T4-forum.pl
https://www.t4-forum.pl/

[1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów
https://www.t4-forum.pl/viewtopic.php?f=15&t=15633
Strona 1 z 1

Autor:  ceemte [ wtorek, 21 listopada 2017, 23:51 ]
Tytuł:  [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Po wymianie rozrządu u niezbyt solidnego mechanika silnik stracił moc. Do 2500obr. strasznie zamulał, około tego progu czuć było kopnięcie i ciągnął już normalnie. Poza tym był dość głośny. Wrócił do poprawki w ramach gwarancji ale nie jestem pewien co ten mechanik-iluzjonista w nim nagrzebał. Auto jedzie lepiej ale chciałbym Was poprosić o spojrzenie na logi czy wyglądają w miarę standardowo dla tego silnika. 1.9 TDI AFN 110KM, EGR zaślepiony.
+ błędy jak na załączonym obrazku

Statyczne measured blocks
000: http://log.malonetuning.com/chart/35172#H8KLCADDhMKbFFoCA23DjMOLCsKAIBDChcOhd8KZwrVCF8OoZcOEwoXDpWADwpXCoSNUT8KfCkELwpfDp8O7w6EoBcKLw59nOlDCusOgw5MZQXRaFMOcfMKgB8OzFMOgw7DDgGAYwqEUY8KtwrzCpcK5KMOWFsOIwq1cQ0TDvsKFwpzDugbDt20ew5o8fmwSw7t4bsOEw7Vjw5LDugVdJzFvwrgAAAA%3D
001: http://log.malonetuning.com/chart/35171#H8KLCABrwpsUWgIDbcOLSw7CgzAMRcORwr14HEtkw4JmUAYBwqzDlBLCjSPDhyDDisOqw4tHwq0YMHzDp8Opdh0Mw7LDrjkTJsKVwrlUcE1wB07CosK8w5E%2BHSTDisKkw5EIwq4nL8KkwoYmwrhiXMO5KMKuJsKOI37DvgTDisOpZWdSw4luw4d%2Bw7kHw7Y%2Fwo7Cs0ktE8ObwqltCF%2FDpcKMbMORwqQAAAA%3D
003: http://log.malonetuning.com/chart/35173#H8KLCAAIwpwUWgIDTcOLQQrChDAMwoXDocK7ZMOdwoDCusKYw4vClC7CqsKGGsOQRsOSKDrCpx%2FCqzDCuHzDn8Ojw7ceBll6w47ChEllWwvCuCbCuMKKwrMof8OpwpoOEmXDkmgEw4%2FCk3dSQxM8MB5cwovCp8KJw6PCiMOnwp9AOU12J8KFw6x1dA7DmsKbw6NmUsOWwpnCrWrDuwnDoQd3w6PDgsKWwo0AAAA%3D
004: http://log.malonetuning.com/chart/35174#H8KLCAAhwpwUWgIDTcOLQQrChDAMwoXDocK7ZMOdwoDCusKYw4vClC7CqsKGGsOQRsOSKDrCpx%2FCqzDCuHzDn8Ojw7ceBll6w47ChEllWwvCuCbCuMKKwrMof8OpwpoOEmXDkmgEw4%2FCk3dSQxM8MB5cwovCp8KJw6PCiMOnwp9AOU12J8KFw6x1dA7DmsKbw6NmUsOWwpnCrWrDuwnDoQd3w6PDgsKWwo0AAAA%3D
007: http://log.malonetuning.com/chart/35176#H8KLCABLwpwUWgIDbcOOw4EKwoMwDMOGw7F3w4nCucKFdcKHwr1Mw6khW0MNwqjCkTTCjsOpw5PCryrCggfCr8O%2FX8O4SMKMwqA0w4jCl3xGw4NKBsOuw6FCchE%2BMsK8eSRfVMOmwqnCtnzDhF7ClFfDmsKuwqDDkEjCikbCsAnDpsOsF8KPP8KuwrspwpfDjnZowpsXaBRucsK4w4%2FDjzPDo2xSwqfCnsKPw7deKcO9AcKpa8O5wpjCuAAAAA%3D%3D
013: http://log.malonetuning.com/chart/35175#H8KLCABgwpwUWgIDbcOOw4EKw4IwDMOGw7F3w4nCucKFVcOBwpcpPUQbamBbRsKawonDusO0w6sqw4IOwrvDvn%2FDoSMxwoLDkiQvw7IZDSsZwrjDgV3Ck8KLw7DCkMOpw44zw7nCosKyLsK1w6VfHEXDuUvDuxUUwppJw5EIdsOBwpzDvcOHw6PCm2s3w6XDssK0Dm3DswDCjcOCSQ7Dp8O5w7LDj8K4wprDlGXDpMO%2BXsK4wqXCtAHDhDglwrHCuAAAAA%3D%3D
018: http://log.malonetuning.com/chart/35177#H8KLCADCnsKcFFoCA23CjUEOwoMwDATDv8OicyIRKsO1MygHwrfCsVJLwoDCkWMQw7TDtSXDocOSA8OXwpnDkcOuMMKAw5IkG8O5woTChsKFDFzDpx7DkcOdw6HCvsOiwrdML8Kew4lnwpV1KSfCvsOgKMOKX8KqFWTCmknDkQjCqsOBwpTDvMOhccOnw5LCnHLDvlgTw6fDpsKfCA7DgsOVwq8mZRnCuR3ChmfCjD%2FCg8OkwoQlwqEAAAA%3D
023: http://log.malonetuning.com/chart/35178#H8KLCADDgsKcFFoCA03DijEOwoAgEETDkcK7bA3CiVh4GULCgcKyw4FNEAgswol6egUbw4vDuW%2FCtMKGLR0rRcKUwr7CpMKWK8KIw4nCiB5DKnTDozsFeMKMWCwjdMKxw47DiUvDmsKTw6rCsEJ%2Bw6cBFcO5B8KzAMO1w70bwqfCmgNxwq9qMcOmAcO4C8OPWHMAAAA%3D

Statyczne basic settings:
000: http://log.malonetuning.com/chart/35179#H8KLCADDrMKcFFoCA23DjMOLCsKAIBDChcOhd8KZwrVCF8OoZcOEwoXDpWADwpXCoSNUT8KfCkELwpfDp8O7w6EoBcKLw59nOlDCusOgw5MZQXRaFMOcfMKgB8OzFMOgw7DDgGAYwqEUY8KtwrzCpcK5KMOWFsOIwq1cQ0TDvsKFwpzDugbDt20ew5o8fmwSw7t4bsOEw7Vjw5LDugVdJzFvwrgAAAA%3D
003: http://log.malonetuning.com/chart/35180#H8KLCAAEwp0UWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D
004: http://log.malonetuning.com/chart/35181#H8KLCAAawp0UWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D
011: http://log.malonetuning.com/chart/35182#H8KLCAAwwp0UWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D

Dynamiczne:
000: http://log.malonetuning.com/chart/35183#H8KLCABXwp0UWgIDbcOMw4sKwoAgEMKFw6F3wpnCtUIXw6hlw4TChcOlYAPClcKhI1RPwp8KQQvCl8Onw7vDoSgFwovDn2c6UMK6w6DDkxlBdFoUw5x8wqAHw7MUw6DDsMOAYBjCoRRjwq3CvMKlwrkow5YWw4jCrVxDRMO%2BwoXCnMO6BsO3bR7Dmjx%2BbBLDu3huw4TDtWPDksO6BV0nMW%2FCuAAAAA%3D%3D
001: http://log.malonetuning.com/chart/35184#H8KLCAB1wp0UWgIDbcOLSw7CgzAMRcORwr14HEtkw4JmUAYBwqzDlBLCjSPDhyDDisOqw4tHwq0YMHzDp8Opdh0Mw7LDrjkTJsKVwrlUcE1wB07CosK8w5E%2BHSTDisKkw5EIwq4nL8KkwoYmwrhiXMO5KMKuJsKOI37DvgTDisOpZWdSw4luw4d%2Bw7kHw7Y%2Fwo7Cs0ktE8ObwqltCF%2FDpcKMbMORwqQAAAA%3D
003: http://log.malonetuning.com/chart/35185#H8KLCADCksKdFFoCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA
004: http://log.malonetuning.com/chart/35186#H8KLCADCp8KdFFoCA23Di0sOwoMwDEXDkcK9eBxLZMOCZlAGAcKsw5QSwo0jw4cgw4rDqsOLR8KtGDB8w6fDqXYdDMOyw645EybClcK5VHBNcAdOwqLCvMORPh0kw4rCpMORCMKuJy%2FCpMKGJsK4YlzDuSjCribCjiN%2Bw74Ew4rDqWVnUsOJbsOHfsO5B8O2P8KOwrNJLRPDm8KpbQhfw6XCjGzDkcKkAAAA
008: http://log.malonetuning.com/chart/35187#H8KLCADCvcKdFFoCA23Ci0EOwoMwDATDv8Oicyw1HMO6GcKUQ1rCrGAJYsOkGETDu8O6ElARB8KOO8Kzw5PCtsOwwpbDscOFwpkwwqnDjFMBw7cIwq7DgkHClMK%2FwrRNB8KJMmk0woLDg8OkwoXDlMOQBFfCjCvDl8OiaGLDl8Ohw6dEwqDCnHrDm8KTQnYRwpvDsjfDmMOfw6PDpsKPw6NsUsKmwoFtPz9Dw7gBwrVFw4k9wrsAAAA%3D
010: http://log.malonetuning.com/chart/35188#H8KLCADDksKdFFoCA23DiUEKwoAgEEDDkcK7wrhWSMKCLiMuLAcbMBUdwqE6fSoELVrDvsO%2FwpRiWzxWDCBcwo41FcOGJ8ONw7vDtDHDow0tOXMQIBsCw5bDhVgrLmFOLMODMsK6wp0GFMKgDzTCkj97fsK3wqkUS8OySMO9w4pFw6sHwqfDncOtw6LCigAAAA%3D%3D
011: http://log.malonetuning.com/chart/35189#H8KLCADDv8KdFFoCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA

Autor:  Probe041 [ środa, 22 listopada 2017, 00:16 ]
Tytuł:  Re: [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Kąt wtrysku jest w kosmosie, ustaw jeszcze raz rozrząd, dalej nawet nie patrzyłem. Nie masz rano problemów z odpalaniem?

Autor:  ceemte [ środa, 22 listopada 2017, 01:02 ]
Tytuł:  Re: [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Na razie nie. Może dlatego, że jeszcze nie odpalałem auta rano po tej "naprawie". W takim razie idę czytać o ustawianiu kąta wtrysku.

Autor:  Probe041 [ środa, 22 listopada 2017, 01:41 ]
Tytuł:  Re: [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Najprędzej masz rozrząd przestawiony, jeśli będziesz ruszać pompą jednak to pamiętaj po wszystkim poluzować przewody metalowe przy wyjściu z pompy na wtryski aby się właściwie ułożyły. Lubią się urywać jak ktoś tego nie robi.

Autor:  ceemte [ poniedziałek, 27 listopada 2017, 09:20 ]
Tytuł:  Re: [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Dziękuję za rady. W sobotę próbowałem wyregulować kąt wtrysku ale bez efektu. O ile w logach jest wartość 255, czyli poza skalą to pompą udało mi się zmłotkować do 155 i już dalej nie idzie bo to koniec zakresu ruchu. Dobrze myślę, że to oznacza przestawione koło pompy o 1 ząbek?
I pytanie dodatkowe: po przestawieniu ze złej wartości (poza skalą) na 155 gorzej odpalał - trzeba go było chwilę chechłać zanim zaskoczył. Ma to sens?

Autor:  Probe041 [ poniedziałek, 27 listopada 2017, 10:50 ]
Tytuł:  Re: [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Jak pisałem, trzeba właściwie ustawić rozrząd od nowa. Możliwe, że pompa zanim ją ruszyłeś była bliżej właściwego zakresu na tym ustawieniu paska niż po próbie korekty stąd gorsze odpalanie. Jak się czujesz na siłach to ściągaj pasek i zrób to sam od początku. To nic strasznego. Jakby co to pytaj śmiało

Autor:  ceemte [ piątek, 15 grudnia 2017, 13:57 ]
Tytuł:  Re: [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Dziękuję za pomoc! Diagnoza prawidłowa, kąt ustawiony na 51 v VAG-COMie i auto śmiga jak dziki baran.

Autor:  Probe041 [ piątek, 15 grudnia 2017, 23:37 ]
Tytuł:  Re: [1.9 TDI AFN] Prośba o pomoc w interpretacji logów

Udało się ustawić, czy rozrząd jeszcze raz poskładany i dopiero wtedy?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/