T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 18 czerwca 2018, 15:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 sierpnia 2017, 15:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 27 maja 2017, 11:54
Posty: 2
model: Transporter
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Pacjent VW T4 1,9td abl. Fatalnie wchodzi drugi, trzeci i piąty bieg, przebieg pow. 600tys, prawdopodobnie posypały się już synchronizatory. Przeanalizowałem tabelki z innymi skrzyniami biegów, wybrałem najszybsza jaka występowała przy tym silniku, zakupiłem taka na allegro. Wszystko fajnie tylko jest pewien szkopol. Ja u siebie mam sprzęgło na linkę, a ta "nowa" skrzynia ma hydrauliczny wysprzeglik. Co mam zrobić? Obudowa jest taka sama, czy da się przełożyć poprostu wszystkie wałki i mechanizm różnicowy do mojej starej obudowy? Czy muszę zrobić upgrade mojej teczworki i kupić wszystkim do przeróbki na hydraulikę? Auto zamierzam sprzedać, wiec nie chce pchać się w jakieś astronomiczne koszty. Pozdrawiam i dziękuję za konstruktywne odpowiedzi.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 sierpnia 2017, 18:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10436
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 247 razy
Pomógł: 655 razy
Przełóż wysprzęglik, przecież podejdzie zwykły


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 sierpnia 2017, 20:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 27 maja 2017, 11:54
Posty: 2
model: Transporter
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czyli to jest plug&Play i nie ma co zachodzić w głowę?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 sierpnia 2017, 21:29 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 887
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 59 razy
Pomógł: 22 razy
Oprócz wysprzeglika musisz zaopatrz sie tez w pedał sprzęgła od hydraulicznego wysprzeglika. Twój na linkę nie podejdzie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 27 sierpnia 2017, 22:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10436
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 247 razy
Pomógł: 655 razy
Zostawi wszystko od sterowania na linkę, niech się ktoś inny martwi potem


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB