T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 czerwca 2017, 15:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 14 października 2016, 23:11
Posty: 5
model: T4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam, T4 ma problem z zapalaniem, raz odpala od strzała a raz musi 3-4 sekundy pokrecic i dopiero zaskoczy, wydaje mi sie ze pracuje nie do konca rowno, jest dobrze ale chyba mogłoby być lepiej.Wrzucam Logi do oceny.
http://vaglog.com/log-003_004_013_n00oc2.html
http://vaglog.com/log-000_9u2l4.html

To mój pierwszy raz z logami takze jesli cos zle to poprawie :)
Dziękuje za Pomoc :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 czerwca 2017, 07:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Czemu czasami słabo odpala to trudno z tych logów powiedzieć. Jedno jest pewne, jest bardzo rozjechana korekcja wtrysku na 2 i 4 cylindrze co widać w grupie 013. Norma serwisowa bardzo wygórowana dopuszcza +/- 2 mg. U ciebie na 2 jest -1.8 za to na 4 + 1.9, coś musi powodować tak nierównomierną pracę tych dwóch cylindrów ( dlatego pewnie czujesz nierówna pracę, a może i to jest przyczyną problemów z rozruchem ). Tu już jest potrzebne szukanie organoleptyczne. Padnięty wtryskiwacz, kompresja itp.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: dawdawdaw9 (czwartek, 15 czerwca 2017, 12:14)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 czerwca 2017, 07:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 14 października 2016, 23:11
Posty: 5
model: T4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ok.Dziekuje bardzo za szybka odpowiedź, pozostalo mu oddac teczke do speca jakiegos:)
Aaa i martwi mnie jeszcze kat wtrysku .. z tego co wyczytalem to powinien wynosic kolo 50 a u mnie jest kolo 100. Co o tym sądzić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 czerwca 2017, 14:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Kąt masz przyspieszony więc odpalanie powinno być łatwiejsze, trzeba opóźnić. Nie napisałem o tym na szybko bo nie ma to wpływu na dolegliwości które przedstawiłeś.
Teraz po dokładniejszym przyjrzeniu się logom kąta wtrysku w grupie 004 widać co jakiś czas mocne wahnięcie, biorąc pod uwagę sporadyczne problemy z odpaleniem do sprawdzenia czy nie zapowietrza się układ paliwowy. Przy pompie masz kawałek przeźroczystego wężyka poobserwuj czy czasem nie ma w nim bąbelków powietrza.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 czerwca 2017, 19:58 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 14 października 2016, 23:11
Posty: 5
model: T4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dziś sprawdzałem i idzie powietrze do pompy, zmieniłem filtr paliwa ,nowy oring , jednak problem nadal występuje, jutro dalej walczę sprawdze bak i może zmienie weżyki przelewowe miedzy wtryskami.Ucieszony jestem że to nie pompą :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 czerwca 2017, 22:17 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 31 stycznia 2016, 20:36
Posty: 169
Lokalizacja: Dębica
model: T4
silnik: 2.5 TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 10 razy
Witam sprawdź tak jak kolega wyżej pisał czy bąble są w tym przezroczystym przewodzie jak będą to podmień pompke/pływak w baku u mnie właśnie po długiej walce okazała się wina pompki...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB