T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 24 lutego 2018, 04:22

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 16:14 
Witam.Mam pytanko.Czy podluznica w starym modelu T4 jest taka sama jak po liftingu?przypuszczam ze tak ale chce sie upewnic i czy zrobienie ze starego przodu na przod po liftingu to tylko wymiana blotnnikow lamp maski atrapy?


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 16:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 4861
Lokalizacja: Opole
opis: Sekcja Dolno-Śląsko-OPOLSKA!
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 391 razy
Podłużnice są takie same ale do wymiany jest więcej niż wymieniłeś czyli chłodnica, pas przedni, zderzak, ucho do holowania i pewnie jeszcze coś.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 17:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 3990
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 123 razy
Zderzak zależności który rok auta


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 17:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 4861
Lokalizacja: Opole
opis: Sekcja Dolno-Śląsko-OPOLSKA!
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 391 razy
Jeśli zmieniasz przód na nowy zderzak do wymiany, bez względu na rok.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 18:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 3990
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 123 razy
Nawet jeśli już są okrągłe zderzaki, zawsze myślałem że są te same


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 18:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 4861
Lokalizacja: Opole
opis: Sekcja Dolno-Śląsko-OPOLSKA!
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 391 razy
Nie, różnią się mocowaniami. Stary okrągły jest mocowany pod rejestracja, nowy pod przednim pasem.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 19:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 3990
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 46 razy
Pomógł: 123 razy
To lepiej napisz jak się ściąga nowy liftingowy zderzak może być na PW


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 20:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 4861
Lokalizacja: Opole
opis: Sekcja Dolno-Śląsko-OPOLSKA!
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 391 razy
Ściągasz przedni pas i odkręcasz śruby pod nim. Potem śruba w nadkolu i pod zderzakiem i możesz wyciągać zderzak.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 20:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 50 razy
Pomógł: 585 razy
aby odkręcic pas pod lampami należy wyjąc kierunki - po nimi są śruby ukryte, oraz grila
sam pas jeszcze trzyma się błotnika na wsuwkach plastikowych z zatrzaskiem - trzeba wsadzic rękę i nacisnąc dopiero wtedy ciągniesz do przodu


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 22:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Jeszcze co do nowego "ryja" to potrzebne są fartuchy które trzeba wspawać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2011, 22:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 4861
Lokalizacja: Opole
opis: Sekcja Dolno-Śląsko-OPOLSKA!
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 391 razy
Masz na myśli te trójkątne blachy pod błotniki? Widziałem przykręcane.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 lipca 2011, 09:01 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:52
Posty: 405

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 8 razy
Tak , ja tylko spawane


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 lipca 2011, 13:15 
Dziekuje koledzy za info wnioskuje z tego ze nie oplaca mi sie przerobka ze starego na nowy


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 27 lipca 2011, 16:03 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 626
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 22 razy
slimak napisał(a):
Masz na myśli te trójkątne blachy pod błotniki? Widziałem przykręcane.


chyba do 95r były spawane a po 95r przykręcane, ale pewny nie jestem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 lipca 2011, 11:54 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 6 razy
To tak na szybko co pamiętam bo bardzo niedawno to robiłem.
Błotniki + reperaturki pd strony drzwi, przykręcane, reperaturki od strony komory silnika, przykręcane.
Lampy + kierunki
Zderzak
Maska
Zawiasy trzeba zmieniać, tą część na masce i tą na podszybiu także.
2 grile
Pas dolny i górny
Okulary do lamp
Chłodnica
Węże do chłodnicy
To wszystko co pamiętam.
Acha i jak masz osłonę silnika od spodu to niestety nie za bardzo pasuje, mam ten problem obecnie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 czerwca 2015, 10:59 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 153
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
olek czy trzeba zmienić te zawiasy cyt."Zawiasy trzeba zmieniać, tą część na masce i tą na podszybiu także." ?
Zabieram się do przekładki a wolę wiedzieć do przodu co mnie może niemiłego spotkać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 czerwca 2015, 13:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1120
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 84 razy
Olek logowal sie ostatni raz rok temu więc chyba ci już nie odpowie. A zawiasy trzeba zmieniać jeśli sa starego typu takie norzyce które się blokowały bez podpórki maski. Ty masz ACV więc raczej już masz nowsze zawiasy i twoje będą ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 czerwca 2015, 14:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 4861
Lokalizacja: Opole
opis: Sekcja Dolno-Śląsko-OPOLSKA!
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 35 razy
Pomógł: 391 razy
Może warto sprecyzować ile rodzajów przodu miał T4:
- stary (błotniki zgrzewane)
- poliftowy krótki
- poliftowy długi.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 czerwca 2015, 12:33 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 809
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 56 razy
Pomógł: 20 razy
Dokładnie tak jak pisze kolega Ślimak,musimy wiedzieć co mamy. Ja mam poliftowy długi i fartuchy są spawanie do karoserii 2001 rok.Są na nich nakładki tzw blachy co są przykręcanie obustronnie dzieki czemu błonnik wymieniamy w pare minut. Jak ktos ma jakieś blacharskie elementy na zbyciu do przeróbki to proszę o kontakt przez PW. Szczególnie potrzebuje fartucha prawego i zawiasy co są w podszybiu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB