T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 15 sierpnia 2018, 13:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 grudnia 2015, 21:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 15 lipca 2015, 23:21
Posty: 4
model: t4
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziękówka wszystkim za wypowiedzi, 1000 E to trochę za dużo kasy aby pompować, trzeba będzie szukać t5 z 6g. :P
Wymoderowano Pozdrawiam
PS jak ktoś będzie miał info wsp wymiany skrzyni na 6 proszę o info


Ostatnio edytowano poniedziałek, 7 grudnia 2015, 22:08 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
Usunieto OT.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 grudnia 2015, 21:30 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6734
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 606 razy
sewcio87 napisał(a):
PS jak ktoś będzie miał info wsp wymiany skrzyni na 6 proszę o info

ty czytasz w ogóle posty ?
zacznij od wymiany na pasującą do twojego silnika 5 biegową


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 20:53 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 838
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 20 razy
przeglądałem dziś neta i znalazłem takie co http://www.eurotuning.cz/

podobno mają gotowe przeróbki na 6


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 20:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 23 września 2014, 17:01
Posty: 36
model: t4
silnik: 1,9

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 0 razy
Skrzynia z Sharana po 2000 r nie podejdzie ? Tam były 6tki w każdym czy pb lob on


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 października 2016, 08:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10548
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 252 razy
Pomógł: 666 razy
ozyrys486 napisał(a):
przeglądałem dziś neta i znalazłem takie co http://www.eurotuning.cz/

podobno mają gotowe przeróbki na 6

Temat znany od dawna, kluczową sprawą jest tutaj CENA ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 lipca 2018, 08:44 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 862
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 12 razy
Jak co roku po dłuższej trasie wakacyjnej przychodzi refleksja gdzie ten 6 bieg. I tu pytanie czy coś nowego w temacie? Może ktoś się zdecydował zrobić u wroga i podpowie co i jak? Czy jest jakaś konkurencja coby cena była dopuszczalna? Piszę w tym wątku bo chyba najświeższy z 6 biegowych:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 lipca 2018, 09:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10548
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 252 razy
Pomógł: 666 razy
Jestem w trakcie projektowania 6 biegów do T4 z Piterem ;-) Myślę, że na jesień powinno już jeździć


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 lipca 2018, 10:13 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 862
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 12 razy
To będzie konkretnie pod Twój czy uniwersalne?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 lipca 2018, 10:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10548
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 252 razy
Pomógł: 666 razy
Póki co pod R4 i R5


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 lipca 2018, 12:02 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 862
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 12 razy
No to pewnie znajdzie się wielu zainteresowanych tematem... Czekam na konkrety :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 lipca 2018, 12:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10548
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 252 razy
Pomógł: 666 razy
Szukam wciąż do pomiarów łapy silnika z poduszką do AXG/AHY od strony silnika 074199207J plus łapa skrzyni 02G przy aku. Jakby ktoś chciał wesprzeć projekt tymi częściami (stan obojętny) to śmiało pisać na PW Mogę odesłać później do nadawcy ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 lipca 2018, 11:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 27 kwietnia 2016, 15:12
Posty: 4
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, jestem na etapie przystosowania/montazu skrzyni 6biegowej FUX od sharana do T4. Podziele sie szczegolami w momencie gdy zakupione juz graty trafia na "stol" montazu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 24 lipca 2018, 13:16 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 grudnia 2016, 19:22
Posty: 532
Lokalizacja: KTW
model: Caravelle
silnik: ABeL

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 20 razy
w czyn tkwi trudność dopasowania skrzyni 6tki? Nie można dorobić na CNC adaptera który umożliwi przykręcenie takiej skrzyni do silnika i dalej wyfrezowanie odpowienich wałków/tulei żeby to wszystko działało? We wszelkiego rodzaju programach wyglada to prosto i naturalnie ale pownie gdzieś jest haczyk, a że w temacie jestem laikiem to stad to pytanie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lipca 2018, 12:49 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 27 kwietnia 2016, 15:12
Posty: 4
model: T4
silnik: AFN

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
W przypadku implementacji skrzyni FUX jest pare tematow do rozwiazania, oprocz samej kwestii innego przylaczenie hydraulicznego oraz zmiany calego mechanizmu z mocowaniem lewarka zmiany biegow.
Najwieksze tematy z ktorymi ja walcze przy zmianie ze skrzyni 5-tki na skrzynie FUX (6tke) (i podobnego typu od SHARAN/ALHAMBRA):
-zmiana podpory tylnej przy silniku, ktora wyglada zupelnie inaczej T4 vs SHARAN.
-dopasowanie polosi lewej i nieszczesnej poloski prawej z wielofrezowym przegubem poloczeniowym wkrecanym do skrzyni 6tki (FUX).Wielofraz ten notabene ulega szybkiemu zuzyciu i wymaga czestej wymiany).
-kolejny temat to zestawienie kata pochylenia silnika z bazowym ustawieniem skrzyni biegow wymaganym wzgledem wyjscia polosi, gdzie kat ten silnika dla Sharana i T4 jest zupelnie inny, a wrecz przeciwny i nie da sie tu na pewno niczego skrecic P&P - korekcja tego kata musi zostac zrobiona.
Z katem tym wiaze sie bezposrednio problem polaczenia skrzyni z silnikiem i dla roznych silnikow wyglada to pewnie nieco inaczej.
W przypadku tym, ktory ja mam obecnie, jest to silnik R4 1.9 PD ASZ. Dokladne rozwiaznie tego issue zaproponuje, gdy silnik ze skrzynia porownam z oryginalnym polaczeniem silnika i skrzyni w samochodzie. Bazuje tu na pomiarach oryginalu 2.5TDI 88PS.
Wydaje sie, ze sam kolniez polaczeniowy (np wyciety CNC) wspomniany w poscie przez Dudu$, nie rozwiaze problemu - musialby on miec sprytne mocowanie by nie zmieniac odsadzenia skrzyni od silnika (relacji silnika 1.9 ze skrzynia 6tka) , bo trzeba brac pod uwage przeciez sprawe odleglosci dla montazu sprzegla.
Sprawa z montazem tej skrzyni do innego silnika np 2.5TDI bedzie juz znacznie inna od powyzszego. <56>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lipca 2018, 15:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10548
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 252 razy
Pomógł: 666 razy
Największy problem to czas i pieniądze. Trudne sprawy robi się od ręki, na cuda trzeba niestety jeszcze chwilę poczekać ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB