T4-forum.pl https://www.t4-forum.pl/ |
|
stary a nowy przod T4 https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=25&t=2648 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | JOHNSON [ wtorek, 26 lipca 2011, 16:14 ] |
Tytuł: | stary a nowy przod T4 |
Witam.Mam pytanko.Czy podluznica w starym modelu T4 jest taka sama jak po liftingu?przypuszczam ze tak ale chce sie upewnic i czy zrobienie ze starego przodu na przod po liftingu to tylko wymiana blotnnikow lamp maski atrapy? |
Autor: | slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 16:50 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Podłużnice są takie same ale do wymiany jest więcej niż wymieniłeś czyli chłodnica, pas przedni, zderzak, ucho do holowania i pewnie jeszcze coś. |
Autor: | chemik211 [ wtorek, 26 lipca 2011, 17:23 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Zderzak zależności który rok auta |
Autor: | slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 17:30 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Jeśli zmieniasz przód na nowy zderzak do wymiany, bez względu na rok. |
Autor: | chemik211 [ wtorek, 26 lipca 2011, 18:52 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Nawet jeśli już są okrągłe zderzaki, zawsze myślałem że są te same |
Autor: | slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 18:57 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Nie, różnią się mocowaniami. Stary okrągły jest mocowany pod rejestracja, nowy pod przednim pasem. |
Autor: | chemik211 [ wtorek, 26 lipca 2011, 19:15 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
To lepiej napisz jak się ściąga nowy liftingowy zderzak może być na PW |
Autor: | slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Ściągasz przedni pas i odkręcasz śruby pod nim. Potem śruba w nadkolu i pod zderzakiem i możesz wyciągać zderzak. |
Autor: | Kenobi [ wtorek, 26 lipca 2011, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
aby odkręcic pas pod lampami należy wyjąc kierunki - po nimi są śruby ukryte, oraz grila sam pas jeszcze trzyma się błotnika na wsuwkach plastikowych z zatrzaskiem - trzeba wsadzic rękę i nacisnąc dopiero wtedy ciągniesz do przodu |
Autor: | Żybis [ wtorek, 26 lipca 2011, 22:22 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Jeszcze co do nowego "ryja" to potrzebne są fartuchy które trzeba wspawać |
Autor: | slimak [ wtorek, 26 lipca 2011, 22:50 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Masz na myśli te trójkątne blachy pod błotniki? Widziałem przykręcane. |
Autor: | Żybis [ środa, 27 lipca 2011, 09:01 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Tak , ja tylko spawane |
Autor: | JOHNSON [ środa, 27 lipca 2011, 13:15 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Dziekuje koledzy za info wnioskuje z tego ze nie oplaca mi sie przerobka ze starego na nowy |
Autor: | pacark [ środa, 27 lipca 2011, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
slimak napisał(a): Masz na myśli te trójkątne blachy pod błotniki? Widziałem przykręcane. chyba do 95r były spawane a po 95r przykręcane, ale pewny nie jestem |
Autor: | olek [ czwartek, 28 lipca 2011, 11:54 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
To tak na szybko co pamiętam bo bardzo niedawno to robiłem. Błotniki + reperaturki pd strony drzwi, przykręcane, reperaturki od strony komory silnika, przykręcane. Lampy + kierunki Zderzak Maska Zawiasy trzeba zmieniać, tą część na masce i tą na podszybiu także. 2 grile Pas dolny i górny Okulary do lamp Chłodnica Węże do chłodnicy To wszystko co pamiętam. Acha i jak masz osłonę silnika od spodu to niestety nie za bardzo pasuje, mam ten problem obecnie. |
Autor: | Kloit777 [ piątek, 12 czerwca 2015, 10:59 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
olek czy trzeba zmienić te zawiasy cyt."Zawiasy trzeba zmieniać, tą część na masce i tą na podszybiu także." ? Zabieram się do przekładki a wolę wiedzieć do przodu co mnie może niemiłego spotkać. |
Autor: | xxxkamil [ piątek, 12 czerwca 2015, 13:42 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Olek logowal sie ostatni raz rok temu więc chyba ci już nie odpowie. A zawiasy trzeba zmieniać jeśli sa starego typu takie norzyce które się blokowały bez podpórki maski. Ty masz ACV więc raczej już masz nowsze zawiasy i twoje będą ok. |
Autor: | slimak [ piątek, 12 czerwca 2015, 14:45 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Może warto sprecyzować ile rodzajów przodu miał T4: - stary (błotniki zgrzewane) - poliftowy krótki - poliftowy długi. |
Autor: | peters [ niedziela, 14 czerwca 2015, 12:33 ] |
Tytuł: | Re: stary a nowy przod T4 |
Dokładnie tak jak pisze kolega Ślimak,musimy wiedzieć co mamy. Ja mam poliftowy długi i fartuchy są spawanie do karoserii 2001 rok.Są na nich nakładki tzw blachy co są przykręcanie obustronnie dzieki czemu błonnik wymieniamy w pare minut. Jak ktos ma jakieś blacharskie elementy na zbyciu do przeróbki to proszę o kontakt przez PW. Szczególnie potrzebuje fartucha prawego i zawiasy co są w podszybiu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |