T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 marca 2019, 15:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 257
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 26 razy
Witam forumowiczów.

Piszę o problemie szarpania podczas puszczania sprzęgła. Auto szarpie zawsze czy zimne czy ciepłe. Poszarpywanie mozna porównać do efektu np krzywej tarczy sprzęgła lub coś podobnego. Z tym mankamentem jeździłem przeszło 6mc i różne diagnozy były. Wszystkie kierowały się do sprzęgła czyli tarczy, koła dwumasowego jak i wysprzeglika. Kto inny zaś sugerowal przegubg i tak dalej... osobiście nie chciałem pchać się w koszta i zacząłem od przegubów to jednak nie pomogło autem jeździłem dalej obiecalem sobie, że nie będę nic robił do konca roku a po nowym roku robie wolne od jazdy i oddaję auto do chłopaków aby robili co uważają łącznie z sciągnięciem skrzyni itp. I tu jest finał mojego przypadku. Okazało się, że przyczyną wszytkich bolączek był przestawiony zapłon... i po zrobieniu porządku auto nie szarpie. Tak więc drodzy forumowicze jakbyście mieli podobny problem to może moja historia komuś pomoże. Odrazu odpowiem na pytanie czy ja tego nie czułam, że mam zapłon przestawiny odpowiem że nie. Auto jeździło normalnie. Trochę kopciło jak wyprzedzałem ale brałem to za normalne. No i palenie... mi t4 zawsze odpala dobrze w zimę nigdy nie miałam problemu ale teraz to pali jak bezyniak normalnie nie do wiary! Pozdrawiam was i tyle w temacie <56>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 marca 2019, 12:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
Wedlug mnie kat wtrysku powinien byc sprawdzony zawsze na samym poczatku zabawy czy szukania usterki podobnej do twojej . Chwila roboty z komputerem a moze duzo wyjasnic . Wiadomo ze przy wymianie rozrzadu zawsze ustawiamy ale czasami tez miedzy czasie bo pasek mogl sie minimalnie wyciagnac lub rolka poluzowac . Teoretycznie nie powinno sie tak dziac jezeli jest zrobione ksiazkowo praktyka jednak odbiega daleko od teorii .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB