T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 22:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:56
Posty: 11
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Silnik 2.5 TDI.
Auto z ABS i bez blokady.
Czy dużym problemem jest zakup dyfra z blokadą i jego montaż?
Przybliżone koszty?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 sierpnia 2017, 10:37 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Cześć.
Dyfer koszt 900-1500 zależny co znajdziesz.
do tego zazwyczaj oba sterowniki od ABS i do blokady, no chyba że u ciebie ten od abs jest sprawny:)
koszt obu sterowników w serwisie to około 1500zł.
do tego musisz miec instalacje do blokady (panel + dźwignia + inmstalacja z kostkami)
instalacje chyba jeszcze mam:)
montaż samego dyfra to nie problem ale instalacja to już trzeba wiedzieć co i jak.
Koszt kompletu montaż dyfra + zrobienie instalacji u mnie to 800zł.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 sierpnia 2017, 11:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:56
Posty: 11
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
O super że to robisz.
Czyli do ogarnięcia. Obecnie jeżdżę Jeepem i wiem co to znaczy mieć blokadę.:)
Dyfer optycznie musi mieć zarówno ta puszkę od blokady sprzęgiełek jak i białą puszkę od sterowania blokadą?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 sierpnia 2017, 11:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Tak biała pucha od góry i czarna od tyłu (blokada przy ABS)



Za ten wpis autor rotor podziękował: guf (wtorek, 5 stycznia 2021, 23:01)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 sierpnia 2017, 11:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:56
Posty: 11
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
Ok. Będę obserwował. Jeszcze jedno ważne pytanie. Czy jakieś zmiany w dyfra hamulcowy zachodziły? Chodzi mi o przełożenia, ilość zębów na wałku, mocowania? Czy jak będzie z ABS i od 2.5 to każdy pasi?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 sierpnia 2017, 12:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
W 2.5 tdi 102 km wszystkie dyfry z blokadą są zamienne.



Za ten wpis autor rotor podziękował: Pretor_wawa (sobota, 12 sierpnia 2017, 12:27)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 sierpnia 2017, 15:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:56
Posty: 11
model: T4 Multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 0 razy
A opcja założenia dyfra tylko z blokadą bez blokady sprzęgiełek? To tzw. Freeweel jest niezbędne?

Wysłane z Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 grudnia 2021, 22:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 27 grudnia 2021, 09:38
Posty: 43
model: Multivan
silnik: Acv

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam czy da się przełożyć samą blokadę z dyfra z 2.4d do 2.5 tdi
Lub jakąś hybrydę
Jest dyfer 2.5tdi bez blokady z abs i żeby jakoś dołożyć blokadę z dużo tańszego i bardziej dostępnego dyfra 2.4d?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 stycznia 2022, 10:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Ciężki temat bo to nie tylko brak elementu do załączania i delikatnie innej obudowy ale zupełnie inne wnętrznaści są. Wiosną ruszam z projektem dokładania blokady do haldexu więc potwierdze na ile to wykonalne. Na tą chwilę nie ma nikt info czy ktoś to robił i czy pasuje.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 3 sierpnia 2022, 21:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 3 grudnia 2011, 22:40
Posty: 9
model: T4
silnik: 2,5 ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Odgrzewam, wiadomo coś?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB