T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 13:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 4 grudnia 2017, 22:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 28 października 2017, 00:05
Posty: 10
model: kasten long t4
silnik: ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
https://txpdf.com/queue/56479860-d3wz-a ... 2412915207

z tej strony mzna sciagac pdf z manualem :)

a w razie czego w wyszukiwarke wpiszcie " d3wz-aufruest "


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 grudnia 2017, 23:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 kwietnia 2013, 21:17
Posty: 6
Lokalizacja: Kalisz
model: T4 multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ten schemat z linku powyżej jest fajny ale jest do wersji z manualną obsługą nagrzewnicy. Czy ma ktoś sposób (czyt. schemat) jak to w jeden wieczór przy 4paku browara "ugryźć" z klimatronikiem (zielonym) ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 21 grudnia 2017, 23:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
http://vwbuswiki.de/index.php/Datei:ZHAUFRUEST20.jpg


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 grudnia 2017, 14:12 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 kwietnia 2013, 21:17
Posty: 6
Lokalizacja: Kalisz
model: T4 multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
No nieźle, też tak kombinowałem tylko nie znam rozkładu kabelków w kostkach do climatronica. Na stronie z linku jest wszystko co jest podłączone do jednostki sterujacej prócz niestety zasilania samej jednostki i kabelkologii samej jednostki, ma może ktoś coś ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 22 grudnia 2017, 18:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 14 kwietnia 2013, 21:17
Posty: 6
Lokalizacja: Kalisz
model: T4 multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Mam,
Nie wiem czy już ktoś ten link podsyłał http://t4-wiki.de/wiki/Zuheizer_(Aufr%C3%BCstung) . Jest tu chyba najbardziej wyczerpująco opisany temat przeróbki naszych D3/WZ. No i tutaj znalazłem schemacik przeróbki do wersji z klimatronikiem zielonym http://t4-wiki.de/w/images/Zuheizer_Aufruestung_Climatronic_alt_x.jpg.
Od razu zrobiłem testy na "żywym organiźmie", po podaniu +12V na zacisk 2 (czarny) klimatronika (kostka z mniejszą ilością kabli), przełącza się on w jakiś oszczędny tryb i na wyswietlaczu pojawia się 2U H2 i wieje wentylatorem tak na około 30% mocy, panel jest zablokowany i nic nie można zmienić. Moim zdaniem fajne rozwiązanie, bo nie musimy sie martwić na jakich ustawieniach zostawiliśmy klimatronik, czyli będzie dmuchać i może nie rozładuje akumulatora przez te np. 30 minut.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 września 2018, 02:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 16 lutego 2018, 09:02
Posty: 17
Lokalizacja: Olsztynek
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Kolego flukem przeglądając schemat rozbudowy pieca do pełnego na niemieckiej stronie stwierdziłem brak przekaźnika sterującego włączaniem i pracą pieca jakoby timer miał dawać prądy nań bezpośrednio.Mam 1530 i widząc jego filigranową konstrukcję i cieniutkie kabelki wydaje mi się to mało prawdopodobne.Chociaż z drugiej strony jak patrzę na sterownik wewnątrz D3WZ to przekaźników tam też nie zaznasz,a jego struktura również nie wygląda pancernie.Jak możesz się do tego ustosunkować?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 września 2018, 06:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ja mam piec DW50 z zegarem 1530 i żadnego przekaźnika



Za ten wpis autor Adampio podziękował: Art76 (niedziela, 30 września 2018, 20:26)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 września 2018, 11:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
A tu jest mowa o przerobieniu fabrycznego dogrzewacza na ogrzewanie postojowe


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 września 2018, 11:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Mam pełną tego świadomość ale domniemywam, że archaiczne DW50 jakoś wybitnie nie odbiega energochłonnością od dogrzewacza. Może się mylę albo na mojej płytce elektroniki jest jakiś przekaźnik, tranzystor mocy albo ninny triak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 września 2018, 20:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 16 lutego 2018, 09:02
Posty: 17
Lokalizacja: Olsztynek
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Niebieski.Diody zapobiegają cofaniu się prądu do alternatora na przykład.
Adampio też mam 1530 i według schematu z niemieckiej strony takowego przekaźnika tam nie ma
Kolego Niebieski skoro mowa o zegarze to wiadomo,że chodzi o rozbudowę dogrzewacza na postojowe.Sam dogrzewacz startuje z automatu i programowania nie potrzebuje.


Ostatnio edytowano niedziela, 30 września 2018, 20:56 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 1 raz
Post pod postem, używaj opcji "Edycja".


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 listopada 2018, 22:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Czy jeśli mam oryginalny zestaw eberspacher do rozbudowy d3w i jest w nim wyjście na nagrzewnicę to wpinam się bezpośrednio tym kablem np pod wentylator czy trzeba dołożyć pięcio pinowy przekaźnik i podpiąć jak na schemacie w linku?

http://vwbuswiki.de/images/4/4e/ZHAUFRUEST10.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 listopada 2018, 22:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181103/9c64cc95b3e545361d5cdc7fb1a26256.jpg[/img]

Ciebie tylko ten schemat interesuje po 99 bez klimy


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: Patrick (sobota, 3 listopada 2018, 23:28)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 14 grudnia 2019, 18:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 16 lutego 2018, 09:02
Posty: 17
Lokalizacja: Olsztynek
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 9 razy
Pomógł: 0 razy
Rozumiem,że piec Thermo Top analogowy?Gdzie go zainstalowałeś,bo jest trochę szerszy od Ebera?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 października 2021, 22:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lipca 2014, 12:19
Posty: 41
Lokalizacja: NRW
model: LONG
silnik: 2,5 TDI 102 PS

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Trochę odświeżę...
W moim T4 mam dogrzewacz (mokry) i ogrzewanie postojowe(suche) sterowane czasowo zegarem, powoli dochodze do ladu z wszystkim po poprzednim wlascicielu, ktory idac na skruty odlaczal wszystko co niepotrzebne i nie chcialo dzialac.
Czy moze mi ktos powiedziec gdzie jest wpiety oryginalnie przewod zasilajacy paliwem auche ogrzewanie postojowe, bo moj jest sprytnie wyeliminowany z gry, zasilanie dogrzewacza znalazlem i wszystko na oryginalnych opaskach, wiec tam nikt nie grzebal, ale nie moge znalezc miejsca gdzie byl wpiety ten drugi przewod.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 października 2021, 22:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
W oryginale to na przewodzie paliwowym był trójnik, albo dwa, jeśli suche i mokre


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 13 października 2021, 22:20 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 1 lipca 2014, 12:19
Posty: 41
Lokalizacja: NRW
model: LONG
silnik: 2,5 TDI 102 PS

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
czyli u gory na wyjsciu ze zbiornika (czarny przewod) byly dwa trojniki szergowo jeden za drugim, tak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB