T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 12:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 grudnia 2014, 14:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 grudnia 2014, 10:21
Posty: 2
model: t4 syncro
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam forumowiczów.
Poszukuję pomocy w temacie przełożeń w skrzyniach biegów 02G z wersji 2,5tdi z napędem na przód w celu adaptacji środka do skrzyni z syncro. Irytują mnie przede wszystkim obroty silnika-3900 przy prędkości 150km/h ,chciałbym uzyskać maks.3200-3300obr. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 11 grudnia 2014, 16:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Z tego co kojarzę to potrzebujesz połówki skrzyni DQR razem z przełożeniem głównym z DQR i do tego wałek główny i biegi 1-4 jak DQR a piąty z syncro, wtedy 3000 obr i 150km/h ale mocy będzie za mało. Sprzęgło też wtedy potrzebne od 151KM.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 17:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 10 grudnia 2014, 10:21
Posty: 2
model: t4 syncro
silnik: 2,5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki ,ja mam ok. 130KM i dużo większy moment więc chyba sobie poradzi. A czy wiesz jakie jest przełożenie główne w 150KM i w syncro 102KM? Czy znasz kogoś kto coś takiego robił i podjąłby się tego ponownie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 20:53 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Jak to opanujecie to jestem gotów zapłacic za patent :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 21:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
https://www.youtube.com/watch?v=qibBtz4HaqE
http://www.t4forum.de/wbb3/board19-tech ... o-drh-dqr/
http://www.t4forum.de/wbb3/board23-t4fo ... %9Fnahmen/


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 21:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 3 sierpnia 2014, 16:51
Posty: 19
model: syncro
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
No ja włozyłem dyfer z dqr do efa w syncro, ale sam dyfer. jestem bardzo zadowolony mimo stosunkowo dużej dziury miedzy 3 a 4. Pisałem w dziale syncro w wątku składanie i rozbieranie efa. Przy 2000 jest 100/h


Ostatnio edytowano sobota, 13 grudnia 2014, 00:45 przez Tasman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 grudnia 2014, 21:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tasman napisał(a):
No ja włozyłem dyfer z dqr do efa w syncro, ale sam dyfer. jestem bardzo zadowolony mimo stosunkowo dużej dziury miedzy 3 a 4. Pisałem dziale syncro w wątku składanie i rozbieranie efa. Przy 2000 jest 100/h

Sprawdziłem na wiki i 3000 obr = 150, 4000 obr = 200 km/h. Przełożenie piątki z syncro 0,627


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 grudnia 2014, 00:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 3 sierpnia 2014, 16:51
Posty: 19
model: syncro
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Napewno dobrze sprawdziłeś, tylko ja nigdy moim szabaśnikiem 150 nie jechałem, dlatego podaje przy 2000. Pzdr.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 grudnia 2014, 21:09 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Jak miałem skrzynie ze 150km to też tak można było.
Pewny jesteś że to syncro?
Jeśli tak to dużego przebiegu na napędzie nie zrobi, ale wynik ładny jak na skrzyni ze 150km.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 grudnia 2014, 22:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kolega z niemieckiego forum ma syncro z taką skrzynią na modzonym silniku AXL zrobionym na 195kW i jakoś jeździ :-D


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 grudnia 2014, 21:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
ja miałem 230 km i po założeniu napędu wyjechałem z warsztatu to dyfer tak jęczał ze od razu wgrałem serie, nie mówiąc o sprzęgle.
Możesz zdradzić jaki tam ma napęd, jakie sprzęgło?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB