T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 16:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 18:20
Posty: 6
model: t4 70x0a
silnik: 1.9d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam szanownych kolegów,
W sobotę wymieniłem skrzynie biegów w moim T4
i po tej wymianie nie mogę już go uruchomić .
skrzynia dobrze przylega do silnika weszła z małymi oporami fakt, no i teraz rozrusznik nie może obrócić kołem zamachowym czy wie ktoś może z kolegów jaka może być przyczyna ???
Dodam jeszcze iż obudowa była spawana i wymieniony został mechanizm różnicowy.
Będę bardzo wdzięczny za udzielenie jakiejkolwiek porady.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano poniedziałek, 21 lutego 2011, 19:59 przez mora, łącznie edytowano 1 raz
ort. i literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 lutego 2011, 20:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
No cóż moje zdanie jest takie .....pod samochód i jeszcze raz skrzynie na dół.
Może łapa sprzęgła nie siadła i blokuje...


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 lutego 2011, 14:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 18:20
Posty: 6
model: t4 70x0a
silnik: 1.9d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Hmm no tak o łapie sprzegła nie pomyślałem, raczej kierowałem się tym że może wałek źle naszedł i blokuje go łożysko ale wtedy chyba skrzynia nie weszła by do końca - czy dobrze myśle?
dzisiaj wieczorem po pracy jeszcze raz wyciągne skrzynie i odezwe się jak mi poszło hehe.
Jestem dobrej myśli.
Dziękuje za rade. :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 lutego 2011, 17:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Raczej skrzynia by nie siadła


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lutego 2011, 17:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 18:20
Posty: 6
model: t4 70x0a
silnik: 1.9d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Po ponownym demontażu skrzyni okazało się że koło zamachowe zablokowało się o spaw obudowy skrzyni.
Spaw został należycie zeszlifowany i kasta została ponownie zamontowana.
po ponownym założeniu okazało się że pierwszy bieg trzeszczy gdy się go wrzuci reszta działa poprawnie z wyjątkiem tarczy sprzęgłowej - dlaczego? już wyjaśniam:
Wczesniej miałem problem z rozrusznikiem i myślałem że to jego wina że nie może wkręcić tak więc razem z majstrem wzieliśmy busa na zaciąg i to pewnie w tym momencie zerwała się sprężyna w tarczy a co do jedynki to nie mam pojęcia bo próbowaliśmy odpalać go no 4 lub 3.
Czy dalsza jazda z uszkodzoną jedynką może spowodować większe straty?,
bo gdy busik jest pusty to w ogóle pierwszego biegu nie używam, co innego gdy załadowany


Ostatnio edytowano środa, 23 lutego 2011, 19:28 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
literówki, ortografia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lutego 2011, 18:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 75 razy
Pomógł: 280 razy
Moim zdaniem biegi są po to by je używać ....no ale jeżeli uważasz że z dwójki da radę to nie ma sprawy.
Pojeździsz to samo wyjdzie


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 23 lutego 2011, 18:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 18:20
Posty: 6
model: t4 70x0a
silnik: 1.9d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ha ha ha
Dzięki za zainteresowanie moim tematem :)
wielkie dzięki 'Chmielik' za porady, uważam temat za zamknięty.


P.s. jak coś wyjdzie to dam znać :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB