T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 20:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 marca 2014, 18:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 20 lutego 2014, 19:01
Posty: 9
model: Volkswagen T4
silnik: 2.8 vr6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Cześć wam szukam osoby która potrafi ogarnać ślizgi i napinacz w rozrządzie w Multivanie 2.8 vr6 AES. Słychać szuranie łańcucha przy obrotach od 1200-2400/min takie głośniejsze czy to oznaki że już rozrząd sie sypie ? Jak go kupowałem niby rozrząd był wymianiany przy 190tys.km, teraz ma 238tys.km, wydaje mi sie że to tylko podpucha była pana który mi sprzedawał. Na czasie mi nie zależy. Jestem młody i ciężko mi uzbierać kwote która przekracza tysiące zł. w serwisach, a chciałbym się jeszcze autkiem nacieszyć.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 marca 2014, 00:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 21 lutego 2011, 21:22
Posty: 419
Lokalizacja: Górny Śląsk
model: T4 Multivan
silnik: 2,5 TDI

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 50 razy
Marek-Tychy kolega Rotor rozwiąże Ci problem zadzwoń i spytaj. Warsztat ma w Katowicach ul. Zaleska 1


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 marca 2014, 21:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lutego 2012, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Oświęcim
model: Caravelle Assistance
silnik: 2.5E

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
skonczyl sie slizg ( napinacz, prowadnik jak kto woli ) tak że możliwość uszkodzenia silnika wzrosła do 95% to jest ten przebieg przy VR :(


_________________
VW JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 marca 2014, 23:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 20 lutego 2014, 19:01
Posty: 9
model: Volkswagen T4
silnik: 2.8 vr6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A znasz sie na tym żeby to naprawić ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 marca 2014, 19:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 4 maja 2012, 23:47
Posty: 242
Lokalizacja: Katowice
model: t4
silnik: 2.5tdi 170km syncro

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 31 razy
Dzięki Pirat.

Szczerze to wolałbym tego nie ruszać.
Aby to ogarnąć najlepiej wyciągać cały zespół (skrzynia + motor) a w t4 VR6 to "trochę roboty" :)
Z 2.5 i 1.9 TDI moge zrobić wszystko ale VR6 :( , no chyba, że ktoś się bardzo upiera.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 marca 2014, 11:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 20 lutego 2014, 19:01
Posty: 9
model: Volkswagen T4
silnik: 2.8 vr6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Rotor napisałem CI e-mail.

Dalej szukam kogoś kto mi pomoże w tej dolegliwości samochodu. Może znacie jakąś osobę co jest chętna na podjęcie wyzwania z moim autkiem ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 marca 2014, 13:35 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lutego 2012, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Oświęcim
model: Caravelle Assistance
silnik: 2.5E

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Ja tak samo jak Rotor za VR6 w T4 podziękuje :( jest to dość kłopotliwe w robocie a żeby dobrze to zrobić wszystko na wierzch cza wydreć :( i mało tego, praktycznie całą jednostkę trzeba rozebrać i umyć żeby nie skończyło się tak jeden z forumowiczy miał że silnik zatarł bo mechanik smogu olejowego nie wyczyścił (resztki z prowadnicy zatkały go) jest to normalna przypadłość we wszystkich VR6 VAGa a jak się depta na zimnym motorze to szybciej nadchodzi ta chwila (sam miałem przyjemność takie coś robić ale w vento i passacie gdzie dostęp jest o niebo lepszy a i tak darłem na wierzch silniki). Spytam się jeszcze kumpla czy by się nie podjął tego tylko jaką masz skrzynie w nim ( manu czy automata ??)


_________________
VW JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!


Ostatnio edytowano sobota, 29 marca 2014, 23:56 przez MisiekVW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 marca 2014, 23:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 20 lutego 2014, 19:01
Posty: 9
model: Volkswagen T4
silnik: 2.8 vr6

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Skrzynia manualna .... kurcze jakbym wiedział że taki problem jest z tymi silnikami to bym nie kupował tego pieknego autka :(


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 marca 2014, 22:42 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 czerwca 2012, 12:20
Posty: 771
Lokalizacja: SO
opis: Grupa Śląsk i Zagłębie
model: Multivan
silnik: 2.5

Podziękował: 195 razy
Pomógł: 145 razy
Marek-Tychy spróbuj jeszcze popytać na forum passata ( http://forum.vw-passat.pl/forum.php ) wydaje mi się że te same silniki montowane były do pasków - na forum jest kilku zapalonych użytkowników vr6 - może udzielą Ci pomocy - powodzenia.


_________________
Pozdrawiam kriss


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB