T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 03:16

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 maja 2017, 08:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2016, 17:48
Posty: 58
model: krotki polift
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Czy poprawnie zamontowana oslona przegubu wewnetrznego to ta ze zdjecia 1 czy 2? Bo na jednej stronie mam tak na 1, na drugiej inaczej i nie wiem jak powino byc...

Drugie pytanie: skoro mam przegub wewnetrzny na wierzchu to czy moge w jakis sposob rozpoznac czy jest on juz do wymiany czy jest ok. Mam jakies bicie/trzesienie buda w okolicach predkosci 80-85 km/h, a czesto podajecie jako jedna z przyczyn wlasnie przegub wewn.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 maja 2017, 09:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Pierwsze foto a przegub ma nie mieć luzu jak trzymasz półoś i skręcasz go przód tył


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 maja 2017, 17:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2016, 17:48
Posty: 58
model: krotki polift
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki za info. To jeszcze jedno pytanko jeśli można: w zestawie z nową osłoną przegubu mam dwie zawleczki segera. Czy to jakiś nadmiar producenta (lobro/gkn) czy obie trzeba użyć? Jedną jest większa, druga mniejsza. A ze starego przegubu zdjąłem tylko jedną (tą większa).

W sumie mam jeszcze jedną zagadkę: jak poprawnie zamontować to wszystko z powrotem. Mam 2 pakiety smaru i zastanawiam się kiedy je aplikować, żeby za dużo nie wyleciało przy skręcaniu tego wszystkiego. Widziałem film z yt (podawany tu na forum) z audi z przegubem zewn, czy to mniej więcej podobna kolejność?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 maja 2017, 18:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Pierscienie segera sa dwa bo osłona jest też wykorzystywana w innych samochodach gdzie półoś była cieńsza i tam idzie ten mniejszy, zresztą w teczkach też były dwa rodzaje półosi.
Ja przy montażu przegubu zakładałem go na póloś i dawałem maksymalnie smaru w niego od środka-od strony segera, osłona w tym czasie zsunięta na środek półosi. Przykręcałem przegub i przed zsunięciem osłony na swoje miejsce uzupełniałem jeszcze smar z zewnątrz, po czym naciągałem osłone na swoje miejsce i zaciskałem opaske.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB