T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 17:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 sierpnia 2014, 16:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
matnis napisał(a):
a teraz jadąc 130 mam 3000 obr.

standardowy wynik na dużej skrzyni


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 sierpnia 2014, 23:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 25 października 2011, 21:46
Posty: 269
Lokalizacja: Dolnyśląsk
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
wiec tak cykłem fote przed zmianą
stara mała skrzynia zawyrzała o 3km/h
100km/h - 2400obr
110km/h - 2600obr
120km/h - 2800obr
130km/h - 3100obr

nowa duża oszukuje o około 7km/h
100km/h - 2100obr
110km/h - 2400obr
120km/h - 2700obr
130km/h - 3000obr
140km/h - 3150obr
150km/h - około 3400obr

wam też oszukuje względem GPS czy macie wyskalowane


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 sierpnia 2014, 23:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Było nie raz, liczniki zawsze zawyżają względem GPSu, ja się jeszcze z takim nie spotkałem co by idealnie pokazywał, jedynie w Golfie żonki jest różnica tylko 3km przy 120km/h ale ma nowe opony i dość spory profil więc pewnie dla tego.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 sierpnia 2014, 17:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
W liczniku zmienia się k


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 sierpnia 2014, 17:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
chemik211 napisał(a):
W liczniku zmienia się k

Coś więcej na temat ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 sierpnia 2014, 18:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
W nowych licznikach vag zmienia się współczynnik k od niego zależna jest prędkość wyświetlana, w instrukcji obsługi jest to opisane


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 sierpnia 2014, 23:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 stycznia 2012, 10:50
Posty: 41
model: T4 Syncro
silnik: 1,9 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Witajcie, zmieniłem silnik z AAB na 1z i autko się dość mocno męczy na aktualnej skrzyni DQQ więc zmiana V biegu wskazana. Problem polega na tym że do mojej skrzyni ma sens jedynie V z T5 /wskazówka "mikoli"/ o przełożeniu 37/ 23 0,622 aktualnie mam 0,681 i tu pytanie czy to z T5 podejdzie i nic więcej nie potrzebuję
http://allegro.pl/piaty-bieg-piatka-vw- ... 24432.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 31 sierpnia 2014, 23:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Parę stron wcześniej pisałem co potrzeba przy tej piątce.
PS Na allegro drożej jak w aso


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 września 2014, 11:38 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 stycznia 2012, 10:50
Posty: 41
model: T4 Syncro
silnik: 1,9 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
"Przy trybach z t5 potrzebne są jeszcze podkładki sprężynowe pod śruby"
Tyle w temacie, znaczy że synchronizatory pasują, bo w aukcji widzę gołe zębatki?
Podkładki jakieś magiczne pod śrubę, kupić je gdzieś w ASO czy w żelaznym:) ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 września 2014, 14:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Cofnij jeszcze wcześniej i masz podane dokładne numery części. Zmieniasz same zębatki z podkładkami. Wszystko dostaniesz w ASO lub na jakimś szrocie z T5. Takich podkładek na pewno w metalowym nie dostaniesz


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: danielos (poniedziałek, 1 września 2014, 18:56)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 września 2014, 18:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 stycznia 2012, 10:50
Posty: 41
model: T4 Syncro
silnik: 1,9 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
aaaaaa, bo to ukryte było i to głęboko bardzo. Zębatki jutro do odebrania w ASO, cena powala. dzięki Probe041


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 1 września 2014, 21:10 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Co oznacza piąta pozycja w tabelce z Wiki "i GES" ?

http://www.t4-wiki.de/wiki/index.php?ti ... nbuchstabe

Gdzie np. dla skrzyń DUH i EWA jest to wartość podana 3150 a dla DUJ i EWB to 2965 ?
Czyżby obroty silnka przy jakieś prędkości ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 września 2014, 16:08 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Czy ktoś wie gdzie można znaleźć dane do skrzyni z osobówki vag o kodzie EKU ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 września 2014, 16:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
W Getrieberechner


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: ostryt4 (środa, 3 września 2014, 17:41)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 września 2014, 17:36 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Probe041 napisał(a):
W Getrieberechner

Mój "Androzjad" tego nie łyka, sprawdzę na kompie.


Edit:
Na komputerze poszło, nie ma tego w języku Angielskim ?
Ewentualnie jakieś instrukcje.....?

Edit;
Coś jednak wychodzi ale skrzyń z osobówek nie przyjmuje :cry:


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 września 2014, 22:10 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 stycznia 2012, 10:50
Posty: 41
model: T4 Syncro
silnik: 1,9 TDi

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
wstawiona 0,620 zamiast 0,682 ,długo się zastanawiałem bo zębatki w ASO 920zeta ,obroty spadły na V biegu ale na IV trzeba troszkę podgonić żeby autem nie trzęsło ze wzgl. na zbyt niskie obroty. Da się jeździć, teraz przy 100km/h mam 2750 obr/min więc jest o jakieś 250-300 mniej jednak gdyby nie zależało mi na syncro już dawno wymieniłbym skrzynie od 88kM. Wygląda na to że bede mieć 0,682 na sprzedaż, hmm muszę pomyśleć. dzięki za porady i pozdr


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 września 2014, 01:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
A u mnie czeka na montaż przełożenie główne z EWB, zobaczymy co to wyjdzie przy piątce z T5.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 września 2014, 13:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 marca 2014, 07:58
Posty: 78
model: t4
silnik: 2,4-1,9tdi

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 1 raz
ostryt4 napisał(a):
A u mnie czeka na montaż przełożenie główne z EWB, zobaczymy co to wyjdzie przy piątce z T5.

dużo jest pracy przy przekładce przełożenia głównego?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 września 2014, 14:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
henry napisał(a):
ostryt4 napisał(a):
A u mnie czeka na montaż przełożenie główne z EWB, zobaczymy co to wyjdzie przy piątce z T5.

dużo jest pracy przy przekładce przełożenia głównego?

Cała skrzynia do rozwalenia na czynniki pierwsze, co i jak dokładnie dam znać jak to ogarnę.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 15 września 2014, 20:17 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Mam do dyspozycji dobrą skrzynię od osobówki o kodzie EKU, o ile się nie mylę choinka biegów od 1 do 4 powinna pasować do mojej DQL i ma szybsze biegi chociarz obawiam się aby nie przegiąć z jedynką żeby sprzęgła nie piłować przy ruszaniu
EKU..................................................... DQL:
I-33:10=3.300.....................................I-34:9=3.778
II-35:18=1.944....................................II-36:17=2.118
III-34:26=1.308...................................III-43:25=1.360
IV-33:36=0.917...................................IV-34:35=0.971

To wszystko oczywiście na przełorzeniu głównym 72:17=4.235, co Państwo na to, będzie dobrze ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 44  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB