T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 19:00 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 12:20
Posty: 87
Lokalizacja: Gościszewo k.Malborka
model: Caravelle
silnik: 2,5 102KM ACV

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 1 raz
witam, jak w temacie po wymianie rozrządu zauważyłem błąd, nie żeby coś się działo poprostu podłączyłem vaga z ciekawości/nudy a tu proszę (17656 Początek wtrysku - regulacja brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY) - Polski Vag. No może jedyne co mnie lekko zastanawia czy on może leciutko więcej nie zaczął pożerać dieselka. Bardzo proszę o poradę. pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 19:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Tak ten błąd opisuje serwisówka VW dla T4 2.5TDI:
17656 - Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji.

- Uszkodzony zawór N108
- Uszkodzony czujnik G80
- Całkowicie opróżniony zbiornik paliwa lub niedrożny/niesprawny układ dopływu paliwa
- Nieprawidłowy początek wtrysku


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 19:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 12:20
Posty: 87
Lokalizacja: Gościszewo k.Malborka
model: Caravelle
silnik: 2,5 102KM ACV

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 1 raz
Kenobi napisał(a):
Tak ten błąd opisuje serwisówka VW dla T4 2.5TDI:
17656 - Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji.

- Uszkodzony zawór N108
- Uszkodzony czujnik G80
- Całkowicie opróżniony zbiornik paliwa lub niedrożny/niesprawny układ dopływu paliwa
- Nieprawidłowy początek wtrysku

A więc kolego Kenobi co radzisz? Ustawić kąt wtrysku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 20:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
na pewno to go sprawdzić skoro rozrząd zmieniałeś,
potem okablowanie przy pompie i wtrysku sterującym, może ktoś coś tam ruszył,
cały czas ten błąd powraca po skasowaniu ?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 21:06 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 12:20
Posty: 87
Lokalizacja: Gościszewo k.Malborka
model: Caravelle
silnik: 2,5 102KM ACV

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 1 raz
Kenobi napisał(a):
cały czas ten błąd powraca po skasowaniu ?

tak, caly czas powraca. A który wtrysk jest sterujący? Może sam spróbuje tam pogrzebać. Tego samego dnia co rozrząd zmieniałem świece więc może faktycznie kabel od sterującego


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 21:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Sterujący to pierwszy licząc od pompy. Wychodzi z niego kabel i leci do listwy pod silnikiem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 21:17 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 12:20
Posty: 87
Lokalizacja: Gościszewo k.Malborka
model: Caravelle
silnik: 2,5 102KM ACV

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 1 raz
duzutki napisał(a):
Sterujący to pierwszy licząc od pompy. Wychodzi z niego kabel i leci do listwy pod silnikiem.

OK, czyli po prostu spróbować docisnąć kabelek tak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 21:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
zacznij od podłączenia vaga i sprawdź kąt wtrysku
w grupie 000 i 004


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 21:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 12:20
Posty: 87
Lokalizacja: Gościszewo k.Malborka
model: Caravelle
silnik: 2,5 102KM ACV

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 1 raz
Kenobi napisał(a):
zacznij od podłączenia vaga i sprawdź kąt wtrysku
w grupie 000 i 004

Wiem, że pewnie męczą was takie pytania u jest ich pełno ale podpowiedz Kenobi w co mam wejść żeby sprawdzić kąt wtrsysku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 21:38 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 25 listopada 2011, 14:45
Posty: 132
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 22 razy
Pomógł: 4 razy
Jak nic nie gmerałeś przy kablu to raczej mało prawdopodobne,ale warto sprawdzić.
vag - engine - main blocks (czy jakoś tak) i tam grupa 000 i 004 niestety nie pamiętam która pozycja ale Kenobi to debeściak i pewnie zaraz coś skrobnie ciekwego <good>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 9 czerwca 2014, 22:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
zrób według instrukcji z forum ( viewtopic.php?f=15&t=2850 ) 20 sekundowe logi statyczne w Meas blocks 08 na rozgrzanym silniku grup 000 i 004 to obejrzymy
ogólnie w 000 drugie okienko, w grupie 004 w drugim i trzecim powinny być te same wartości ( żądana i rzeczywista )


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 czerwca 2014, 15:08 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 21 kwietnia 2013, 12:20
Posty: 87
Lokalizacja: Gościszewo k.Malborka
model: Caravelle
silnik: 2,5 102KM ACV

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 1 raz
super, dziękuje za pomoc, jak tylko wrócę z pracy to wezmę się za to


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB