T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 19:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 października 2012, 15:30 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 października 2012, 14:14
Posty: 3
model: T4
silnik: AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, na wstępie chciał bym się przywitać, jestem z Gdańska i mam na imię Piotr.

Problem dotyczy T4 2.5 TDI AJT 2001 rok.

Przebieg auta 350K przy silniku nic nie było robione od nowości (mam na myśli naprawy, awarie) poza założonymi nowymi wtryskami wszystko robione na czas oleje, filtry, rozrząd i.t.p. Z auta zostały zdemontowane wtryski w celu regeneracji, stało nieużywane ponad 3 tygodnie i w rezultacie zostały zamontowane fabrycznie nowe oryginalne wszystkie 5 wtrysków.
Po odebraniu auto straciło na mocy. Słychać ze turbina pracuje ale nie jeździ tak jak wcześniej.

Załączam logi dynamiczne z grupy 003 i 011:

http://vaglog.rtnet.pl/piter4x4_102277.html

http://vaglog.rtnet.pl/piter4x4_102278.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 października 2012, 17:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Jakieś błędy na VAGu jeszcze? Nie znam się aż tak na logach ale obejrzyj kabelki od przepływomierza


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Ostatnio edytowano środa, 24 października 2012, 20:47 przez Probe041, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 października 2012, 20:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
za mało powietrza pokazuje przepływka
albo coś zatkane, nieszczelne albo padł przepływomierz


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 października 2012, 21:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Błędy sczytałeś, bo wygląda jak by siedział w trybie awaryjnym, chyba że AJT ma tak małe wymagania co do doładowania turbiny, wartość żądana: 1662.6 w grupie 11 jest dość niska.
Chyba że przy logach nie wciskałeś pedału gazu do końca, albo dywanik Ci podszedł pod niego, sprawdź pedał gazy w grupie 010 (na postoju na zgaszonym silniku i przekręconej stacyjce)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 października 2012, 21:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 października 2012, 14:14
Posty: 3
model: T4
silnik: AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dziekuje za odpowiedzi, brak bledów na VAGu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 października 2012, 21:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
mikoli napisał(a):
chyba że AJT ma tak małe wymagania co do doładowania turbiny, wartość żądana: 1662.6 w grupie 11 jest dość niska.


według serwisówki 1500 do 1750 ( w tej samej dla ACV jest 1600 do 1900 ) czyli tak może być


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 25 października 2012, 13:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 października 2012, 14:14
Posty: 3
model: T4
silnik: AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Problem rozwiązany, nieszczelność na połączeniu turbo-przewód do przeplywki.

Dziękuje za pomoc :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB