T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 25 lipca 2012, 23:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Ja kod lakieru tez mam (i na wklejce pod skrzynka centralną/bezpiecznikową i w ksiązce serwisowej na wklejce) , ale dobierając po kodzie wychodzi inny odcień. Ten sam kolor ale odcień inny. Nie wiem jak u Ciebie bedzie , musisz spróbować. Na ciemniejszym kolorze jest w/g mnie łatwiej zgubic róznice odcieni nawet jezeli by jakas była. Na srebrnym jest bardzo cięzko... Podobno srebrny to jeden z gorszych kolorów do dobierania odcienia...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 08:54 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Już kiedyś pisałem że , nakładając pędzlem lub w jakiś inny sposób niż tak jak się lakieruje element to ZAWSZE wyjdzie inny kolor , jeśli malujemy tak jak się powinno to od tego jaki wyjdzie kolor zależy praktycznie wszystko - ciśnienie w wężu , pistolet lakierniczy , dokładność wymieszania produktów, temperatura otoczenia , temperatura blachy lub plastiku , i najważniejsze TECHNIKA LAKIERNIKA , wszystko to i jeszcze inne rzeczy mają wpływ na położenie lakieru i jaki kolor wyjdzie - odcień ---- srebrny ---- nigdy na krechę nie udało mi się pomalować , zawsze zapyłka musi być a żeby na zapyłkę polakierować dobrze to inna rzecz i wielka sztuka .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 09:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Tylko Żybis wydaje mi sie ze aby choć troche podobny odcień wyszedl to musi być tez dobrze dobrany lakier a nie na zasadzie porównywania z wzorników. Nikt mi nie znalazł w zadnej mieszalni do tej pory w/g wzorników takiego odcienia , kazdy się róznił więc juz na wstępie wiadomo było ze odcień bedzie inny.... Wydaje mi się ze pierwsze co to musi byc dobrze lakier dorobiony a pózniej dopiero jeszcze te czynniki o których pisales maja wplyw , a jak u mnie juz zaczyna sie od tego ze lakier jest zle dobrany to juz nic nie pomoze aby zgubic róznice w odcieniu...

W mieszalni kazdej wyglądało podobnie dobieranie , w/g wzorników i zawsze osoba dobierajaca nie była w 100% przekonana ze jest to ten sam odcień , a tylko podobny i juz na wstępie informowali mnie ze róznica napewno moze delikatna a moze i bardziej widoczna bedzie.
Raz mi dorobili bardzo podobny lakier ze jak zaprawki na podszybiu drzwi przesuwanych robiłem to prawie nie widać ich (a robiłem to na zasadzie odcinania od taśmy , więc praktycznie tylko te odcięcia widać), ale gośc w mieszalni cos tam pokombinowal więcej ze składnikami tego zblizonego lakieru ze wzornika , niestety zapisał tylko kod lakieru na opakowaniu ale ze wzornika , nie zaznaczył jakich składników uzył więcej a jakich mniej i pózniej juz drugi raz tak nie udalo mu się dorobic tego lakieru...

W/g tych co dorabiają w mieszalniach problemem okazuje się to ze lakier na aucie mam taki ze pod jakim kątem sie nie spojrzy to jest taki sam , a kazdy srebrny który dorabiaja i maja na wzornikach to jak sie patrzy pod rózymi kątami to odcienie sie delikatnie zmieniają. I nie wiem czy faktycznie to jest taki problem ale zawsze mi to zaznaczają ze ten odcien jest dziwny przez to bo oni na swoich wzornikach nie maja takiego a tylko zblizone....


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 12:40 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Sterciu , fiszka ma 2na3 cm a bok auta masz wielki , jak byś miał taką fiszkę to byś coś dobrał lepiej , sposób lakierowania na sucho , na jedną pełną warstwę , na 2 pełne warstwy lub więcej i już masz odcieni jak psów , nie pisząc już o tym co wcześniej pisałem , a Ty chcesz zaprawkę w idealny odcień zrobić , MC gajwer będziesz , to jest niemożliwe , bez urazy Sterciu kijem Wisły nie zawrócisz , tak to już jest , np jest renówka srebrna która ma 27 odcieni i co ??? Tylko zapyłki lub cały bok trzeba malować , ale jak już jesteś taki szczegółowy to u nas w Mieszalni mają takie urządzenie chyba się nazywa SPEKTROMETR jakieś 25 tysięcy kosztuje , przykłada to coś do elementu lakierowanego , oryginału na Twoim busie i to coś sprawdza składniki lakieru i podaje oznaczenia jakie występują w różnych markach , podaje po prostu np w VW srebrny LA7W i kropka , koniec. Reszta w rękach mistrza lakiernika czyli w Twoich .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 26 lipca 2012, 17:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Zybis mi się wydaje ze Tobie o co inne chodzi i mi w tym momencie ;).

Wezmy przykład , jest pewne auto w kolorze... no niech bedzie srebrny, wyjezdza z fabryki w takim kolorze , kod lakieru A7W. Ktoś po kilku latach stwierdzil ze pomaluje auto cale na nowo i daje do lakiernika. Lakiernik auto maluje , skąd bierze lakier cholera wie , kolor taki sam jak był pierwotnie ale odcien juz inny bo dorabiac takiego samego mu sie juz albo nie oplaca albo nie chce. Po kilku latach od malowania trzeba coś gdzies podmalować w aucie i teraz jest problem. Po dorobieniu lakieru w mieszalni w/g kodu jest całkiem inny odcień bo jak sie okazuje auto było juz malowane i poprzednio ktoś zmienil odcien. Teraz nie ma zadnych kodow , i innych rzeczy naprowadzających na to jaki to był odcien uzyty , z jakiej palety barw itd. W mieszalniach nie wiedzą co to za odcień jest bo nie mają kodów i porownują z wzorników , dorabiają najbardziej zblizony ktory wiadomo ze bedzie i tak inny. I powiedz mi teraz co w takim wypadku zrobic ?? W/g mnie jest potrzebny ktoś kto moze bedzie wkoncu miał na wzorniku podobny lub taki sam odcień i dorobi odpowiednio mieszając składniki lub ktoś kto chyba na zasadzie prob i blędow bedzie dorabial ten lakier. Juz pomijamy tą calą resztę odnosnie malowania o której pisales :). Chodzi o to ze cholera wie jaki lakier jest na aucie , kod na naklejce daje calkiem inny odcień bo auto było juz malowane całe i odcień został zmieniony ale kolor zostal ten sam. Wydaje mi się ze nawet najlepszy lakiernik by nic nie zrobił jak by dostał lakier który juz w mieszalni nie zostal dokladnie dorobiony i przykładowo byl ciemniejszy bo został dobrany na zasadzie zblizonego jakiegos tam odcienia. Jak sam piszesz jest pełno odcieni , zwłaszcza srebrnego i jak bdą mieszać składniki na tej zasadzie ze odcień na wzorniku jest podobny ale tylko podobny to na aucie tym bardziej róznica bedzie widoczna jak juz na wzorniku ją widać... Chodzi własnie o dobór tych składników aby był odpowiedni i z nich wymieszany lakier. Nie jestem lakiernikiem alew/g mnie na zdrowy rozum to pierwotne dorobienie prawidłowe lakieru daje wtedy duze mozliwości i wtedy juz zalezy reszta od lakiernika i techniki malowania , ale jak w mieszalni wymieszaja nie tak składniki to wydaje mi sie ze wtedy nie pomoze juz nic w tym , ani technika malowania ani ręka lakiernika... Przynajmniej tak mi sie wydaje , ale tak jak pisze , nie jestem lakiernikiem i mogę sie mylic.

Nie odzywałbym sie nic gdybym miał kod lakieru ( tym lakierem o tym kodzie byłoby auto pomalowane) i po kodzie by mi dorobili odcień i po pomalowaniu by wyszedł inny. Ale tu jest sytuacja jak powyzej.

p.s.
Muszę sie wybrac tam do Was jak macie takie urządzenie które mogłoby dobrac w ten sposób lakier jak opisujesz , moze coś to by pomogło ??

Dodam ze kolor w/g kodu na wklejce w aucie mam taki sam jak Fisch`owy , ale jak postawisz oba auta koło siebie to oba bedą miały inne odcienie i to bardzo mocno widoczne. Codziennie parkuje kolo T4 który ma oryginalny odcień LA7W i się rózni zdecydowanie od mojego który tez w/g wlepki jest LA7W tylko ze juz był caly malowany kiedys tam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 sierpnia 2012, 21:57 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Sorki , raz się napisałem i nie poszła odpowiedź , nie wiem czemu a teraz krócej, ktoś czymś pomalował ale zapewne z dolnej półki ale LA7W tylko jakąś lipą więc nie dobierzesz bo już jest skopane, więc masz wg mnie dwa wyjścia, 1- tą maszynką sprawdzić może coś wywęszy odnośnie podobnego odcienia , 2- pojechać do mieszalni i wziąć LA7W z podstawy np ze standoxa i polecieć bok , potem drugi , tył i przód i w końcu będziesz miał taki jak trzeba odcień - niestety finansowo droga sprawa , jeszcze trzecia wersja , ustawić się kiedyś z technikiem ze standoxa np i gość na piechotę domiesza Ci do tego co masz na aucie farbę , niestety tylko on to potrafi , no i ewentualnie jakiś zawzięty gość z mieszalni ale takiego nie znam. no wg mnie takie masz wyjścia niestety .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 11 sierpnia 2012, 23:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
W między czasie sprzątałem auto i z pomiędzy zabudowy sciany grodziowej a bocznej dykty pod oknem wygrzebałem kilka papierów które przez przypadek znalazłem jak wymieniałem szybę z boku. Są to jakies papiery chyba odnosnie malowania bo i próbka lakieru na takim kartoniku była w nie wlozona (nie wiem jak to sie tam fachowo zwie). Papiery strasznie wyblakłe , tzn tuszu chyba zalowali na wydruk ale mozna to odczytać. Jako ze z holenderskiego nie jestem najlepszy to w google tłumacz przetłumaczylem to co tam sie dalo odczytac jeszcze.

To jest to co dało sie odczytac (wiem ze tlumaczenie nie za dobre ale wkońcu to google tlumaczyło tylko) , było widac tam więcej napisane na tym wydruku ale tak jakby coś sie wylało i nic nie widać. Jeszcze byly dane auta do odczytu , nr vin , nr rejestracyjny ale tego jzu nie wklejam bo mało istotne ;).

"Malowanie Auto w jego oryginalnej lokalizacji volkswagen Rotterdamie.Celu stosuje się do właściciela samochodu, aby usunąć i zastąpić uszkodzony przedni zderzak, nadkola ranty korozję usuwanie, usuwanie progów szkód, pomalowane karoseri razem.Kolor organów farb wybrany na indywidualne zamówienie pierwotnego palety Dodge farby z subtelnych zmian w kolorze.Czas prawdopodobnego wykonania zleconych prac 42 dni otrzymać samochód w okresie około 20 lipca 2007 roku.

Zamówienie zostało odnowione w dniu 17 czerwca 2007.
Usunięcie pojazdu ozdoby trzykołowego pojazdu chrom, chrom dekoracje usuwanie barier, usuwając przedni zderzak, ozdoby chrom z reflektorów halogenowych na przednich dekoracje. Żywica spód, farby gumy. Kontrola podwozia blacharskiego.
Wymiana lub naprawa typu Webasto ogrzewania.

Kurs z dnia pojazdu dostawczego: 209 571 km"


Byłem w mieszalni lakierów , porównywali mi z paletą barw dodge i nie mieli takiego odcieniu srebrnego... Trace nadzieje ze kiedykolwiek choc zblizony lakier się dorobi odcieniem.

Powiedz mi Zybis czy taki technik się z kazdym ustawi czy tylko z lakiernią i trzeba dać gdzies auto ?? Auta malowac nie chce bo kolor jest własnie fajny , mi sie podoba , oryginalny LA7W jest w/g mnie brzydszym odcieniem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 12 sierpnia 2012, 20:46 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Wychodzi na to że gość się wycofał z roboty T4 gdzieś w serwisie , ale to nie ważne , technik przyjeżdża wtedy jak w warsztacie mają problem to jest możliwość ściągnięcia jego , jutro podlecę do nas do mieszalni i popytam jak to można logistycznie zgrać i w ogóle jak to zrobić , jutro napiszę czego się dowiedziałem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 sierpnia 2012, 07:33 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
Sterciu nie wiem jak u was ale w Żywcu bez problemu dorabiają lakiery dorabiałem kiedyś do 4 różnych samochodów i bez problemu dorobili idealnie . Nie sztuka dorobić po numerach to nawet dziecko by potrafiło , sztuką jest dorobić lakier pod kolor bez danych .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 sierpnia 2012, 08:43 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
jak nie masz numeru a masz auto to po marce masz colorbox i dobierasz po fiszkach , nie inaczej , nikt z nas tego nie potrafi na piechotę bo to tylko technik umie , ma specjalne szkolenie odnośnie tego rodzaju umiejętności a nawet jak byś miał fiszkę to nie dał byś rady ani ja bo to też nie takie proste.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 13 sierpnia 2012, 10:24 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Kolega mi przetłumaczył ten papier co znalazłem dokładniej troche bo zna bardzo dobrze holenderski i wychodzi ze gośc dawał auto do serwisu w holandii na robote , ale zazyczył sobie ze auto ma byc pomalowane barwą lakieru który on sobie wybrał sam (czyli wnioskuje ze tak jak wielu robi poprostu chciał sobie inny lakier połozyc taki ktory jemu sie bardziej podobał i była zmiana barwy/odcienia przez to). Pisze tam ze jest to lakier prawdopodobnie z palety innej niz VW ale z drobnymi zmianami dodatkowo składników lakieru (czyli juz wogóle namieszane). Jest tekst który wskazuje ze na zalanej czesci dokumentu był wydruk jakich składników uzyto do zrobienia koloru. Samochód malowany lakierem wodnym podobno , ale tu w 100% juz nie dalo się tego odczytac. Pęknięty zderzak miał , wykwity korozji po zdemontowaniu nakładek chromowanych na rantach nadkoli które miał , pozaginane od opon ranty nadkoli równiez , progi podobno poobijane i powgniatane od butów pod drzwiami kabiny (dziwne to, ale miał rury z boku z takimi stopniami na nich więc moze jakiś pajac na nich stawal uderzając z całej siły buciorami w progi). Usunięcie przedniego kangura z halogenami. Naprawa lub wymiana webasta którego auto nie ma i nie miało jak kupiłem... Na dokumencie są loga VW serwisu , czyli był tam robiony prawdopodobnie. Więc to chyba był jedyny papier który mógł naprowadzić jakich skladników uzyto do zrobienia koloru...

staszek napisał(a):
Sterciu nie wiem jak u was ale w Żywcu bez problemu dorabiają lakiery dorabiałem kiedyś do 4 różnych samochodów i bez problemu dorobili idealnie . Nie sztuka dorobić po numerach to nawet dziecko by potrafiło , sztuką jest dorobić lakier pod kolor bez danych .


Nie ma problemu z dorobieniem lakieru jak jest kod i na aucie jest ten sam odcień/lakier pod tym kodem, ale jak nie ma kodu to nie ma punktu zaczepienia i w mieszalniech zaczynają kombinować na zasadzie "o ten jest bardzo podobny". Jak auto ma oryginalną barwę fabryczną to bez kodu dopasują lakier (tak juz mi robili w innym aucie w ten sposób jak Zybis opisal wyzej) , gorzej jak byl malowany i ktoś zmienił barwe/odcień na jakąs cholerwa wie jaką. Fakt , w tym aucie dobrali mi lakier ze był podobny , poszedł na progi które musialem poprawiac wygląda na to po fachowcach serwisowych i na progu róznicy nie widać drastycznie , jest ciut ciemniejszy ale to akurat nie rzuca sie w oczy. Gorzej jest gdzies gdzie trzeba zrobić zaprawki , gdzie nie ma tylu kantów/rantów które gubią tez tą róznice...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 6 września 2012, 22:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
Sterciu a gdyby napisać mail'a lub skontaktować się jakoś inaczej z tym salonem VW w Holandii? może mają w systemie dane lakieru (składniki i proporcje), a może Kubek by pomógł <38> ?


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 stycznia 2013, 00:03 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 26 czerwca 2011, 17:35
Posty: 67
Lokalizacja: ONY
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Koledzy czy posiadama moze ktos samochód w takim malowaniu i byłby skłonny do podania numeru koloru ze zderzaka przedniego ? mam wizje pomalowac u siebie...

http://img23.otofotki.pl/es895_2880911390ppppp.JPG.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 stycznia 2013, 09:55 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Jak nikt nie napisze to zdobądź nr Vin tego auta ( w aso sprawdż kolory nadwozia i zderzaka ) i w mieszalni pod kolorem nadwozia będzie kolor zderzaka (powinien wyskoczyć) oraz dołu dookoła bo jest w tym samym kolorze


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 13:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Panowie, gdzie najlepiej dorobić lakier tak aby się jak najmniej różnił?
Może pojechać z klapka od wlewu do ASO i może jakoś komputerowo dobiora? A może wie ktoś kto idealnie dorobi lakier pod pistolet w okolicach Gdańska, Elblaga lub Malborka?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 20:07 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Patrick napisał(a):
Panowie, gdzie najlepiej dorobić lakier tak aby się jak najmniej różnił?
Może pojechać z klapka od wlewu do ASO i może jakoś komputerowo dobiora? A może wie ktoś kto idealnie dorobi lakier pod pistolet w okolicach Gdańska, Elblaga lub Malborka?

Do ASO nie masz po co jechać, najlepiej jakiś element, może być klapka w ręke i jedziesz do typowej mieszalni lakierów samochodowych i tam ci dobierają. Jesli dobra mieszalnia to zostawiasz u nich element i oni robia próbke. Dobrze i szybciej bedzie jak podasz im kod lakieru który masz na wlepce ale powiedz im odraxu rzeby ci dokładnie dobrali bo moga poleciec na sztuke i zrobia tylko pod kod z receptury.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 20:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Nie mów jaki kod lakieru tylko aby dobrali pod dany element i tyle.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 20:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
już mi kiedyś dobierali i odcień jest wiele ciemniejszy...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 21:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
To kiepska mieszalnia w takim razie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 21:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
ale on dobierał "na oko" a podobno powinno dobierać się jakoś komputerowo ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB