T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 lipca 2017, 18:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 maja 2016, 20:34
Posty: 4
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam w mojej t4 pojawił się nowy błąd 0550, czyli niewłaściwy kąt wtrysku, dołączam logi dynamiczne, może ktoś będzie w stanie rozszyfrowac co go boli.
http://vaglog.pl/log-004_7vtWfZ4.html
http://vaglog.pl/log-011_8klKB.html
http://vaglog.pl/log-003_NciJH4.html


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 lipca 2017, 20:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Przestawiacz kąta wtrysku nie działa wcale, po drugie nie ma kompletu logów


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 lipca 2017, 21:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 maja 2016, 20:34
Posty: 4
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
a jakie logi jeszcze zrobić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2017, 18:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
W dynamice dużo za mało powietrza wykazuje przepływka ale może to być spowodowane tragicznie przyspieszonym kątem wtrysku, przy takim kącie samochód nie będzie jechał.
Zrób statyczne 000, 004


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2017, 21:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 maja 2016, 20:34
Posty: 4
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Oto logi statyczne:
Załącznik:
statyczne dobre.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 sierpnia 2017, 10:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kąt wtrysku do ustawienia na początek ale myślę, że trzeba od nowa pasek ustawić


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 1 sierpnia 2017, 14:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Taki kąt wtrysku to musiał pasek na pompie przeskoczyć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 1 września 2017, 14:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 maja 2016, 20:34
Posty: 4
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam powód takiego kąta wtrysku był uszkodzony elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku a dokłanie urwane przewody.Teraz pozostały jeszcze przynajmniej dwie bolączki -klepanie silnika na gorącym chociaż czasami ustaje rzadko(wygładało to na hydropoychacze ale zostały wymienione i to nie to) i raczej nie jest to vacum oraz "czkawka" ,przerywanie na 3 4 5 biegu przy gwałtownym przyspieszaniu tak od 3000 tyś obrotów .Jakieś pomysły??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB