T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 14:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 lutego 2014, 19:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Jakiś czas temu wyskoczyło mi niewielkie pęknięcie na progu. Po czasie rozwarstwiło się i wyskoczyło z jamy rudzisko. Z ciekawości pogmerałem śrubokrętem i odpadł cały płat. Na zdjęciach widać co znalazłem. Zastawaniem się co z tym zrobić, na razie troszkę doszlifowałem aby zobaczyć jak tam blacha. Rdzę mam tylko w tym miejscu (po dzwonie). Zastanawiam się czy jest sens to ratować czy nie podjechać do blacharza na wymianę?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 lutego 2014, 21:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 czerwca 2013, 11:26
Posty: 53
model: t4
silnik: 2.5 awf

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Jak dobrze to musisz wyciąć i wstawić nową blachę inaczej ruda zawsze wyjdzie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 lutego 2014, 21:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Mozesz wyciąc to , zrobić wstawki zaszpachlować, Lub wyciąc próg i wstawic reperaturkę progu. Tansze napewno bedzie zrobienie wstawek z blachy i pozniej wyszpachlowanie do równego , tylko rdzę musisz wyciąc do miejsca gdzies jest zdrowa blacha.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 lutego 2014, 22:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 1 września 2012, 23:50
Posty: 134
Lokalizacja: DW
model: t4 2000r
silnik: 2,5 b avt
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 7 razy
Szpachlowanie wytrzymało ok. 5 lat ale wtedy nie było rdzy tylko zdrowa wyczyszczona blacha.(po puknięciu)

Wolę zrobić to porządnie, sporo już w auto doinwestowałem. Patrzyłem na ceny reperaturek myślałem, że są dużo droższe stąd moje rozmyślenia.

Wymianę zlecę fachowcowi, co prawda w pracy czasami spawam ale to bardziej przypomina <paw> .

Lecę przeglądnąć zakładkę z polecanymi warsztatami. Dzięki za sugestie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 lutego 2014, 22:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
blantozaur napisał(a):
Szpachlowanie wytrzymało ok. 5 lat ale wtedy nie było rdzy tylko zdrowa wyczyszczona blacha.(po puknięciu)


Czyli jaki wniosek z tego ?? Ze było to zle zrobione po tym puknięciu , jak by było dobrze zrobione to do tej pory by nic nie wylazlo.

Cytuj:
Wolę zrobić to porządnie, sporo już w auto doinwestowałem. Patrzyłem na ceny reperaturek myślałem, że są dużo droższe stąd moje rozmyślenia.

Wymianę zlecę fachowcowi, co prawda w pracy czasami spawam ale to bardziej przypomina <paw> .



Tak czy siak i tak bedzie szpachlowane , bo musi zostac jakoś polączeniee zamaskowane, tylko bedzie w innym miejscu szpachla polozona. Jak zostanie to dobrze zrobione to za 5 a nawet 10 lat nic nie wyjdzie , jak zle to za 5 lat bedzie tak samo jak teraz...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 kwietnia 2014, 14:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 16:52
Posty: 56
Lokalizacja: Juszkowo
model: Caravelle '95
silnik: 2,4D AAB

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 2 razy
Podłączę się pod temat z dwoma pytaniami:
Czy lewy próg (ten długi, nie ten pod drzwiami), do krótkiego T4 bez drzwi suwanych, jest w ogóle dostępny jako reperaturka? Pytałem w hurtowniach, nikt nie ma.
Jaki może być koszt wycięcia i wspawania (bez lakierowania) dwóch przednich i tego jednego tylnego progu?

Zacząłem skuwać spękaną szpachlę z owych progów i wychodzi na to, że w ogóle nie mam progów, tylko samą szpachlę blink


_________________
1998 Ford Windstar 3.0L


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 26 kwietnia 2014, 18:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
tu poczytaj, chłopaki kupili, jak zrozumiałem to w Inter Carsie
viewtopic.php?f=30&t=8811&p=113940&hilit=Zakupili%C5%9Bmy+reperaturki+na+ca%C5%82ego+busa#p113940


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękowali: 2 MarKris (niedziela, 27 kwietnia 2014, 23:50) • Phil (niedziela, 27 kwietnia 2014, 13:40)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB