T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 18:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 16:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Przymierzam się do wymiany pękniętej osłony gumowej na półosi (zabierak trójpalczasty i szklanka od strony skrzyni biegów).
Będę to robił pierwszy raz w T4. Sprawę w nieśmiertelnym Wartburgu znam tak, że robię to z zamkniętymi oczami. Do rzeczy.
Jaki i ile oleju wchodzi do skrzyni biegów ?
Jest jakiś myk żeby wyciągnąć półoś czy trzeba ściągnąć zwrotnicę ze sworznia ? Jeżeli trzeba to lepiej z górnego czy dolnego ?
Czy smar do szklanki robić jak w mojej pierwszej furze (odrobina smaru molibdenowo-siarkowego + olej do skrzyni biegów wymieszane na "kisiel" ) czy po prostu jakiś specjalny smar dać do szklanki ?
Jakie mogę napotkać niespodzianki przy takiej robocie ?
Ewentualnie w jakie narzędzia mam się zaopatrzyć żeby nie było "OchO" ?
Przyjmę wszystkie rady. Na razie zbieram siły i odwagę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 20:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
herman napisał(a):
zabierak trójpalczasty i szklanka od strony skrzyni biegów

Pierwszy raz słyszę takie określenie

herman napisał(a):
Jaki i ile oleju wchodzi do skrzyni biegów ?

Oleju nie będziesz musiał dolewać bo i nic ci nie uleci
herman napisał(a):
Jest jakiś myk żeby wyciągnąć półoś czy trzeba ściągnąć zwrotnicę ze sworznia ? Jeżeli trzeba to lepiej z górnego czy dolnego ?
Czy smar do szklanki robić jak w mojej pierwszej furze (odrobina smaru molibdenowo-siarkowego + olej do skrzyni biegów wymieszane na "kisiel" ) czy po prostu jakiś specjalny smar dać do szklanki ?
Jakie mogę napotkać niespodzianki przy takiej robocie ?
Ewentualnie w jakie narzędzia mam się zaopatrzyć żeby nie było "OchO" ?


zdejmujesz koło, wykręcasz śrubę centralną od przegubu
Wykręcasz 2 śruby od dolnego sworznia i rozpinasz zwrotnicę. Wcześniej rozpinasz mocowanie amortyzatora i stabilizatora z wahaczem.
Dolny wahacz w dół, po zwrotnicę podnośnik i windujesz ją do góry coby wahacz górny odprężyć i móc przegub z niej wyjąć więcej miejsca mając
Od skrzyni na 6 śrub na klucz SPLINE 10 odkręcasz i wyciągasz półoś. Reszta prosta robota - zdejmujesz zabezpieczenie, zsywasz przegub, osłonę, myjesz i składasz w odwrotnej kolejności.

Tu masz fotkę przegubu:
http://allegro.pl/przegub-polos-transpo ... 31226.html
A tutaj fotkę flanszy prawej z obudową:
http://allegro.pl/flansza-polosi-vw-t4-i1558012523.html


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.



Za ten wpis autor b8tz podziękował: herman (czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:33)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 20:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
b8tz napisał(a):
herman napisał(a):
zabierak trójpalczasty i szklanka od strony skrzyni biegów

Pierwszy raz słyszę takie określenie

ja też, sądząc z dalszego opisu podejrzewam tak jak ty, że chodzi o osłonę gumową przegubu
czekam na potwierdzenie
smar do przegubów kupisz w większości sklepów motoryzacyjnych


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 20:47 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:30
Posty: 308
model: był MIXT
silnik: ACV

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 12 razy
Ja jak kupowałem osłonę smar miałem w zestawie .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 20:55 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Herman kup osłone GKN - 31zł kosztuje ale jest jakości oryginału i masz wszystko w zestawie, smar, opaski, śrube itp <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 20:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
herman napisał(a):
zabierak trójpalczasty (...) Sprawę w nieśmiertelnym Wartburgu znam tak, że robię to z zamkniętymi oczami.


W t4 jest innej budowy przegub niż w "warbim". A koledzy których dziwi Twe nazewnictwo nie widzieli jak zbudowany jest przegub przy skrzyni biegów aut francuskich z lat 90-tych.

b8tz napisał(a):
herman napisał(a):

zwrotnicę podnośnik i windujesz ją do góry coby wahacz górny odprężyć i móc przegub z niej wyjąć


Ja zwykle zaczynam od odprężenia drążka skrętnego - wahacza górnego luzując tę nakrętkę:

viewtopic.php?f=14&t=1875

trójpalczasty:
http://allegro.pl/polos-renault-clio-ka ... 87127.html
http://allegro.pl/nowa-francuska-polos- ... 63777.html


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
grzesiex napisał(a):
A koledzy których dziwi Twe nazewnictwo nie widzieli jak zbudowany jest przegub przy skrzyni biegów aut francuskich z lat 90-tych.


W roku 90-tym miałem dopiero rok <32> haha

A tak wracając do tematu, to przy wymianie przegubu/półośki jest fajny sposób żeby zawiesznie nie opadało, wystarczy podnieśc auto na podnośniku, wsadzić jakiś metal grubości ok 4cm (chyba nad wahacz, moge w sobote zrobic zdjęcie) i pomału opuszczać auto z podnośnika :) Zawieszenie wtedy zostaje w górze i ułatwia to wymiane <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:05 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:11
Posty: 558
Lokalizacja: Żuławy Gdańskie
opis: 2.5 TDI Long
model: Transporter syncro
silnik: ACV

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 17 razy
Cytuj:
zdejmujesz koło, wykręcasz śrubę centralną od przegubu
Wykręcasz 2 śruby od dolnego sworznia i rozpinasz zwrotnicę. Wcześniej rozpinasz mocowanie amortyzatora i stabilizatora z wahaczem.
Dolny wahacz w dół, po zwrotnicę podnośnik i windujesz ją do góry coby wahacz górny odprężyć i móc przegub z niej wyjąć więcej miejsca mając
Od skrzyni na 6 śrub na klucz SPLINE 10 odkręcasz i wyciągasz półoś. Reszta prosta robota - zdejmujesz zabezpieczenie, zsywasz przegub, osłonę, myjesz i składasz w odwrotnej kolejności.


Opis jest dokładny ale dodam do tego jakie klucze potrzebne
śruba centralna przegubu - klucz 27,
dolny sworzeń - klucz SPLINE 14 (tak jest oryginalnie),
mocowanie amortyzatora i stabilizatora - 2x klucz 21,
Fotek do tego etapu nie mam, ale mam jak to wygląda po wyjęciu półosi.

Obrazek

po zdjęciu tego zabezpieczenia ściągasz cały przegub z osłoną.
zdejmujesz zabezpieczenie z osłony gumowej i ją ściągasz.

Obrazek

Tak to wygląda po wymyciu

Obrazek

i po złożeniu

Obrazek

Zakładamy nową osłonę gumową

Obrazek

i przegub

Obrazek

Tak to wygląda na fotkach.

Zrób tak jak pisze KrzySiek, też kupiłem osłony GKN i wszystko jest w zestawie :D



Za ten wpis autor maverickt4 podziękował: herman (czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:35)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
KrzySieK napisał(a):
grzesiex napisał(a):
A koledzy których dziwi Twe nazewnictwo nie widzieli jak zbudowany jest przegub przy skrzyni biegów aut francuskich z lat 90-tych.


W roku 90-tym miałem dopiero rok <32> haha


No na aukcji widzę że kangoo też ma takie wynalazki. A jak produkowano kangoo to już chyba od mleka Cię oderwali? <18>

KrzySieK napisał(a):
A tak wracając do tematu, to przy wymianie przegubu/półośki jest fajny sposób żeby zawiesznie nie opadało, wystarczy podnieśc auto na podnośniku, wsadzić jakiś metal grubości ok 4cm (chyba nad wahacz, moge w sobote zrobic zdjęcie) i pomału opuszczać auto z podnośnika :) Zawieszenie wtedy zostaje w górze i ułatwia to wymiane <38>

I jak nagle wyskoczy to radzę nie mieć dłoni w pobliżu - amputuje momentalnie.
Jest do tego dedykowany przyrząd - ale i tak miałbym obawy przed takim igraniem z kalectwem.


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
grzesiex napisał(a):
I jak nagle wyskoczy to radzę nie mieć dłoni w pobliżu - amputuje momentalnie.
Jest do tego dedykowany przyrząd - ale i tak miałbym obawy przed takim igraniem z kalectwem.


To jest racja, ale wymienianie przegubu czy osłony bez podstawienia to droga przez mękę :P


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
grzesiex napisał(a):
W t4 jest innej budowy przegub niż w "warbim". A koledzy których dziwi Twe nazewnictwo nie widzieli jak zbudowany jest przegub przy skrzyni biegów aut francuskich z lat 90-tych.l


człowiek się uczy całe życie <up>


maverickt4 napisał(a):
dolny sworzeń - klucz SPLINE 14 (tak jest oryginalnie)


tylko wtedy jeśli został wyprodukowany po 96 roku wcześniej są zwykłe sześcikątne


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: maverickt4 (środa, 13 kwietnia 2011, 22:03)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:22 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:11
Posty: 558
Lokalizacja: Żuławy Gdańskie
opis: 2.5 TDI Long
model: Transporter syncro
silnik: ACV

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 17 razy
O widzisz tego nie wiedziałem Kenobi <up>

Ja naprawy zaczynałem od modelów po 96 roku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1237
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 124 razy
KrzySieK napisał(a):
grzesiex napisał(a):
I jak nagle wyskoczy to radzę nie mieć dłoni w pobliżu - amputuje momentalnie.
Jest do tego dedykowany przyrząd - ale i tak miałbym obawy przed takim igraniem z kalectwem.


To jest racja, ale wymienianie przegubu czy osłony bez podstawienia to droga przez mękę :P


Dlatego powyżej zalecałem odprężenie drążka skrętnego - wtedy można swobodnie manewrować zwrotnicą bez obawy, że coś nagle "odskoczy" i stanie się "kuku". <dzięki>


_________________
Pasożyt zlotowy. Pozostał mi tylko jeden T4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 21:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
grzesiex napisał(a):
A koledzy których dziwi Twe nazewnictwo nie widzieli jak zbudowany jest przegub przy skrzyni biegów aut francuskich z lat 90-tych.

Oj tam, oj tam ;)
Robiłem przeguby rozwiązane w ten sposób, mało tego domyślałem się że to o to chodzi, bo gdyż ponieważ kolega pytał o olej w skrzyni - a przy wywaleniu przegubu "a la połowa lat 90tych" ze skrzyni dziura powstaje, którą olej cieknąc tłustą plamę pod autem zostawia i uzupełnić go należy ;)

Co do klucza Spline 14 do sworzni - faktycznie w oryginale takie są po 96 roku. Chociaż ja w zestawie ze sworzniem zamiennikiem dostałem na imbusa 10 i takie zamontowałem.

Wydaje mi się że informacji masz już tutaj Hermanie tyle, wymiana nie sprawi ci większego trudu.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 07:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
A koledzy zapomnieli o najważniejszym .

Potrzebujesz jeszcze kompana do wymiany ponieważ ( tu przytrzymać tam przytrzymać i co by było się z kim stuknąć <beer> ) no i obowiązkowo skrzyneczka musi stać i przynajmniej jeden musi smarować .... Kto nie smaruje ten nie jedzie, a bez tego robota nie idzie wiem z doświadczenia <01> <01>


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 12:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Chmielnik chyba był członkiem klubu Wartburga ;) Dokładnie te same zasady BHP przy naszych zabawkach preferuje :D . Poza tym wspominasz o kompanie - wyczuwam zapowiedź wizyty gościa z Rzeszowa ;) Ja oczywiście zapraszam. Postaram się, żeby "natchnienia" nie zabrakło ;) :D
Co do reszty to fakt, zasugerowałem się Wartbim gdzie szklanka wchodzi do skrzyni biegów i wyjęcie jej powoduje wypływ oleju (wieczny problem z uszczelniaczami po kilku wyciągnięciach szklanki), a w szklankę wchodzi tzw zabierak trójpalczasty.

Co do reszty to dobrze, że spytałem, bo leżę na całej linii logistycznej ... Nie posiadam w ogóle kluczy typu SPLINE (poza chyba 19 do głowicy w moim Wrakburgu), klucz 21 (???) to są takie klucze ? Nie posiadam takich dziwnych wymiarów i to jeszcze 2 szt.
Furkę mam z 1996 r więc nie wiem jak ją traktować - jako przed 96 czy jako po 96 ?

Wyciąganie półosi dotychczas robiłem przez odkręcenie górnego sworznia (bez odkręcania gałki drążka kierowniczego) i po zrzuceniu zwrotnica sama leciała w dół i po skręceniu kół (w przypadku prawej półosi) w lewo na maxa odchylała się do zewnątrz wystarczało to do wyciągnięcia półosi.

Z tego jednak co widzę na zdjęciach to czy jest sens odkręcania zwrotnicy ??????? Widzę, że wewnętrzny zabierak jest skręcany i to w taki sposób, że po odkręceniu powinien bez problemu dać się odsunąć na bok. Na kanale powinno się obyć bez wyciągania półosi.

Jednak na koniec wrócę do pytania o olej do skrzyni - jaki i ile ? W końcu kiedyś będę musiał wymienić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 13:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
skrzynie VW znoszą tylko oleje najwyższej jakości full syntetyk 75w90
z 96 czyli na splina dolne śruby jeśli ktoś wcześniej nie wymienił
do T4 musisz mieć jeszcze parę innych ciekawych kluczy nr 27, 18, 12 komplet torx i ampul jak zacząłem przygodę z naprawą T4 to zakupiłem pełny komplet od 8 do 32 w wersji nasadowej włącznie z przegubami i przedłużkami i płasko-oczkowej


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 13:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Do skrzyni wchodzi 2,5l oleju bodajże i tak jak pisze KenoBi tylko syntetyk wysokiej jakośći 75w90 <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:31 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 sierpnia 2010, 19:02
Posty: 398
Lokalizacja: Istebna - Potoczki
opis: herman jaki jest każdy widzi ;)
GG: 5694314
model: t4 carawelle
silnik: 1.9 TDI AFN

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 22 razy
Jakiejś konkretnej firmy olej polecacie ? Mam jeszcze na stanie Fuchs syntetyk, bo lałem go do VWartburga ale on niestety nie toleruje takich olejów (no chyba, że marka oleju do d...)

Klucz 27 mam, 18, 12, 14, 16 to standard w Wartbim, imbusy mam w szerokim zakresie. Jedynie w te spline czy torx będę musiał uzupełnić. Na razie zaopatrzyłem się w bajer do ściągania tłoczków, bo z tylnym prawym walczyłem 3 godziny metodą chałupniczą.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 15:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Ja mam maxusa, ok 30zł za litr płaciłem 3 lata temu i nie nakrzekam póki co, skrzynka fajnie pracuje <38>


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB