T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 10:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 stycznia 2014, 06:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 26 listopada 2012, 03:29
Posty: 103
model: California Exclusive
silnik: VR6 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Witam, pisze z Kanady, jestem zupelny swiezak jesli chodzi o T4, w Polsce mialem kiedys T3 a w Kanadzie Itasce Sunastar, duzego kampera na podwoziu VW Transportera z 2002.
Jestem zainteresowany opcja przerobki T4 z 2WD na Synco.
Przegladnawszy pare watkow, widze ze sprawa nie jest taka straszna jak mogla by sie wydawac.
Czy ktos moze mi z grubsza okreslic jakie czesci trzeba wymienic, jaki to jest koszt za czesci i za robocizne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 stycznia 2014, 07:34 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
Do wymiany skrzynia biegów, dodać trzeba wał napędowy i sprzęgło lepkościowe, dyferencjał, półosie tylne i chyba wahacze. Aha, inna rura wydechowa /inaczej rozmieszczone tłumiki/. W Polsce są firmy, które za ok. 6.000 sprzedają cały potrzebny zestaw części /ale chyba nie nowe?/ i oferują też całą robociznę w jeden dzień - przyjeżdżasz 4x2, odjeżdżasz 4x4.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 15 stycznia 2014, 01:38 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 września 2012, 20:27
Posty: 610
Lokalizacja: Podlasie BKL
model: Long Red
silnik: ACV

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 45 razy
Najprościej to by chyba było kupić rozbitka syncro, przełożyć co potrzebne i resztę odsprzedać dalej.


_________________
Ja mam siłę, ja mam moc..
Ja przetańczę całą noc..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 5 lutego 2014, 22:10 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Koszt całego zestawu to jakieś 7000zł w Polsce.
Czas przekładki jesli posiadasz 2,5 tdi 102km to faktycznie jak się ktoś uwija we 3 osoby to może w 12 godzin zrobi ale jak już robic to dobrze a dobrze znaczy powoli.
Nam we dwójke przeróba z 2.5 tdi 150km na syncro zajęło 5 dni po osiem godzin.
Z czyszczeniem trudnodostepnych miejsc i konserwacja wydechem itp.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 lutego 2014, 00:21 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lutego 2012, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Oświęcim
model: Caravelle Assistance
silnik: 2.5E

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
W syncro jest inna płyta podłogowa - ma dodatkowe belki i profile nośne do napędu tak że to nie jest takie hop siup... żeby dobrze zrobić trzeba najlepiej mieć ori syncro i przełożyć wszystko. A i jeszcze dochodzą różne rodzaje dyfrów tylnych ( abs, bez abs z blokadą, bez blokady) różne sprzęgła wiskotyczne.... no i trzeba pamiętać żeby podzespoły miały to samo przełożenie


_________________
VW JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 8 lutego 2014, 23:21 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Płyta podłogowa zawsze jest ta sama.
Do niej przykręca się belki na które są gotowe otwory. :)
Nic poza wydechem nie trzeba przerabiać.
No i fakt najlepiej mieć cały komplet z jednego sprawnego syncro.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 lutego 2014, 01:09 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lutego 2012, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Oświęcim
model: Caravelle Assistance
silnik: 2.5E

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
rotor napisał(a):
Płyta podłogowa zawsze jest ta sama.
Do niej przykręca się belki na które są gotowe otwory. :)
Nic poza wydechem nie trzeba przerabiać.
No i fakt najlepiej mieć cały komplet z jednego sprawnego syncro.



To ja mam jakieś inne te T4 bo w moich nie ma żadnych otworów w płycie podłogowej <zły> a porównywałem z syncro - tak czy owak jak pisałem w poprzednim poście najlepiej mieć dawce smile


_________________
VW JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB