T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 16 stycznia 2018, 15:34

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 października 2014, 18:39 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 22:49
Posty: 7
model: t4
silnik: 1.9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam tak jak pisałem wcześniej te środki to interplus 356 malowane na oczyszczoną z rdzy powierzchnię najlepiej pędzlem (grubsza warstwa) na 2 razy a na to interhane 990.to Srodki stosowane do malowania okrętów nie tylko z nazwy ,naprawdę uzyskana powloka jest bardzo trwala i odporna na odpryski i mowie tu o aucie użytkowanym w ciężkim terenie narażonym na kamienie ,krzaki ,wodę i błoto.......jeśli ktoś kocha swoje auto to doceni tą technologię.Używają tych środkow rownież w kopalniach do konserwacji maszyn.Jedyny minus to cena i pojemność opakowań.chociaż jak się poszuka to można kupić zestaw tych środków(są to farby dwuskładnikowe) z utwardzaczami w mniejszej pojemności.ja u siebie zrobiłem tym podwozie i od środka też i powiem Wam ,że nie widzę jakichkolwiek oznak rdzy.Do profili zamkniętych zastosowałem Mike Sandersa bo natknąłem się na wyniki badań niemców (testowali ok20 różnych środków) i ten wypadl bardzo dobrze ,w internecie jak kogoś interesuje to google pomoże znalezc ten artykuł,a kupic też już można w Pl.to Srodek w formie jakby smaru,który się podgrzewa i przy pomocy jakiegos pistoletu wtryskuje.Jak się poszuka to bardzo ciekawe sa wyniki tego eksperymentu niemców,oni umieścili profile zamknięte na dachu uczelni na kilka miesięcy polewali solanką a potem sprawdzali który środek jak zakonserwował profil.................pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 listopada 2014, 23:23 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:13
Posty: 124
opis: T4 od podstaw ???
model: T4
silnik: 2.5 AHY

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Sterciu napisał(a):
Ja robie tymi srodkami konserwacje juz od dłuzszego czasu i jestem naprawde zadowolony:
http://www.noxudol.pl/
Nie nalezy do najtańszych ale po nałozeniu na podwozie i profilaktycznej kontroli corocznej i uzupełnianiu ewentualnych ubytków jest wszystko ok...


Też kupiłem coś z tych środków tyle że NOXAN i powiedz mi ile czasu mineło jak to zaaplikowałeś i jak sie sprawy mają?
Ja kupiłem na podwozie 10L http://www.noxan.pl/antykorozja/farba-n ... zyjna.html
oraz 1L http://www.noxan.pl/antykorozja/podklad ... y-769.html co o tym sądzicie kolejna ściema?
jeśli chodzi o rudą to zaryzykuje chyba i tym posmaruje http://www.noxan.pl/antykorozja/neutralizator-rdzy.html no chyba że znajdę gdzieś kogoś w pobliżu od piaskowania bo mam parę miejsc gdzie wyłazi ruda a chcę pomalować całe auto i fajnie by było sie tego rudzielca jakoś pozbyć.
Co prawda na podwoziu mam mało rdzy a w zasadzie tylko przy rantach na progach i gdzieniegdzie w profilach, najwiecej chyba przy belce tylnej ostatniej za kołem zapasowym, wiec raczej nie opłaca się ryć całego spodu tylko takie miejsca gdzie sie pojawia rdza??? ktoś mądrze może mi doradzi?
Wymyłem całe podwozie ostro karcherem i jest czyściutnie do samego podkładu ale profilaktycznie bym to ponownie przemalował pędzlem warstwe 350 mikronów tego elastometalu
Największy problem to ruda na rantach nadkoli, progów, słupków przy szybie przedniej, nawet wyszło gdzieniegdzie z pod farby pare purchli jak przywaliłem ostro myjką a było tak ślicznie przed myciem, chcę to jakoś ogarnąć ale nie wiem jak to sensownie zrobić, a auto idzie do lakiernika za miesiąc i bedzie całe malowane wiec trzeba rudą pogonić ( Wiem że metal i ruda to kochanki i wkoncu i tak będą razem ale trzeba to powstrzymać jak najdłużej sie uda.)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 listopada 2014, 12:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 22:49
Posty: 7
model: t4
silnik: 1.9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
[b]witam
Noxan to nie jest zła firma,jeden z kolegów robił tymi środkami podwozie tak ze 3 lata temu i jest w miarę ok,tzn są ubytki powłoki ,ale rozwój rdzy został powstrzymany co będzie zobaczymy.Jednak ten system ktory opisałem to inna liga.ta powłoka która powstała jest mega twarda odporna na odpryski i obtarcia.ogólnie epoksyd a na to poliuretan to bardzo dobry system ,nie mozna tego stosować na odrdzewiacze typu np fertan,zostaje wiec piaskowanie albo robota ręczna ,jak ktoś Czce zostawić sobie auto na dożywocie to warto kupic tego Interplusa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 listopada 2014, 12:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 22:49
Posty: 7
model: t4
silnik: 1.9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Spytaj swojego lakiernika o podkład epoksydowy,potem poliuretan a na to lakier jeśli zastosujesz w miarę dobrej firmy to bedzie na lata.
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB