T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 18:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 14 sierpnia 2014, 22:06 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2012, 23:32
Posty: 263
Lokalizacja: nowy targ okolice
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 8 razy
tak ale nawet nie zawsze je można skasować


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 sierpnia 2014, 09:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
spoko999 napisał(a):
2.5tdi 88km z inną mapą w sterowniku
Troszkę byś się wysilił i opisał problem dokładniej.
Kiedy zaczęły się problemy, czyżby po zmianie map i szukasz jeszcze przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 sierpnia 2014, 09:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
ogólnie to ja nie widzę złotego środka typu padnięte jedno złącze - chyba, że od ECU
N75 i N239 kabloteka idzie bezpośrednio do ECU, N109 idzie przez złącze 10pin na dole od przodu przy misce olejowej, a przekaźnik świec to wiadomo, że zamotane jest
jedynym wspólnym elementem jest to, że wszystkim steruje ECU i może w jego podłączeniu jest problem lub coś się stało po zmianie map
nie wiedzę innej możliwości jak zacząć od sprawdzenia poszczególnych elementów pod względem elektrycznym , a potem ich okablowania - jeśli tu wszystko sprawne to trzeba brać się za ECU
choć kolejność sprawdzania jest dowolna


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: spoko999 (sobota, 6 września 2014, 20:04)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 sierpnia 2014, 23:17 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2012, 23:32
Posty: 263
Lokalizacja: nowy targ okolice
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 8 razy
mape w sterowniku mam zmienianą od dawna a problem wystąpił teraz z dnia na dzień
i jeszcze jedno co zauważyłem to to że chodzi jakoś tak miękko nie tak jak wczesniej

właśnie teraz go sprawdziłem pod kompem i w bloku 000 w drugim polu jest tak gdy nie wkręca się na obroty i dymi to parametry spadają do 00 a gdy idzie normalnie do końca to parametry są w granicach 200-250

a może to wtrysk sterujący szwankuje

nikt więcej już nic nie wymyśli???


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 sierpnia 2014, 07:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
spoko999 napisał(a):
nikt więcej już nic nie wymyśli???


z błędów które umieściłeś nie wynika nic więcej co ja napisałem, nic dotyczącego wtrysku sterującego tam nie ma ( co oczywiście nie wyklucza problemu ),
jak chcesz coś więcej wiedziec to zrób kompletne logi statyczne i dynamiczne może tam coś się ujawni

spoko999 napisał(a):
w bloku 000 w drugim polu jest tak gdy nie wkręca się na obroty i dymi to parametry spadają do 00 a gdy idzie normalnie do końca to parametry są w granicach 200-250

to by oznaczało, że są problemy z kątem wtrysku - nie jest on przyspieszany

moim zdaniem samym pisaniem na forum i wróżeniem na odległośc nie wiele wskórasz, zacznij od tego aby się upewnic czy te błędy które wrzuciłeś są faktycznie wynikiem elektrycznych awarii podzespołów, czy głupieniem ECU = miernik w dłoń i sprawdzaj same cewki zaworów, a potem kablotekę


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 16 sierpnia 2014, 23:03 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2012, 23:32
Posty: 263
Lokalizacja: nowy targ okolice
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 8 razy
jak byś mi jeszcze Kenobi napisał jakie mam logi zrobić żeby mi jak najwięcej pomóc to byłbym wdzięczny
pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 17 sierpnia 2014, 08:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
zrób cały komplet
viewtopic.php?f=15&t=2850


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 września 2014, 20:07 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2012, 23:32
Posty: 263
Lokalizacja: nowy targ okolice
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 8 razy
problem rozwiązany okazało się że w kostce od pompy wtryskowej kabelki się stykały
dzięki Kenobi


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB