T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:45

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 12 czerwca 2015, 11:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Zrób logi jak bozia przykazała :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 14 czerwca 2015, 10:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 czerwca 2015, 22:31
Posty: 7
model: A6 C4
silnik: AEL

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Parametry sprawdzałem. Większość w normie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 maja 2016, 20:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1561
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 100 razy
Pomógł: 139 razy
Dołącz się do tematu, u mnie chyba pat czujnik ciśnienia doładowania w ECU (chyba tak się pisze) odczyt z komputera cdif . Czy jest ogólnie możliwość dostania tego czujnika , lub czy jest duża filozofia w przełożeniu kompa. z innego ahy ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 maja 2016, 21:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
pittrans napisał(a):
Dołącz się do tematu, u mnie chyba pat czujnik ciśnienia doładowania w ECU (chyba tak się pisze) odczyt z komputera cdif . Czy jest ogólnie możliwość dostania tego czujnika , lub czy jest duża filozofia w przełożeniu kompa. z innego ahy ?

Jak padł mi w AFNie (nie wiem czy jest taki sam) to zakup nowego był nieopłacalny i ciężko z dostępnością było (okres świąteczny ) więc zakupiłem zewnętrzny, trochę rzeźby z wstawieniem i działa.
Poszedł o większych parametrach i trzeba było robić korektę programu.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 maja 2016, 23:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
ostryt4 napisał(a):
pittrans napisał(a):
Dołącz się do tematu, u mnie chyba pat czujnik ciśnienia doładowania w ECU (chyba tak się pisze) odczyt z komputera cdif . Czy jest ogólnie możliwość dostania tego czujnika , lub czy jest duża filozofia w przełożeniu kompa. z innego ahy ?

Jak padł mi w AFNie (nie wiem czy jest taki sam) to zakup nowego był nieopłacalny i ciężko z dostępnością było (okres świąteczny ) więc zakupiłem zewnętrzny, trochę rzeźby z wstawieniem i działa.
Poszedł o większych parametrach i trzeba było robić korektę programu.


Filozofii w przełożeniu kompa nie ma dużej.
Wyciagsz stary,odpinasz wtyki,zapinasz nowy i tyle.
O jaki czujnik ci chodzi? Ciśnienia atmo?
Bo czujnik ciśnienia doładowania nie znajduje się w ECU tylko na dolocie w AHY i AXG


Ostatnio edytowano czwartek, 5 maja 2016, 23:36 przez driver77, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 5 maja 2016, 23:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
W AHY czujnik doładowania jest w środku ECU


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 05:57 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1561
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 100 razy
Pomógł: 139 razy
Na 100% w ECU , a co do kompa. to przy wymianie nie trzeba kalibrować coś ponownie , immobilajzer itp. Ma możliwość kupna kompa. z innego AHY .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 07:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Immo do przeprogramowania albo wywalenia.
Jakie objawy u Ciebie z tym czujnikiem ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 09:31 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
Probe041 napisał(a):
W AHY czujnik doładowania jest w środku ECU


Tak jest-zgadza się. Pokićkały mi się silniki <hi>

pittrans napisał(a):
Na 100% w ECU , a co do kompa. to przy wymianie nie trzeba kalibrować coś ponownie , immobilajzer itp. Ma możliwość kupna kompa. z innego AHY .


Może na początek jakieś logi przynajmniej gr 3/8/11 dynamiczne. Rozwiałoby to wątpliwości co do ew przeładowywania turbiny.
Czy jakieś błędy wyrzuca? Sporo by to powiedziało w temacie. Skąd pewność ze to wina map sensora?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 16:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
driver77 napisał(a):
Czy jakieś błędy wyrzuca?

i to konkretny numer błędu bo opis błąd czujnika doładowania może dotyczyć kilku awarii


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 19:04 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1561
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 100 razy
Pomógł: 139 razy
Nr błędu G71 czujnik ciśnienia doładowania -/+ zwarcie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 19:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Podaj to co vag com wypluł dokładnie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 19:20 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1561
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 100 razy
Pomógł: 139 razy
Nie mam dostępu do vag-a dopiero w poniedziałek będę może miał możliwość. Objawy auto się wkręca na obroty ale nie jedzie jak powinno , nie czuć " pchnięcia turbiny "(może ktoś będzie wiedział o co chodzi) choć ładnie gwiżdże no i większe zużycie paliwa.
Odczyt jak pisałem z CDIF. Już kiedyś tak miałem wystarczyło zgasić i odpalić ponownie i było ok a teraz to nie działa. Czasami coś odpuści i jest ok. <35>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 19:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
No to kiepsko jak nie masz własnego kabelka, odżałuj i kup sobie na przyszłość z allegro. Drogie nie są a nie trzeba się prosić :)

A na pewno wężyk idący do sterownika i w środku jest cały?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 21:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
pittrans napisał(a):
Nr błędu G71

to nie jest numer błędu tylko oznaczenie czujnika


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 21:54 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 maja 2012, 19:30
Posty: 1561
model: Caravelle
silnik: AHY

Podziękował: 100 razy
Pomógł: 139 razy
Probe041 napisał(a):
No to kiepsko jak nie masz własnego kabelka, odżałuj i kup sobie na przyszłość z allegro. Drogie nie są a nie trzeba się prosić :)

A na pewno wężyk idący do sterownika i w środku jest cały?


Na pewno cały sprawdzałem wężyk w środku . Odnośnie kabelka, cienko u mnie ze znajomością obsługi vag-a. Trochę brak czasu i lepiej komuś zapłacić kto się zna niż modzić głupoty. Po prostu jestem laikiem w tych sprawach vag-a. CDIF jest prosto diagnoza szeregową, usterki i wyskakuje błąd i tyle.
<zastrzelę>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 maja 2016, 22:52 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
pittrans napisał(a):
Probe041 napisał(a):
No to kiepsko jak nie masz własnego kabelka, odżałuj i kup sobie na przyszłość z allegro. Drogie nie są a nie trzeba się prosić :)

A na pewno wężyk idący do sterownika i w środku jest cały?


Na pewno cały sprawdzałem wężyk w środku . Odnośnie kabelka, cienko u mnie ze znajomością obsługi vag-a. Trochę brak czasu i lepiej komuś zapłacić kto się zna niż modzić głupoty. Po prostu jestem laikiem w tych sprawach vag-a. CDIF jest prosto diagnoza szeregową, usterki i wyskakuje błąd i tyle.
<zastrzelę>


Bez logów to wróżenie z fusów. Niestety niektórych rzeczy bez laptopa i programu zrobić się nie da.
Można co najwyżej wymieniać po kolei wszystko co podejrzane,a i tak można nie trafić na nic. U Ciebie przyczyn może być co najmniej kilkanaście. Może ktoś w twojej okolicy dysponuje VAG-iem i kuma jak zrobić logi. Dokładny błąd też jest ważny,ale logi to bardzo cenna informacja i podpowiedź w co uderzyć (turbina,niedoładowanie,przeładowanie,przepływka,jakiś czujnik,podciśnienia itp)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 czerwca 2016, 23:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 czerwca 2015, 22:31
Posty: 7
model: A6 C4
silnik: AEL

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Co prawda trochę późno ale lepiej późno niż wcale. Połowicznie problem został rozwiązany. Przyczyną był olej w ECU któy dostała się przez wężyk z map sensora. Po wyczyszczeniu ECU auto lepiej się zbiera.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 czerwca 2016, 12:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Czyli filterek paliwa w przewod podcisnienia w celu weryfikacji zasyfienia ecu jak w pierwszych benzynach t4 ma sens i w AHY?


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 czerwca 2016, 12:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Największy sens ma przeniesienie map sensora w dolot tak jak w późniejszych TDI


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB