też Ci się poluzowała <victory>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 29 października 2013, 15:52
Posty: 7
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Musze się mniej dać podpuszczać na światłach. ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 sierpnia 2016, 16:29 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): sobota, 19 lutego 2011, 11:29
Posty: 869
Lokalizacja: Łańcut
model: Caravelle
silnik: 2.4D

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 68 razy
Nie mogę trafić tematu, a nie chce zaśmiecać forum, dotyczącego wymiany tulejek (kulek) dzwigni zmiany biegów wiem że ktoś miał patent na taką robotę. Podrzuci ktoś linka?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 sierpnia 2016, 18:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Zerknij na T4 Wiki
i tu: http://t4-forum.pl/viewtopic.php?p=108492#p108492


_________________
Obrazek



Za ten wpis autor rafflex podziękował: mjanusz69 (środa, 31 sierpnia 2016, 19:43)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB