T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 czerwca 2017, 11:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.
Mam pytanie czy do małej skrzyni biegów pasuje układ różnicowy z innej skrzyni VW. Mam ich trochę a na mojej ewidentnie pojawił się luz i szarpanie przy ruszaniu i zmianie biegów. Poduszkę mam nową tak że chyba to nie to.


Ostatnio edytowano czwartek, 22 czerwca 2017, 21:47 przez ZIOMAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 czerwca 2017, 11:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Nie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 czerwca 2017, 14:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A może poprostu trzeba zdystansowany skrzynie i mechanizm różnicowy a nie wymieniać na oślep bo i tak przy wymianie cię to czeka no chyba że tak jak większość mechaników składa skrzynie i zostawia stare podkładki i zdziwiony że luz za duży to skrzynia za ciasno


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 czerwca 2017, 07:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Z podkładkami masz racje ale wydaje mi się że po tylu latach pracy (skrzynia jest z 1995roku), sam układ ma luzy. Kupił bym drugi koszyk z allegro ale on też pewnie będzie wyrobiony. No na razie będę tak jeździł, ale same tryby układu różnicowego, te małe, można dokupić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 czerwca 2017, 16:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Tryby są prawie nie do zabicia tylko nowe podkładki trzeba założyć,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 21:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Dobra a powiedźcie jeszcze czy szarpanie ko zmianie biegów i gwałtowniejszym sprzęgła to od luzów na różnicowym czy coś innego może być. Poduszka pod skrzynią wymieniona, no niby na tych bocznych coś chodzi mocno, sam już nie wiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 22:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tarcza albo docisk ms dosyć


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 czerwca 2017, 08:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Znów muszę rozbierać :( Tarcza okładzinę miała ok tylko lekki luz na sprężynkach docisk nie wtarty wyglądał ok, co prawda firma to polski chińczyk bo STATIM, łożysko ostatnio wymieniłem na sacha, ale wtedy nie miałem kasy na lepsze. poza tymi objawami było ok.

Jeszcze mam pytanie bo ciężko chodzi pedał sprzęgła, mam na linkę tak patrzyłem, że można wymienić na hydrauliczne chyba chodziło by lepiej. Potrzebuje wysprzęglik zewnętrzny zakładany zamiast tego na linkę, przewód, wężyk, pompę i teraz pytanie czy pedał musi być inny i czy bez problemu zamocuje pompę na mojej wersji T4 rok1994. Najlepiej jak by ktoś miał foto bo szukam i wszędzie tylko schemat albo części oddzielnie. Może to, że te sprzęgło chodzi tak ciężko to też winna docisku?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 24 czerwca 2017, 17:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak jest luz na sprężynkach to już sobie odpowiedziałeś , do tego luzy na przegubach zapewne i juz stukanie jest


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 czerwca 2017, 08:04 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 15 maja 2015, 16:51
Posty: 51
model: T4
silnik: AAC ->2E

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
A co z wymianą linki na hydrauliczne sprzęgło. Pedał zostaje ten sam czy inny musi być i mocowanie pompki jest w każdym czy muszę wykręcić z jakiegoś dawcy?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 czerwca 2017, 11:05 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Wątek dotyczy mechanizmu różnicowego czy sterowania sprzęgłem? Śmieciara nadjeżdża.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 czerwca 2017, 15:20 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
ZIOMAN napisał(a):
A co z wymianą linki na hydrauliczne sprzęgło. Pedał zostaje ten sam czy inny musi być i mocowanie pompki jest w każdym czy muszę wykręcić z jakiegoś dawcy?

Jest inny caly zestaw pedalow. Bo tam masz pompke do sprzegla. A na linke nie ma. Wiecej info na PW lub zaloz nowy watek.Bo kolega slimak pilnuje tu porzadku. :roll:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB