T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 19 lipca 2018, 13:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 21 listopada 2017, 23:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 14 października 2012, 17:53
Posty: 30
Lokalizacja: Brno
model: T4 Multivelle
silnik: 1.9TDii

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
Po wymianie rozrządu u niezbyt solidnego mechanika silnik stracił moc. Do 2500obr. strasznie zamulał, około tego progu czuć było kopnięcie i ciągnął już normalnie. Poza tym był dość głośny. Wrócił do poprawki w ramach gwarancji ale nie jestem pewien co ten mechanik-iluzjonista w nim nagrzebał. Auto jedzie lepiej ale chciałbym Was poprosić o spojrzenie na logi czy wyglądają w miarę standardowo dla tego silnika. 1.9 TDI AFN 110KM, EGR zaślepiony.
+ błędy jak na załączonym obrazku

Statyczne measured blocks
000: http://log.malonetuning.com/chart/35172#H8KLCADDhMKbFFoCA23DjMOLCsKAIBDChcOhd8KZwrVCF8OoZcOEwoXDpWADwpXCoSNUT8KfCkELwpfDp8O7w6EoBcKLw59nOlDCusOgw5MZQXRaFMOcfMKgB8OzFMOgw7DDgGAYwqEUY8KtwrzCpcK5KMOWFsOIwq1cQ0TDvsKFwpzDugbDt20ew5o8fmwSw7t4bsOEw7Vjw5LDugVdJzFvwrgAAAA%3D
001: http://log.malonetuning.com/chart/35171#H8KLCABrwpsUWgIDbcOLSw7CgzAMRcORwr14HEtkw4JmUAYBwqzDlBLCjSPDhyDDisOqw4tHwq0YMHzDp8Opdh0Mw7LDrjkTJsKVwrlUcE1wB07CosK8w5E%2BHSTDisKkw5EIwq4nL8KkwoYmwrhiXMO5KMKuJsKOI37DvgTDisOpZWdSw4luw4d%2Bw7kHw7Y%2Fwo7Cs0ktE8ObwqltCF%2FDpcKMbMORwqQAAAA%3D
003: http://log.malonetuning.com/chart/35173#H8KLCAAIwpwUWgIDTcOLQQrChDAMwoXDocK7ZMOdwoDCusKYw4vClC7CqsKGGsOQRsOSKDrCpx%2FCqzDCuHzDn8Ojw7ceBll6w47ChEllWwvCuCbCuMKKwrMof8OpwpoOEmXDkmgEw4%2FCk3dSQxM8MB5cwovCp8KJw6PCiMOnwp9AOU12J8KFw6x1dA7DmsKbw6NmUsOWwpnCrWrDuwnDoQd3w6PDgsKWwo0AAAA%3D
004: http://log.malonetuning.com/chart/35174#H8KLCAAhwpwUWgIDTcOLQQrChDAMwoXDocK7ZMOdwoDCusKYw4vClC7CqsKGGsOQRsOSKDrCpx%2FCqzDCuHzDn8Ojw7ceBll6w47ChEllWwvCuCbCuMKKwrMof8OpwpoOEmXDkmgEw4%2FCk3dSQxM8MB5cwovCp8KJw6PCiMOnwp9AOU12J8KFw6x1dA7DmsKbw6NmUsOWwpnCrWrDuwnDoQd3w6PDgsKWwo0AAAA%3D
007: http://log.malonetuning.com/chart/35176#H8KLCABLwpwUWgIDbcOOw4EKwoMwDMOGw7F3w4nCucKFdcKHwr1Mw6khW0MNwqjCkTTCjsOpw5PCryrCggfCr8O%2FX8O4SMKMwqA0w4jCl3xGw4NKBsOuw6FCchE%2BMsK8eSRfVMOmwqnCtnzDhF7ClFfDmsKuwqDDkEjCikbCsAnDpsOsF8KPP8KuwrspwpfDjnZowpsXaBRucsK4w4%2FDjzPDo2xSwqfCnsKPw7deKcO9AcKpa8O5wpjCuAAAAA%3D%3D
013: http://log.malonetuning.com/chart/35175#H8KLCABgwpwUWgIDbcOOw4EKw4IwDMOGw7F3w4nCucKFVcOBwpcpPUQbamBbRsKawonDusO0w6sqw4IOwrvDvn%2FDoSMxwoLDkiQvw7IZDSsZwrjDgV3Ck8KLw7DCkMOpw44zw7nCosKyLsK1w6VfHEXDuUvDuxUUwppJw5EIdsOBwpzDvcOHw6PCm2s3w6XDssK0Dm3DswDCjcOCSQ7Dp8O5w7LDj8K4wprDlGXDpMO%2BXsK4wqXCtAHDhDglwrHCuAAAAA%3D%3D
018: http://log.malonetuning.com/chart/35177#H8KLCADCnsKcFFoCA23CjUEOwoMwDATDv8OicyIRKsO1MygHwrfCsVJLwoDCkWMQw7TDtSXDocOSA8OXwpnDkcOuMMKAw5IkG8O5woTChsKFDFzDpx7DkcOdw6HCvsOiwrdML8Kew4lnwpV1KSfCvsOgKMOKX8KqFWTCmknDkQjCqsOBwpTDvMOhccOnw5LCnHLDvlgTw6fDpsKfCA7DgsOVwq8mZRnCuR3ChmfCjD%2FCg8OkwoQlwqEAAAA%3D
023: http://log.malonetuning.com/chart/35178#H8KLCADDgsKcFFoCA03DijEOwoAgEETDkcK7bA3CiVh4GULCgcKyw4FNEAgswol6egUbw4vDuW%2FCtMKGLR0rRcKUwr7CpMKWK8KIw4nCiB5DKnTDozsFeMKMWCwjdMKxw47DiUvDmsKTw6rCsEJ%2Bw6cBFcO5B8KzAMO1w70bwqfCmgNxwq9qMcOmAcO4C8OPWHMAAAA%3D

Statyczne basic settings:
000: http://log.malonetuning.com/chart/35179#H8KLCADDrMKcFFoCA23DjMOLCsKAIBDChcOhd8KZwrVCF8OoZcOEwoXDpWADwpXCoSNUT8KfCkELwpfDp8O7w6EoBcKLw59nOlDCusOgw5MZQXRaFMOcfMKgB8OzFMOgw7DDgGAYwqEUY8KtwrzCpcK5KMOWFsOIwq1cQ0TDvsKFwpzDugbDt20ew5o8fmwSw7t4bsOEw7Vjw5LDugVdJzFvwrgAAAA%3D
003: http://log.malonetuning.com/chart/35180#H8KLCAAEwp0UWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D
004: http://log.malonetuning.com/chart/35181#H8KLCAAawp0UWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D
011: http://log.malonetuning.com/chart/35182#H8KLCAAwwp0UWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D

Dynamiczne:
000: http://log.malonetuning.com/chart/35183#H8KLCABXwp0UWgIDbcOMw4sKwoAgEMKFw6F3wpnCtUIXw6hlw4TChcOlYAPClcKhI1RPwp8KQQvCl8Onw7vDoSgFwovDn2c6UMK6w6DDkxlBdFoUw5x8wqAHw7MUw6DDsMOAYBjCoRRjwq3CvMKlwrkow5YWw4jCrVxDRMO%2BwoXCnMO6BsO3bR7Dmjx%2BbBLDu3huw4TDtWPDksO6BV0nMW%2FCuAAAAA%3D%3D
001: http://log.malonetuning.com/chart/35184#H8KLCAB1wp0UWgIDbcOLSw7CgzAMRcORwr14HEtkw4JmUAYBwqzDlBLCjSPDhyDDisOqw4tHwq0YMHzDp8Opdh0Mw7LDrjkTJsKVwrlUcE1wB07CosK8w5E%2BHSTDisKkw5EIwq4nL8KkwoYmwrhiXMO5KMKuJsKOI37DvgTDisOpZWdSw4luw4d%2Bw7kHw7Y%2Fwo7Cs0ktE8ObwqltCF%2FDpcKMbMORwqQAAAA%3D
003: http://log.malonetuning.com/chart/35185#H8KLCADCksKdFFoCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA
004: http://log.malonetuning.com/chart/35186#H8KLCADCp8KdFFoCA23Di0sOwoMwDEXDkcK9eBxLZMOCZlAGAcKsw5QSwo0jw4cgw4rDqsOLR8KtGDB8w6fDqXYdDMOyw645EybClcK5VHBNcAdOwqLCvMORPh0kw4rCpMORCMKuJy%2FCpMKGJsK4YlzDuSjCribCjiN%2Bw74Ew4rDqWVnUsOJbsOHfsO5B8O2P8KOwrNJLRPDm8KpbQhfw6XCjGzDkcKkAAAA
008: http://log.malonetuning.com/chart/35187#H8KLCADCvcKdFFoCA23Ci0EOwoMwDATDv8Oicyw1HMO6GcKUQ1rCrGAJYsOkGETDu8O6ElARB8KOO8Kzw5PCtsOwwpbDscOFwpkwwqnDjFMBw7cIwq7DgkHClMK%2FwrRNB8KJMmk0woLDg8OkwoXDlMOQBFfCjCvDl8OiaGLDl8Ohw6dEwqDCnHrDm8KTQnYRwpvDsjfDmMOfw6PDpsKPw6NsUsKmwoFtPz9Dw7gBwrVFw4k9wrsAAAA%3D
010: http://log.malonetuning.com/chart/35188#H8KLCADDksKdFFoCA23DiUEKwoAgEEDDkcK7wrhWSMKCLiMuLAcbMBUdwqE6fSoELVrDvsO%2FwpRiWzxWDCBcwo41FcOGJ8ONw7vDtDHDow0tOXMQIBsCw5bDhVgrLmFOLMODMsK6wp0GFMKgDzTCkj97fsK3wqkUS8OySMO9w4pFw6sHwqfDncOtw6LCigAAAA%3D%3D
011: http://log.malonetuning.com/chart/35189#H8KLCADDv8KdFFoCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 listopada 2017, 00:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10500
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 250 razy
Pomógł: 665 razy
Kąt wtrysku jest w kosmosie, ustaw jeszcze raz rozrząd, dalej nawet nie patrzyłem. Nie masz rano problemów z odpalaniem?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 listopada 2017, 01:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 14 października 2012, 17:53
Posty: 30
Lokalizacja: Brno
model: T4 Multivelle
silnik: 1.9TDii

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
Na razie nie. Może dlatego, że jeszcze nie odpalałem auta rano po tej "naprawie". W takim razie idę czytać o ustawianiu kąta wtrysku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 listopada 2017, 01:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10500
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 250 razy
Pomógł: 665 razy
Najprędzej masz rozrząd przestawiony, jeśli będziesz ruszać pompą jednak to pamiętaj po wszystkim poluzować przewody metalowe przy wyjściu z pompy na wtryski aby się właściwie ułożyły. Lubią się urywać jak ktoś tego nie robi.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 listopada 2017, 09:20 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 14 października 2012, 17:53
Posty: 30
Lokalizacja: Brno
model: T4 Multivelle
silnik: 1.9TDii

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
Dziękuję za rady. W sobotę próbowałem wyregulować kąt wtrysku ale bez efektu. O ile w logach jest wartość 255, czyli poza skalą to pompą udało mi się zmłotkować do 155 i już dalej nie idzie bo to koniec zakresu ruchu. Dobrze myślę, że to oznacza przestawione koło pompy o 1 ząbek?
I pytanie dodatkowe: po przestawieniu ze złej wartości (poza skalą) na 155 gorzej odpalał - trzeba go było chwilę chechłać zanim zaskoczył. Ma to sens?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 listopada 2017, 10:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10500
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 250 razy
Pomógł: 665 razy
Jak pisałem, trzeba właściwie ustawić rozrząd od nowa. Możliwe, że pompa zanim ją ruszyłeś była bliżej właściwego zakresu na tym ustawieniu paska niż po próbie korekty stąd gorsze odpalanie. Jak się czujesz na siłach to ściągaj pasek i zrób to sam od początku. To nic strasznego. Jakby co to pytaj śmiało


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum



Za ten wpis autor Probe041 podziękował: ceemte (piątek, 15 grudnia 2017, 13:56)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 grudnia 2017, 13:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 14 października 2012, 17:53
Posty: 30
Lokalizacja: Brno
model: T4 Multivelle
silnik: 1.9TDii

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
Dziękuję za pomoc! Diagnoza prawidłowa, kąt ustawiony na 51 v VAG-COMie i auto śmiga jak dziki baran.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 grudnia 2017, 23:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10500
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 250 razy
Pomógł: 665 razy
Udało się ustawić, czy rozrząd jeszcze raz poskładany i dopiero wtedy?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB