T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 8 maja 2024, 01:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 19:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 02:58
Posty: 79
Lokalizacja: Belgia
model: t4
silnik: 2.5 tdi AJT

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
Witam.Mianowicie dzisiaj zauwazylem,ze na 4 i5 biegu przy okolo 2tys obr. delikatnie slizga sie sprzeglo chociaz nie zawsze to wystepuje,uslizg jest okolo 100-200 obr. potem lapie i jest oki.Sprzeglo bierze przy samej gorze i przy ruszaniu delikatnie szarpie. Jak to jest panowie dokladnie z tym dwumasem?przeczytalem pare tematow i napewno nie bede przesiadal sie na sztywne lecz ciekawy jestm czy odrazu musze wymieniac wszystko czyli dwumas+tarcze,docisk i lozysko czy wystarczy narazie wymienic sprzeglo bez dwumasu??.Pytam poniewaz latam moim sprzetem za granica,sama wymiana tutaj zapewne bedzie b.droga to narazie bym zaoszczedzil chociaz na dwumasie a przy najblizszej wizycie w PL bym zregenerowal,Sam nie wiem co robic?? Mozliwe ze zdolam jeszcze troche przelatac i wymienie wszystko w Polsce. Nadmienie ,ze autko ma 185000tys nalatane,zapewne nic ciezkiego nie ciagalo bo jezdzilo w firmie elektrycznej,u mnie tez ma lekki zywot ,bo najciezsze co wozi to puszki z farba.Jezeli juz bede musial wymieniac wszystko napiszcie ile mozna mniejwiecej za wszystko zaplacic aby nie zrobic sie w balona,gdzie mniejwiecej zamawiac i na co zwracac uwage?? Z gory dziekuje za pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 19:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
dobry mechanik będzie potrafił ocenic czy dwumasa jest do wymiany czy nie po wyjęciu skrzyni,
jeśli jest z nią wszystko o.k. to nie ma sensu wymieniac


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 21:26 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
A ja mam pytanie,dla czego nie chcesz wymienić na sztywne koło????? Ja w "czarnuchu" wymieniłem na sztywne i było OK ,zwłaszcza ,że połowę tańsze a różnicy w jezdzie nie ma. Jak jezdzisz chłopie za granicę,to ja bym to wymienił,zwłaszcza,że jak sam mówisz,bierze u samej góry.......


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 21:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 22 lipca 2011, 02:58
Posty: 79
Lokalizacja: Belgia
model: t4
silnik: 2.5 tdi AJT

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 2 razy
He,no wlasnie jakby to bylo w Polsce to by nie bylo problemu,lecz obecnie caly czas za granica przebywam i teraz jak kupie cale sprzeglo bez dwumasy,mechanior rozbierze i powie lipa,trzeba dwumas.Teraz czekanie ponad tydzien az przyjdzie czesc z Polski itd.Z nowu kupic wszystko razem chyba bylo by taniej niz poszczegolnie osobno,Moze drodzy koledzy ktos z doswiadczenia wie jak zrobic?? Kurcze,zebym w ostatnim czasie nie robil rozrzadu,calej zawiechy z przodu i ukl.wydechowego bym sie nie szczypal tylko zamowil wszystko i po problemie,a tak za sama wymiane rozrzadu zaplacilem 250euro plus czesci to sami wiecie jak jest,Ciekawe ile krzyknie za wymiane sprzegla... <18>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2011, 21:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
na forum wszystkie podstawowe objawy zużycia dwumasy masz dokładnie opisane
poszukaj, poczytaj to będzie Ci łatwiej podjąc decyzję
także co daje dwumasa i jaki wpływ ma jej zastosowanie na skrzynie biegów też


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 czerwca 2013, 22:55 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
Kubek napisał(a):
A ja mam pytanie,dla czego nie chcesz wymienić na sztywne koło????? Ja w "czarnuchu" wymieniłem na sztywne i było OK ,zwłaszcza ,że połowę tańsze a różnicy w jezdzie nie ma. Jak jezdzisz chłopie za granicę,to ja bym to wymienił,zwłaszcza,że jak sam mówisz,bierze u samej góry.......



co to jest to "sztywne koło"? pierwszy raz sie spotykam z takim terminem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 czerwca 2013, 23:00 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Jest to zwykłe koło zamachowe,montowane zamiast dwumasu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 08:44 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 10:26
Posty: 188
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 8 razy
tylko jest jeden probl;em ze sztywnym kolem,jak wymienisz na sztywne kolo a po jakims czasie bedziesz musial wymienic sama tarcze,to samej tarczy nie dokupisz do sztywnego kola tylko caly kaplet.mfg tomas


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 11:13 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Myśle ,że spokojnie dostaniesz docisk i tarcz bez koła,a możliwe ,że będzie pasować od innych VW.
Jeśli chodzi o silnik 88km ,to całe sprzęgło jednomasowe będzie pasować od 2.4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB