T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 02:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2016, 21:34 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
Basic Settings:

000 http://vaglog.pl/log_255255.html
003 http://vaglog.pl/log_255256.html
004 http://vaglog.pl/log_255259.html

Statyczne:

000 001 003 http://vaglog.pl/log_255254.html
004 007 013 http://vaglog.pl/log_255257.html
014 018 023 http://vaglog.pl/log_255261.html

Dynamiczne:

000 001 003 http://vaglog.pl/log_255262.html
004 008 010 http://vaglog.pl/log_255258.html
011 http://vaglog.pl/log_255260.html

mam nadzieję że nic nie schrzaniłem bo niestety ale logi robiłem sam .. nie było pomocnika <śmiech> i chyba wszystko dobrze podpisane ..
Zaślepiony EGR . miałęm ogromne wrażenie że po zaślepieniu jest dużo lepiej ale po przejechaniu 1000km kopciuch powrócił ..


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Ostatnio edytowano wtorek, 22 marca 2016, 01:18 przez barti87, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 21 marca 2016, 22:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
barti87 napisał(a):
Dynamiczne:
000 001 003 http://vaglog.pl/log_255263.html

wkleiłeś linka do statycznych


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 22 marca 2016, 01:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
Kenobi napisał(a):
barti87 napisał(a):
Dynamiczne:
000 001 003 http://vaglog.pl/log_255263.html

wkleiłeś linka do statycznych



poprawka http://vaglog.pl/log_255262.html


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 24 marca 2016, 09:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Wszystko wygląda dobrze, poza korekcją wtryskiwaczy - grupa 13 i 14. Rozstrzał od +1.2 do -0,8.
Doświadczenie zazwyczaj potwierdza, że jak wszystko w dynamice wygląda dobrze, korekcja słabo i fura przykapca to trzeba się zainteresować wtryskiwaczami.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: barti87 (piątek, 25 marca 2016, 20:37)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 marca 2016, 20:45 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
dziękuje Kenobi za zainteresowanie i szybką odpowiedz . Gdzieś w innym poście opisywałem mój problem i właśnie dlatego zrobiłem te logi .. problem w tym że wtryski były robione (nowe końcówki WZM) dla pewności wkładałem je do zdrowego AXG i w tamtym żadnego kopcenia nie było(przy okazji pompę dałem do sprawdzenia)

skoro wtryski zrobione postanowiłem zaślepić egr.. ale jak pisałem wyżej pomogło albo i nie ..


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 marca 2016, 21:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Coś musi powodować taki rozstrzał korekcji, serwisowa norma to +/- 2, na cylinder. Niebezpieczna jest ta plusowa, bo oznacza, że jeden cylinder niedomaga i ECU podlewa mu paliwa aby wyrównać pracę całości, reszta na minus lub lekko powyżej zera.
barti87 napisał(a):
dzieś w innym poście opisywałem mój problem i właśnie dlatego zrobiłem te logi

Daj linka, czasem nie daje rady wszystkich tematów ogarnąć


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 marca 2016, 21:32 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
viewtopic.php?f=6&t=4105&hilit=ci%C5%9Bnienie+w+cylindrach&start=20#p150359 , na jednym z cylindrów był spadek ciśnienia 4 cylindry miały ciśnienie około 30 a na jednym chyba drugim było 27 i chyba na tym bym musiał się skupić


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2016, 16:16 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
zastanawiam się czy ściągać głowicę i zajrzeć do serca..może coś jest nie tak z głowicą?? mam też kupiony drugi silnik ale nie chce się tak łatwo poddawać ..
wg mam wrażenie że silnik głośniej chodzi tak jakby szklanki hałasowały

Kenobi a jak wygląda sprawa z powietrzem doładowaniem itd w tych moich logach nie ma się tam czego czepić ?


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 kwietnia 2016, 20:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Kenobi napisał(a):
Wszystko wygląda dobrze, poza korekcją wtryskiwaczy


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 sierpnia 2016, 22:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 17 listopada 2010, 20:32
Posty: 355
Lokalizacja: Lipka
model: VW
silnik: AXG

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 7 razy
nie dawał mi spokoju intercooler nie wiem dlaczego, postanowiłem go sprawdzić okazało się że puszcza powietrze .. był nie szczelny zdobyłem i założyłem już sprawny ale różnicy wielkiej nie widać może jest delikatnie mniejsze to kopcenie ale nadal jest . oleju jakoś specjalnie nie ubywa może miarka od zmiany do zmiany (10.000km)


_________________
viewtopic.php?f=30&t=1729


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB