T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 10:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 6 listopada 2017, 13:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Witam. Trafił mi się dawca i się zastanawiam czy manele podejdą.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 listopada 2017, 21:45 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
Tak


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 9 listopada 2017, 10:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Czytałem, że to się uda tylko będzie dużo wolniejszy. Musze się upewnić bo samo przełożenie gratów to u mnie ułamek prac....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 listopada 2017, 17:55 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 283

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 30 razy
daj kod obecnej skrzyni i tej z syncro. Swoją drogą, by tak samo przyspieszał zakłądając straty na napędzie to musi mieć wyższą wartość przełożenia głównego więc wolniejszą skrzynię - fizyki nie oszukasz, syncro zakłądaj jeśli naprawdę potrzebujesz....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 2 grudnia 2017, 14:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Właśnie się zastanawiam, czy nie lepiej opchnąć graty. Mój grzybo-rybo-melanżowóz jest już w środku sfatygowany. W teren zakładam agresywne laczki na pakę biorę łańcuchy, szpilkę, wyciągarkę, mocny hol, i tylko kilka razy musiałem wyciągać graty z bagażnika. Największy problem dla mnie to prześwit bo już w lesie zostawiłem kilka zderzaków, halogeny, tylny wentylator, klakson ... i kompresor od klimy prawie urwałem jak zapomniałem osłony założyć.
No i poziom brodzenia kilka razy przy "nurkowaniu" zgasł mi silnik - ale postał wysechł dzida dalej. Duże kłopoty to podjazd pod górkę na grząskim gruncie. Nawet niewielkie wzniesienie skutecznie powstrzyma t4 - na zwykłych kapciach. Jeśli nie ma jak się rozpędzić to trzeba szukać objazdu.

Jest zima skoro wiem, że taki przeszczep jest wykonalny pomyślę nad tym. Do wiosny mam czas ne ew. modzenie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB