T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 11:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kilka Pytań
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 października 2012, 17:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 22 stycznia 2012, 15:32
Posty: 146
model: Brak
silnik: Brak
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 3 razy
Witajcie ;]

Mam kilka pytań ponieważ trzeba zrobić blacharkę w muffinku która jest w strasznym stanie więc poniżej kilka pytań .

Czy te błotniki nadają się do czegoś ? Nie wyginął się podczas montażu oraz po kilku miesiącach nie pojawi się ruda ?

Przednie :

http://allegro.pl/vw-transporter-t4-90-03-blotnik-blotniki-przednie-i2644056663.html

Oraz Tylne :

http://allegro.pl/vw-t4-1991-2003-blotnik-tylny-lewy-i2605047828.html


Aha,czy te progi też się do czegoś nadadzą ?

http://allegro.pl/vw-transporter-t4-90-progi-prog-poszycie-zewn-new-i2608081740.html

Lub proszę podać jakieś linki do sensownych wyżej wymienionych elementów które długo wytrzymają.


Ostatnio edytowano wtorek, 2 października 2012, 17:47 przez lincoln1998, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 2 października 2012, 17:39 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 14 stycznia 2012, 22:14
Posty: 750
Lokalizacja: FSW
model: Caravelle
silnik: 2.5TDi

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 40 razy
Błotniki przednie sobie daruj ,bo raz że nie pasują dobrze ,a po 2 rdza je zje :P
Kup lepiej używki w dobrym stanie.Co do tylnych reperaturek i progów to są to elementy do wspawania i jedna pasują inne gorzej ,ale wszystko idzie jakos zrobic.



Za ten wpis autor orel11 podziękował: lincoln1998 (piątek, 5 października 2012, 20:44)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 października 2012, 20:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 22 stycznia 2012, 15:32
Posty: 146
model: Brak
silnik: Brak
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 3 razy
Dzięki za podpowiedź :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 października 2012, 20:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
search.php?keywords=klokkerholm&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: lincoln1998 (piątek, 5 października 2012, 20:44)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 października 2012, 20:18 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
orel11 napisał(a):
Błotniki przednie sobie daruj ,bo raz że nie pasują dobrze ,a po 2 rdza je zje :P
Kup lepiej używki w dobrym stanie.Co do tylnych reperaturek i progów to są to elementy do wspawania i jedna pasuką inne gorzej ,ale wszystko idzie jakos zrobic.


Dokładnie jak kolega pisze

co do reparaturek jak znajdziesz klokerholma to najlepsze z dostępnych ,

jeśli chodzi o - czy zgnije czy nie - to zależy w dużej mierze od tego kto jak zrobi wymiane , i

najważniejsze


po robocie ZAKONSERWOWAĆ od środka czyli profile zamknięte , im lepiej to zrobisz tym dłużej pojeździsz

<bigboss>



Za ten wpis autor Żybis podziękował: lincoln1998 (piątek, 5 października 2012, 20:44)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 października 2012, 19:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 16 września 2012, 13:55
Posty: 15
Lokalizacja: Bielsko-Biała
model: Transporter
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Pewnie że najlepsze oryginały tylko że ciężko z ładnymi używkami (lata robią swoje) Co do tych zamienników prywaciarskich to jak ktoś wyżej napisał czy to progi, czy błotniki trzeba je dobrze przygotować i też posłużą. Wyczyścić dokładnie odtłuścić, od środka konserwacja, dobry podkład, lakier i musi być ok:)



Za ten wpis autor dawidVW podziękował: lincoln1998 (wtorek, 9 października 2012, 20:16)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 września 2013, 22:47 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
A ja powiem swoje dwa grosze ze prog jakbym mial wstawiac do swojej T4 to bym za jakies dobrej blachy sam zrobil.
Teraz mam czasami okazje zlaatwic blache z Sheffield.
Pieknie sie ksztaltuje i wygina miekko niz czarna krajowa jakas blacha(wiem,gdyz ojciec robi blacharke przy Mercedesie 207)
To tak z wygladu przypomina nasza blache krajowa ocynkowana ,ale nie zupelnie.W polonezie kiedys wstawialem prog z normalnej blachy i dobrze zakonserwowalem i jezdzilem kilka lat nic sie nie dzialo.Wiec kupowanie cienkich zamiennikow niewiadomego pochodzenia bym sobie odpuscil,gdyz rdza szybciej wyjdzie niz bysmy pomysleli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB