T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 00:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 12:13 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Jako ze to moj pierwszy post chcialbym wszystkich serdecznie powitac
Mam do kupienia multivana 2,5 tdi 102km na automacie, sprawa jest dziwna odnosnie automatu. otorz niemcowi zepsula sie skrzynia zdemontowali wyslali do polski na naprawe, skrzynia wrocila i dalej bylo cos nie tak, drugi raz na naprawe, powrot do niemiec montarz i co?? auto pali na strzal ale brak jakiejkolwiek reakcji na biegi, silnik pracuje ale auto nie drgnie, zastanawia mnie co moze byc przyczyna skoro rachunek z polski za naprawe gruby, cos zle zmontowali ale tam nie ma za bardzo co zle zlozyc, rozwazam tez przekladke na manuala, ale jesli by udalo by sie wskrzesic ten automat po remoncie to tez by bylo fajnie. na chwle obecna brak mozliwosci odczytania bledow. za wszelkie sugestie z gory dziekuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 21:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 31 maja 2014, 18:28
Posty: 379
Lokalizacja: Królówka
opis: Rafał
model: Caravelle Long '99
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 35 razy
O automatach na tym forum mało kto, jeśli nie nikt, coś wie. Jeśli skrzynia jest po naprawie, a po założeniu nie działa to dziwne. Może coś nie tak z elektroniką? Ogólnie to tą skrzynię można wyremontować za jakieś 3k zł, ale moim zdaniem lepiej było oddać całe auto do "skrzyniarzy" i zapłacić dopiero jak auto będzie jeździć, bo tak wysyłkowo to kiepsko to wyszło.


_________________
Caravelle Long '98, 9 os. => Multivan (by mustang7)
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=11386


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 22:01 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
a no wyszlo kiepsko, dlatego rozwazam manuala jesli by sie nie udalo wskrzesic


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 22:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 31 maja 2014, 18:28
Posty: 379
Lokalizacja: Królówka
opis: Rafał
model: Caravelle Long '99
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 35 razy
A jeszcze mi przyszło do głowy
lukasz 1983 napisał(a):
na chwle obecna brak mozliwosci odczytania bledow
dlaczego brak możliwości? Adaptacja skrzyni została dobrze przeprowadzona?


_________________
Caravelle Long '98, 9 os. => Multivan (by mustang7)
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=11386


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 22:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
Przeczuwam że automatyczna skrzynia biegów jest w porządku. Trzeba podłączyć komputer i sprawdzić co go boli. Przyczyną może być głupi bezpiecznik, przełącznik f125 lub komputer ASB. Dobry elektryk to ogarnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 08:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
tez mam przeczucie ze moze byc oki. A sa tam jakies bezpieczniki do automatu? a co to za przelacznik f125. co do sterownika asb to znajomy ma takiego w automacie to najwyzej zabiore jemu na podkladke
mustang skoro zapytales o adaptacje rozumiem ze trzeba ja przeprowadzic


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 11:44 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 505
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 49 razy
Pomógł: 60 razy
Stawiam na sterownik skrzyni biegów. Skoro nie można się połączyć to jest podstawa że sterownik jest uszkodzony tak jak z innymi AIR BAG , sterownik silnika, moduł komfortu i inne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 17:31 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
A ten brak możliwości odczytania błędów, to spowodowany jest brakiem komputera czy coś innego. Przełącznik F125 to znajduje się w dźwigni zmiany biegów. Może coś z przewodami (zaśniedziałe lub oberwane, przegryzione). A bezpiecznik od ASB to nr14 ale można przy okazji sprawdzić resztę bezpieczników.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 19:43 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
dziekuje za wszelkie sugestie, nie ma mozliwosci podlaczenia bo jeszcze nie jest moj, na razie jest zarezerwowany dla mnie i sie wacham bo jeszcze pare rzeczy ma do porobienia oprocz skrzyni,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 3 listopada 2016, 19:30 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
nie chce mi sie wierzyć aby dwukrotnie remontowany automat nie chciał banglać ot tak sobie.
może niefachowe podłączenie spowodowało jakieś zwarcie, smierć kompa albo co, albo coś wisi nie podpięte.

Jeśli zdecydujesz się kupić i tu w PL na spokojnie da się to uruchomić to albo będziesz się cieszyć z dobrej zregenerowanej skrzyni albo przy decyzji na przekładkę będziesz to mógł sprzedać za tyle aby spokojnie starczyło na wszystkie graty do manuala.
Sprawnych skrzyń AT jest coraz mniej a ceny windują wysoko.

Komplet gratów do automata mam ze swojego jakby co, do najmniejszej śrubki


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 4 listopada 2016, 00:19 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
Jak dobrze pojdzie to jutro bedzie stal u mnie to pozagladam, tez nie chce mi sie wiezyc, dobrze wiedziec ze masz graty i chyba nie mam daleko skoro blachy na f a ja na d


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 01:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
jak w tej skrzyni sprawdzic stan oleju skoro nie ma bagnetu?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 01:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
A która skrzynia ma bagnet???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 10:14 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 31 maja 2014, 18:28
Posty: 379
Lokalizacja: Królówka
opis: Rafał
model: Caravelle Long '99
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 35 razy
Stan oleju sprawdza się po jego rozgrzaniu (potrzebny komputer) i przez odkrecenie korka przelewowego.


_________________
Caravelle Long '98, 9 os. => Multivan (by mustang7)
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=11386


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 11:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
Adampio napisał(a):
A która skrzynia ma bagnet???


np. moja CGK


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 11:25 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 26 listopada 2010, 20:00
Posty: 1703
Lokalizacja: ZCH
model: t4 caracelle
silnik: VR6

Podziękował: 52 razy
Pomógł: 217 razy
A poco ci komputer do sprawdzenia stanu oleju w ASB ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 14:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 31 maja 2014, 18:28
Posty: 379
Lokalizacja: Królówka
opis: Rafał
model: Caravelle Long '99
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 35 razy
bigos1966 napisał(a):
A poco ci komputer do sprawdzenia stanu oleju w ASB ?

Żeby odczytać czy jego temperatura mieści się w zakresie.


_________________
Caravelle Long '98, 9 os. => Multivan (by mustang7)
http://t4-forum.pl/viewtopic.php?f=30&t=11386


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 5 listopada 2016, 19:44 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
a wiec tak, bledow brak, polaczyl sie, ktorym korkiem sprawdzic olej to nie wiem, jak otworzylem zaslepke tej imitacji rurki oleju to cos tam pocieklo, w miare czyste ale zapach przypalony, jak troche sie zagrzal to od p do d i do 1 przy przytrzymaniu na obrotach chcial drgnac do przodu i na p i r tez, dziwne chyba na zlom


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 listopada 2016, 22:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
to może konwerter uwalony a reszta bebechów dobra..., aż sie wierzyć nie chce żeby niby robiona skrzynia nie dała żadnych oznak


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 listopada 2016, 23:25 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2016, 10:02
Posty: 163
model: multi
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 20 razy
nie wiem co jeszcze moge sprawdzic


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB