T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 19:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 22:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Do fachowców będących w temacie , jak usunąc powstały zaciek/zlewkę :P.

Nie chce malować ponownie a na drzwiach przesuwnych jak malowaliśmy wyszła zlewka :/. Wszystko przez to ze chyba zle odtłuszczone były w jednym miejscu i wyszly dwa kratery , chcielismy je zalac i jak to wyszło za duzo farby poszło i na drugi dzień piękna zlewka wyszła....


Nie wiem czy na foto będzie widać dobrze , ale dośc spore to wyszło.

Wiem ze najlepiej chyba za pomocą szpachli wykańczającej to zrobić , chyba ze jest inny sposób ?? I kiedy najlepiej go usuwać , chyba za kilka dni jak juz lakier dobrze wyschnie ??

Obrazek

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 22:51 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Ujechać papierem wodnym 1500,poprawić 2000 i wypolerować.
Oczywiście wszystko robiąc na klocku ,aby równo to zrobić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 23:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
ok , zrobie jak radzisz :) , dzięki za porade :)

chyba lepiej dac dobrze wysnąć temu lakierowi ?? Malowane drzwi były wczoraj...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 23:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Wszystko zależy od farby ,ale zapewne jeszcze będzie miękka.
A w miejscu zacieku może zostać inny odcień farby.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 23:47 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
jak zostanie inny odcień to trudno , bo jak jest teraz zaciek to ma tez inny odcień.

Chociaz juz usuwałem jeden zaciek , nie do końca go usunąłem ale po polerce jest ten sam odcień , tylko ze to w takim miejscu gdzie nie rzuca sie to tak w oczy i łatwiej wydaje mi się było go usunąc. Na tym samym aucie tylko ze na błotniku tylnym w tym takim profilu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lutego 2013, 23:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6215


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 20:54 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Lakier musi dobrze wyschnąć czyli tydzień, dwa , a potem na szpachelek ale to robota dla mega cierpliwych , ja nie mam nerwów , może a nie musi się udać 20% że wyjdzie na cacy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 23:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Żybis napisał(a):
Lakier musi dobrze wyschnąć czyli tydzień, dwa , a potem na szpachelek ale to robota dla mega cierpliwych , ja nie mam nerwów , może a nie musi się udać 20% że wyjdzie na cacy.


Bede próbował :) , jak wyjdzie to wyjdzie , jak nie wyjdzie to trudno. Chociaz aby ciut mniej był widoczny to byloby lepiej bo teraz widać jak cholera ten zaciek na drzwiach.

Ale dzięki za porady , bede walczyl z tym zaciekiem :).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 23:12 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Zaciek pójdzie ujechać,ale trzeba uważać ,aby nie przeszlifować farby wkoło niego.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 23:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
No własnie , najwazniejsze aby nie poprzecierać obok zacieku do podkładu. Juz kiedys kilka zacieków próbowalem zeszlifować i niektóre się udało zeszlifować a przy niektórzy przecierać zaczełem przy zacieku do podkładu. Z pomocą szpachli tez robiłem ale chyba za wczesnie po malowaniu poniewaz tam gdzie szpachla była nałozona na lakierze to zostawały plamy ciemniejsze juz po zeszlifowaniu do równego zacieku i szpachli...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 23:51 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Jak masz świeży lakier , zaciek , to w środku tego zacieku masz jeszcze miękką farbę nie doschniętą i możesz wyrwać żelka ze środka , nierówno się szlifuje , zbiera , twarde po krawędziach , miękkie w środku , i ten spokój przy robocie - mega spokój - ja go nie mam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 lutego 2013, 23:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
hehe... Zybis ale Ty zacieków nie robisz :P , a ja jak czasem maluje to czasem zdarza mi się zostawić swoj podpis na malowanym elemencie w postaci zacieku :D

jeszcze jeden zaciek który mi wyszedł to tu troche go widać , w tym profilu tylnego błotnika:
http://imageshack.us/photo/my-images/443/p1020847s.jpg/

tego udało mi sie tak troche spolerowac ze juz go az tak mozno nie widać , dalej juz bałem sie ze przetre do podkładu obok zacieku się. Na foto jeszcze przed szlifowaniem go i polerką.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 00:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Ja robię zacieki , nie ma takiego co nie robi , Fiszowi jajko malowałem i 2 zrobiłem ale nie ruszałem bo auto robocze jest , żółte znaczy , te drzwi boczne wyszły na foto igła hehe , zacieki to draństwo jest ale trudno .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 lutego 2013, 13:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Wiesz , na foto to moze i igła ale w rzeczywistosci duzo do idealnego stanu połozenia lakieru brakuje ;). Pomimo ze odtłuszczane były , wydawało mi sie dośc dokładnie drzwi to wyszło kilka "kraterów" i widać takie białe punkty podkładu... Ten zaciek wyszedł wsumie przez nie bo chciałem je zalac i za duzo farby dalem.. Dokładnie pod tymi "kraterami" wyszedl ten zaciek...

To jest tez auto robocze , tzn ma byc ale właścicielowi nie podoba się mój podpis na drzwiach :P. Na drugi raz bedzie sam malował , pozatym powiem mu jak ma ten zaciek usunąc sobie i chyba bedzie on z nim walczył a nie ja aby go usunąc : ). Ja tez cierpliwości nie mam do takich rzeczy :P.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 lutego 2013, 01:07 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 16 stycznia 2011, 14:39
Posty: 184
Lokalizacja: Wrocław
model: Multivan
silnik: AXG

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Krater mógł jeszcze powstać od wody lub oleju z instalacji powietrznej ;)
Daj zaciekowi wyschnąć i delikatnie go ścinaj. Pójdzie bez problemu.


_________________
AXG + ANJ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB