T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2016, 09:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
BUNIEK napisał(a):
zależy mi na świeceniu mijania i drogowych razem.


Robisz to na jakiś ledowych żarówkach czy na zwykłych 55/60W? Chyba, że to lampa jakaś akcesoryjna z dwoma odbłyśnikami. Pytam bo w standardowej lampie to średnio ma sens. Więcej światła dadzą dobre żarówki. Nie mówiąc o ilości ciepła generowanego przez 115W na lampę.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2016, 10:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Bardzo cenna uwaga. We wszystkich znanych mi pojazdach dlugie z krótkimi paliły się tylko w wersjach z czterema reflektorami. Skoro akcesoryjne żarówki 100W wypalają odbłyśniki to to samo będzie przy zasilaniu dwóch włókien żarówki naraz


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2016, 10:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Oczywiste jest to, że kolega ma podwójne lampy z przodu więc nie wiem po te wywody :-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2016, 13:07 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
A z czego to Kolega Probe wnosi? Bo bezdyskusyjne wydają się tylko trzy... koty ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2016, 16:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A z tego, że raczej uważam brać forumową za wystarczająco rozgarniętą :-P


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2016, 17:18 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 6 lutego 2011, 19:00
Posty: 325
Lokalizacja: zamojskie
model: T4
silnik: ACV 102/130

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 38 razy
slimak napisał(a):
Wywal zworki, przekaźnik świateł mijania zasteruj nie z przełącznika pod kierownica a z głównego włącznika świateł. Przekaźnik świateł drogowych pozostaw bez zmian podłączony pod przełącznik pod kierownicą. U mnie taki układ działa od lat.

Tak też uczynię, o tym to akurat nie pomyślałem, a już myślałem o przełożeniu przekaźników pod maskę.
hoopsii napisał(a):
BUNIEK napisał(a):
zależy mi na świeceniu mijania i drogowych razem.


Robisz to na jakiś ledowych żarówkach czy na zwykłych 55/60W? Chyba, że to lampa jakaś akcesoryjna z dwoma odbłyśnikami. Pytam bo w standardowej lampie to średnio ma sens. Więcej światła dadzą dobre żarówki. Nie mówiąc o ilości ciepła generowanego przez 115W na lampę.

Busik dostał nowe lampy dwuodbłyśnikowe bo stare były na wykończeniu po zdeżeniu z sarną.

Probe041 napisał(a):
A z tego, że raczej uważam brać forumową za wystarczająco rozgarniętą :-P

Ja również tak uważam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 września 2016, 10:11 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Z racji wczorajszego małego ogólneg przeglądu który przeprowadziłem zajrzałem do skrzynki przekaźników. Przekaźniki świateł dokładałem 3 miesiące temu w identyczny sposób jak Sterciu, wszystko działa ok, ale teraz co zastałem w skrzynce: bezpieczniki sprawne ale ich kolorowa obudowa podtopina a z jednego całkiem spłynęła i zamieniła się w żółtą landrynke. :D
Jako że wykorzystałem ori podstawki pod przekaźniki i bezpieczniki ale z odzysku, czyli używki obstawiałam że styki w podstawkach nie były wystarczająco czyste/słaby kontakt i to powodowało grzanie się bezpieczników, no chyba że ktoś ma inne pomysły. Foto bezpieczników przytopionych i obok nowy dla porównania.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 listopada 2016, 21:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 301 razy
Pomógł: 744 razy
Probe041 napisał(a):
Czy można prosić o uaktualnienie zdjęć z pierwszego posta?

SO...T4 napisał(a):
Przyłączam się do prośby o odświeżenie fotek.

Ja też :D


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 listopada 2016, 22:25 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 18 lutego 2011, 21:50
Posty: 907
Lokalizacja: okolice Opola
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska!
model: caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 24 razy
Kamil-bezpieczniki mogą grzać się z dwóch powodów.Raz-tak jak piszesz słaby kontakt,brud,snedz,rdza itp.lub rozgiete gniazda(wsówki).Dwa-to za duży pobór,przepływ prądu przez bezpieczniki tudzież za słaby bezpiecznik.Żarówki masz dobrej jakości,czy jakieś wynalazki?Okablowanie,wtyczki w lampach itd.też możesz przejrzeć.To tak na szybko co mi do głowy przychodzi.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 marca 2017, 22:18 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 11 marca 2017, 21:26
Posty: 22
model: Multivan Generation
silnik: 2,5 TDI AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
rafflex napisał(a):
Probe041 napisał(a):
Czy można prosić o uaktualnienie zdjęć z pierwszego posta?

SO...T4 napisał(a):
Przyłączam się do prośby o odświeżenie fotek.

Ja też :D


Przyłączam się do grona osób proszących o aktualizację zdjęć w pierwszym poście. Nie każdy się zna na elektryce na tyle żeby poradzić sobie z tym z samego opisu :(.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 marca 2017, 23:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Gdyby ktokolwiek mial źródła to by dawno zamieścił fotki. Stąd obecny nacisk Adminów na umieszczanie fotek ns forum a nie tylko linków


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2018, 05:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Ponieważ dojrzałem wreszcie do montażu przekaźników postaram się zrobić fotorelację dla potomnych, ale na początek potrzebuję wsparcia teoretycznego.
Dlatego najpierw zamieszczam schemat(y) z Wiki, z prośbą o wskazanie gdzie się wpiąć z przekaźnikami.
E4 to pająk, a E1 to włącznik świateł na lewo od kierownicy. L1 i L2 to reflektory z dwuwłóknowymi żarówkami, na żółto "świecą się" wybrane włókna, a na czerwono pokazany jest przepływ prądu.
Moim zdaniem bezpiecznik S21 to w rzeczywistości bezpiecznik S12.
Przypuszczam, że cewkę przekaźnika świateł długich wpinamy miedzy 56a (E4) a masę, a jego styki robocze między +12V z aku (czyli z Kl.30) i J/1, natomiast cewkę przekaźnika świateł mijania - między 56b (tez z E4) i masę, zaś jego styki robocze miedzy aku (Kl.30) a J/3.

Polecam się łaskawej uwadze Kolegów Kumatych <england>


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2018, 06:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Bo opis Stercia (w pierwszym, drugim i trzecim poście tego wątku) nie satysfakcjonuje Cię?


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2018, 08:51 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): środa, 29 stycznia 2014, 15:33
Posty: 926
Lokalizacja: KRAKÓW
opis: jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie
model: CARAVELLONG
silnik: AXG 2,5TDI 151KM

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 34 razy
Napisał fotorelację, o którą zresztą prosiło kilka osób (oświeżenie fotek)...



Za ten wpis autor SO...T4 podziękował: rafflex (wtorek, 27 listopada 2018, 09:03)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2018, 09:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Bez zdjęć te posty Stercia są bezwartościowe.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2018, 13:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
niebieski-n2 napisał(a):
Bo opis Stercia (w pierwszym, drugim i trzecim poście tego wątku) nie satysfakcjonuje Cię?

Artur już napisał a ja tylko potwierdzę. Chcę odtworzyć opis @Stercia w piśmie obrazkowym. Po przemyśleniu też będę dawał przekaźniki w kabinie i np.w tym przypadku warto wcześniej pooglądać jak ktoś te przekaźniki pomotał pod deską


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 27 listopada 2018, 15:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Pytanie brzmiało:
Adampio napisał(a):
Dlatego najpierw zamieszczam schemat(y) z Wiki, z prośbą o wskazanie gdzie się wpiąć z przekaźnikami. ................................Polecam się łaskawej uwadze Kolegów Kumatych

A odpowiedź jest zawarta w drugim poście tego wątku i dodatkowo wytłuszczona na czerwono.
Probe041 napisał(a):
Bez zdjęć te posty Stercia są bezwartościowe.

Na pewno wygodniej ze zdjęciami, ale jednak większość z nas jest w takim wieku, że rozumie jeszcze słowo pisane i nie absolutnie konieczne są piktogramy czy ilustracje.
Sterciu napisał(a):
Ja zrobiłem to w ten sposób iż wypiełem kostkę z centralki (patrząc od frontu na skrzynkę to z tyłu pierwsza skrajna od prawej strony na samym dole czerwona kostka), następnie wypiąłem kabel zółty i biały z kostki.

W tym samym poście napisane, której kostki gdzie szukać

Można oczywiście wielokrotnie wyważać te same otwarte drzwi, wolny kraj :)


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 grudnia 2018, 20:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Odswieżenie fotek jest niemozliwe , moj post byl z 2012 roku więc jak ktos nie skopiowal sobie fotek to przepadły bezpowrotnie bo ja na dysku tego nie trzymam. Jedyne co , to ktoś może zrobić nową fotorelację, tylko to pozostaje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 16 grudnia 2018, 22:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
@Sterciu: masz może numer konektorów do gniazda bezpiecznikowego 161 937 501?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 17 grudnia 2018, 08:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Numeru nie mam , ja kupowalem w zwyklym sklepie elektronicznym takie konektory , to są bodajże standard ISO duzy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 169 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB