T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 14:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 września 2016, 11:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2016, 09:16
Posty: 2
model: caravelle
silnik: benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam serdecznie wszystkich , jestem tutaj nowy. Niedawno dołączyłem do grupy posiadaczy VW T4 .
Mam mały problem ze skrzynią biegów, mianowicie biegi ciężko się przerzucają.
Opisze problem, drążek zmiany biegów na moje oko to ma za duży luz, w pozycji luzu lata we wszystkie strony praktycznie bez oporu.
Pierwszy bieg nie chce się załączyć dopiero jak drążek przyciągne mocno do siebie to wtedy wskakuje.
Lecz nie zawsze mi się to udaje, przeważnie 3 bieg wchodzi . Reszta biegów tez jest mało precyzyjna chaczą się i ciężko trafić w bieg.
Moje pytanie czy to wybieraki czy już synchronizatory w skrzyni.
Pozdrawiam proszę o podpowiedz .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 września 2016, 17:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Wystarczyło trochę poszukać na forum, a wszystko byłoby jasne.
Temat klasyczny i szeroko opisany - słowo klucz które pomoże Ci wszystko znaleźć to kulki wybieraka


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 25 września 2016, 22:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2016, 09:16
Posty: 2
model: caravelle
silnik: benzyna

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czytałem ale dokładnie takiej samej sytuacji jak u mnie nie znalazłem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 26 września 2016, 08:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
I co z tego, że dokładnie nie taka sama. Sprawdziłeś te kulki i są o.k. , że piszesz kolejny temat o tym samym co już było opisywane. Zrozumiałbym gdybyś napisał, że kulki sprawdziłeś, tulejki też, regulacje pod lewarkiem, wtedy faktycznie tworzenie nowego wątku ma sens, tak to jest robienie śmietnika. Jeszcze raz napiszę objaw klasyczny dla uszkodzonych kulek lub tulejek i nikt ci nic innego nie napiszę dopóki tego nie sprawdzisz.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB