T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 23:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 marca 2012, 16:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 20 marca 2012, 23:20
Posty: 5
model: T4
silnik: 2,5 B

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Odczytałem z naklejki na słupku wewnątrz auta, zaraz sprawdzę co jest na skrzyni.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 maja 2012, 01:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 18 maja 2012, 17:02
Posty: 12
Lokalizacja: Wrocław
model: T4
silnik: AXL 174 KM :-)

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Ja mam takie pytanie:

Czy w skrzyni O2G, tej podobno "nietjuningowalnej" da się wymienić przełożenie główne na inne, ale też od O2G ?

Konkretnie, mam skrzynię DRH (syncro, silnik AXL zrobiony na 174 KM), z przełożeniem głównym 4.933
Chciałbym wymienić przełożenie na 3.905 np. od skrzyni AFK, AFL, DXZ, FJS lub innej z tym przełożeniem.

Obroty spadłyby o ok. 20% przy tej samej prędkości, a v max wyniosłaby ok. 200 km/h <15>
Zapas mocy i momentu jest duży, więc nie obawiam się, ze nie starczy.

Obecnie obroty się kończą na ok. 165 km/h, silnik wyje a auto ... <slimak>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 maja 2012, 22:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
6 500km przelatałem na piąteczce 28/40 i jest lux <18> a konkretnie to tak <53> :

http://imageshack.us/photo/my-images/62/dsc03276p.jpg/

Spalanie, hmmmm, ciężko mi jest powiedzieć czy spadło czy wzrosło, ale na trasie na pewno spadło, bo w drodze na zlot + jazda po kaszubach itp + powrót spalił mi 7,7l a trzymałem go tak jak na fotce <up>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 08:34 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Też się przymierzam do 28/40,.. tylko po Twojej fotce zastanawiam się czy gra warta świeczki. W.g. oznaczeń mojej skrzyni CHS mam 34/45. A na fotce wygląda to tak. Trochę mała róznica. Może mamy duże różnice w oponach? Chociaż ktoś wcześniej napisał, że zysk będzie ok. 8%,. i to się niestety zgadza.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 09:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Wcześniej miałem podobnie jak Ty, równe 105km/h i 3000rmp/min, teraz jest jakieś 113km/h <38>
ale za to w miare wzrostu prędkości ta różnica się powiększa <53>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 09:38 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
Skoro się tak rajcujesz to widocznia jest różnica :)


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 10:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Tak się wydaje że w sumie niewiele, ale zawsze coś <38>
aaaa, no i druga zaleta, w środku jest ciszej <cool>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 10:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
ile dałeś za tryby?


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 10:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Nic, zamieniłem się za moje 34:45 ;) Moje pójda do doki <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 12:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 28 maja 2010, 21:06
Posty: 1013
Lokalizacja: Warszawa
opis: Był Ponury Mściciel 2,4TD
Jest T5
model: T5 długi i wysoki
silnik: 1,9 TDI

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 27 razy
farciarz! .. tak to ma sens,.. i to głęboki.. :)


_________________
Problemem wielu forów jest nadmiar moderatorów ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 maja 2012, 14:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
poszukaj na alledrogo, są goście którzy regenerują skrzynie i mają pojedyncze tryby, bo w zasadzie to synchronizator i piasta synchronizatora zostaje ta sama, jedynie same tryby wystarczy zmienić <cool>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 31 maja 2012, 19:02 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
Witam.Ja mam transportera 2003 rok 2.5 tdi syncro 102 konie w skrzyni drh.Caly dolot i turbina seryjnie zalozone od 150 koni.Zostala mapa wgrana 150 koni.Faktycznie idzie jak szatan tylko teraz jest problem bo tylny most nie wytrzymuje.Rozmawialem z gosciem co zajmuje sie podkrecaniem mocy,powiedzial ze nie wskazane jest podkrecanie mocy w syncro.Dlatego silniki 150 koni w syncro specjalnie dlawione sa na 102 zeby byly zywotne..nie wiem czy drugi raz bym wykonal ten zabieg..mfg tomas


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 25 czerwca 2012, 22:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Dla zainteresowanych
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=34048
Po "naszemu" ;)
http://translate.google.pl/translate?sl ... Ft%3D34048


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lipca 2012, 00:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 czerwca 2012, 14:01
Posty: 3
model: Multivan
silnik: 1.9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszyskich na forum jestem tu nowy mam skrzynie CHR w obudowe 02B o przelozenie glównym 3,735 a piatka to 0,756 v-max to 130-135 km/h i to jest czerwone pole wymienilem silnik na 1.9 TDI 110 KM AFN czy mozna zmienic tylko przelozenie glówne z jakis osobowki czy czegos innego ?? chcial bym zeby pojechal chociaz 160-170 km/h jakie sa koszta czegos takiego. Busa mam w wersji Multiwam ta wiec nic ciezkiego nie bede wozil. Na tej skrzyni zerwalem juz 2 sprzegla z gory dziekuje za pomoc :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lipca 2012, 10:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Czytałeś w ogóle ten temat??


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2012, 13:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 czerwca 2012, 14:01
Posty: 3
model: Multivan
silnik: 1.9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli z moja skrzynia nieda sie nic zrobić poza wymiana trybów ale przełożenie główne musi zostać ??
Najbardziej mi zależny żeby nie wykręcało tego sprzęgła.
Czy skrzynie od 2.5 TDI 88km sa bardzo awaryjne bo słyszałem dużo niezbyt dobrych opinii.
Dobrze rozumiem ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2012, 15:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Buchu napisał(a):
Czy skrzynie od 2.5 TDI 88km sa bardzo awaryjne bo słyszałem dużo niezbyt dobrych opinii.


nie bardziej niż twoja, skrzynie w obudowie O2B nie są przystosowane do takiego momentu i mocy, ale nie masz wyjścia, to jedyna opcja dla ciebie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2012, 17:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 26 czerwca 2012, 14:01
Posty: 3
model: Multivan
silnik: 1.9 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
aha dziekuje bardzo za info koledzy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2012, 20:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Podobno do 1.9 TD po lifcie podchodzi skrzynia ze 102KM 02G, jest to możliwe? (pytanie czysto teoretyczne)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 lipca 2012, 09:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 lutego 2011, 22:59
Posty: 571
Lokalizacja: Dolny Śląsk
model: Multivan
silnik: 1.9 TDI / AHU

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 23 razy
Nie
Tylko 02B ma 2 rzędy otworów na mały silnik 4 cylindrowy i duży 5 cylindrowy, więc tak jak wyżej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 44  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB