T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 10:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 31 marca 2015, 14:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Pewnie że wiem, że syncro to nie terenówka, ale już zdarzały mi się niespodzianki, że osobówką zjeżdżałem łąką czy drogą gruntową nad brzeg jeziora, a po opadnięciu rosy o wyjechaniu to można sobie było pomarzyć <36> Chciałem po prostu autko, które jak gdzieś dojedzie to i wyjedzie. Dla tego też myślę o jakimś osłonięciu spodu, by na drodze gruntowej nie przywalić kamieniem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 kwietnia 2015, 14:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 sierpnia 2013, 20:49
Posty: 131
Lokalizacja: KRK
model: T4 syncro
silnik: 2,4D
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
A masz już te t4 syncro?
Po polnych drogach i mokrych trawnikach daje radę. Ja przez lenistwo zakopałem kilka razy t4 w błocie, i roboty było 2 goziny. Potem mycia..
Odśnieża się nim całkiem dobrze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 kwietnia 2015, 14:41 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
" zdarzały mi się niespodzianki, że osobówką zjeżdżałem łąką czy drogą gruntową nad brzeg jeziora, a po opadnięciu rosy o wyjechaniu to można sobie było pomarzyć"
Syncro dobrze mieć, ale warto wiedzieć, że i w autach 2x4 w terenie typu łąka po deszczu cuda robi zmniejszenie ciśnienia w oponach...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 kwietnia 2015, 15:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 30 marca 2015, 00:21
Posty: 10
Lokalizacja: W aucie mieszkam, jestem to tu, to tam
model: T4 Syncro
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Mam wieloletnie doświadczenie z terenówkami (schronisko górskie prowadziłem) i kolega Srokkka słusznie prawi. Spuszczenie luftu to jeden z najlepszych sposobów na grząski teren, ale o dziwo mało stosowany. W Toyocie zdarzało mi się spuszczać do bardzo niskich wartości i śnieg przestawał być problemem- a Babcia lekka nie była. Kolega spędził 6 lat na Islandii i tam jest to powszechnie stosowane. Trzeba tylko uważać, żeby nie zrzuciło opony z feli, na to pomagają beadlocki, ale oferty są raczej pod duże opony.

Mam zrobioną przez poprzedniego właściciela dużą osłonę pod silnikiem, jak dopadnę jakiś najazd to zrobię jej parę zdjęć.

Zastanawiam się też poważnie nad montażem dyfra z blokadą- mój Osiołek nie ma jej niestety i tak gdzieś w środku głowy pojawia się hasło- wyciągarka. Są takie niewielkie elektryki przenośne. Zaczepiasz o hak lub uchwyt do ciągania i wio. Zblocze powinno załatwić kwestię uciągu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 4 kwietnia 2015, 18:50 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
Rollmoll - Spuszczenie powietrza jest dobre nie tylko na grząski teren, ale także na piasek, na mokrą /nie tylko grząską, ale i tylko śliską/ trawę. A blokadę dyfra - gorąco polecam. Choć pewnie zdobyć nie będzie łatwo ani tanio...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 maja 2017, 22:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 26 kwietnia 2017, 09:22
Posty: 10
model: syncro
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,

Wiem z forum ze byly 2 wersje syncro z blokada dyf i bez blokady.
Mam pytanie, mam mozliwosc kupienia ladnego t4 syncro z 1996roku z maja.
2.4 d multivan. Gosc przeslal mi zdjecie deski rozdzielczej...a tam nie ma przelacznika blokady dyferencjalu....Czy moze tak byc?...Jak poznac wogole ze to syncro? Nie kladac sie pod spod. Czy nie powinno byc czegos na desce rozdzielczej?

Samochod w tyule ma napis Volkswagen T4 Multivan Syncro 7DC MF5 2.4 D

Czy to 7DC MF5 cos oznacza..
Nie moge zalaczyc pliku bo za duzy spr zmniejszyc ale to jutro..Zdjecie z deski rozdzielczej.

Prosze powiedziec, czy mozna blokade dyf zalozy? Jaki jest tego koszt okolo i jaki koszt czesci ewentualnych?

pozdr m.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 maja 2017, 18:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
Jak nie ma włącznika blokady, to i blokady nie ma. Założenie blokady może być nie tyle drogie /jeśli części ze szrotu/, co kłopotliwe, bo części trudne do zdobycia, a oprócz dyfra jeszcze trzeba zrobić insastalcję podciśnieniową do załączania.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB