T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 15:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 października 2012, 23:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:57
Posty: 81
Lokalizacja: Katowice
model: Caravell
silnik: 2.5 ACV, AJT
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam szanownych kolegów mam taki kłopot z swoim ACV a mianowicie gdy ciagne go na 3 biegu to przy obrotach 2400 tak jakby ciagło go i przy tych 2400 obrotomierz staje
a gdy chce zahamować jak wciskam pedał to dopiero po 2 sekundach czuć ze dopiero zaczeło hamować czy mozna prosić o jakieś podpowiedzi ? dodam ze na nowym sprzegle jest zrobione 140 000


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 06:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
no to teraz napisz to tak aby można było cokolwiek zrozumieć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 08:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:57
Posty: 81
Lokalizacja: Katowice
model: Caravell
silnik: 2.5 ACV, AJT
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
hmm to jest tak że przy 2400 obrotów na 3 biegu auto przestaje się zbierać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 09:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
tylko na trzecim biegu ?? na innych idzie powyżej 2400


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 11:27 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 listopada 2011, 15:08
Posty: 225
Lokalizacja: Podkarpacie
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 8 razy
bartekaudia6 napisał(a):
hmm to jest tak że przy 2400 obrotów na 3 biegu auto przestaje się zbierać


Stają obroty i przyśpieszenie? Na innych biegach też tak samo czy normalnie? Co pokazuje VAG-COM?

Jak jest autko zmulone i dochodzi do jakiś tam obrotów i dalej nic to spróbuj odłączyć przepływkę. Albo założyć sprawną do testu.


_________________
Moje wozidło: viewtopic.php?f=30&t=5257


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 21:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:57
Posty: 81
Lokalizacja: Katowice
model: Caravell
silnik: 2.5 ACV, AJT
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
narazie nic nie podłączałem pod komputer auto bardzo bardzo kiepsko sie zbiera na 3 4 5 biegu na 5 to wogóle słabe przyspieszanie, dzisiaj gdy ciagłem pod lekką górke na 3 biegu to zaobserwowałem ze z 2400 obrotów spadło na 2200 a gaz byl do dechy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 21:52 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 listopada 2011, 15:08
Posty: 225
Lokalizacja: Podkarpacie
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 8 razy
Odłącz przepływkę. Na jedynce i dwójce OK?


_________________
Moje wozidło: viewtopic.php?f=30&t=5257


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 października 2012, 22:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:57
Posty: 81
Lokalizacja: Katowice
model: Caravell
silnik: 2.5 ACV, AJT
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
jedynka dwójka ciągnie jak nalezy ale od 3 niekiedy tak jakby sprzęgło ciągło takie mam wrazenie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 października 2012, 08:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
jakby sprzęgło się ślizgało to by na obroty wchodził, a nie jechał
no chyba, że nie rozumiem co oznacza słowo " ciągło " - tak na prawdę to mógłbyś je na Polski przetłumaczyć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 października 2012, 09:35 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 listopada 2011, 15:08
Posty: 225
Lokalizacja: Podkarpacie
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 8 razy
ciągnąć to można druta. <lol>

Kolego weź poświęć 5 minut i napisz po polsku w czym jest problem. Z chęcią coś doradzimy ale musimy wiedzieć w czym jest problem.

Bo stwierdzenie:
bartekaudia6 napisał(a):
... ale od 3 niekiedy tak jakby sprzęgło ciągło takie mam wrazenie


kompletnie nic mi (nam) nie mówi.


_________________
Moje wozidło: viewtopic.php?f=30&t=5257


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 października 2012, 20:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:57
Posty: 81
Lokalizacja: Katowice
model: Caravell
silnik: 2.5 ACV, AJT
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
hmm koledzy no problem jest w tym ze muli go że np. z 2400 spadnie na 2200 obrotów


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 października 2012, 20:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Podepnij VAG i odczytaj błędy, bo pewnie jakieś się znajdą


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 października 2012, 22:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 23 listopada 2011, 15:08
Posty: 225
Lokalizacja: Podkarpacie
model: t4
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 8 razy
Kolego podpinaj pod kompa. Bo z objawów jakie podałeś to nawet ręczny może być zaciągnięty.
Ewentualnie do sprawdzenia:
- Przepływomierz
- Turbinka
- pompa
- wtryski
- itp. itd.


_________________
Moje wozidło: viewtopic.php?f=30&t=5257


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB