T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 24 kwietnia 2024, 14:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 lutego 2016, 00:57 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Do sprawdzenia wężyk od IC do ECU i wewnątrz sterownika, jak nie pomoże to podmień przepływkę lub wstaw diodę http://t4-wiki.de/wiki/Geber_G70_%28Luf ... _.28TDI.29


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 16:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Wężyki sprawdzone i są ok , po wpięciu diody auto rwie jak szalone , po zalożeniu nowej przeplywki MaxGear ponownie moc mu spada... Celować w wadliwą nową przeplywkę czy w coś innego ?? Dziś jak mi się uda to może zrobie logi na nowej przeplywce...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 16:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Nazwa maxgear mówi wszystko :-D Aczkolwiek może coś tam jeszcze robi problem ale to niech już lepiej szanowny Kenobi zajrzy w te logi.

Ja bym kupił używkę przepływomierz z 1.9 tdi 1z afn i inne (taka sama) a nie chińszczyznę.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 16:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
co tu patrzeć jak na diodzie jedzie, a na przepływce nie to wszystko jasne
w logach widać, żę przy takiej ilości powietrza na przepływce top jechał nie będzie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 17:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Co jeszcze ciekawsze odpieta calkiem przeplywka , bez diody i lepiej idzie jak z podpietą przeplywką.... Tzn jest jakaś minimalnie odczuwalna poprawa z tą przeplywką w stosunku do tej starej ale w porownaniu do seryjnego sprawnego innego t4 acv to jest muł...


Ostatnio edytowano środa, 17 lutego 2016, 18:16 przez Sterciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 18:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
Sterciu napisał(a):
Co jeszcze ciekawsze odpieta calkiem przeplywka , bez diody i lepiej idzie jak z podpietą przeplywką

Bo po odpięciu komp domyślnie bierze 550 mg, a na tej przepływce odczyt w logach jest poniżej 450


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 19:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Ja u siebie miałem dokładnie tak samo przy walniętej przepływce, auto jechało lepiej przy całkiem odpiętej niż na tej uszkodzonej. I tak jak radzi Probe, lepiej szukać ori używki niż Maxgery itp. Ja kupiłem z Galaxy a niedawno trafiłem na złomie z passata za całe 10pln i leży na półce jako zapas na czarną godzine. ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 19:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Oryginał to byl Pierburg z logo VW/AUDI , taka samą nową , tylko z samym logo Pierburga zamowilem własnie przed chwilą za cale az 480zł, oby z nią było ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 17 lutego 2016, 19:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Dokładnie chodzi o tą przepływie Pierburga, była montowana w grupie VAG przy silnikach 1.9TDI. No i przy okazji w Galaxy bo to bliźniak Sharana.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 20 lutego 2016, 11:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Nowy oryginalny przeplywomierz Pierburg/i2s załatwił po części trochę sprawe ale w/g mnie to jeszcze nie jest to. Zamierzam wyczyścić dolot bo w aucie nigdy nie byl czyszczony. EGR zaklejony masakrycznie syfem...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2016, 19:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Tym razem ja mam prośbę o zerknięcie na logi.

Jeżdżę głównie wkoło komina i to po "dziadkowemu", lecz ostatnio czuję różnicę względem tego co było kiedyś.
Kiedyś gdy na trzecim biegu dodawałem gazu czuć było, gdy turbina się rozkręcała, że autko mocno odpycha się do przodu.
Teraz, owszem odpycha się, ale jakby nieco mniej, nieco słabiej.

Błędów żadnych nie mam.

Dwa lata temu, tak z czystej ciekawości robiłem logi:

003 - http://vaglog.pl/log_192809.html
011 - http://vaglog.pl/log_192808.html

Teraz analogicznie wygląda to tak:

003 - http://vaglog.pl/log_278952.html
011 - http://vaglog.pl/log_278953.html

Czy może mi ktoś przetłumaczyć na zrozumiały język, czy to tylko moje subiektywne wrażenie, że silnik słabiej ciągnie,
czy faktycznie czemuś trzeba się dokładniej przyjrzeć? Co się zmieniło przez te dwa lata?
Ja niestety z tych cyferek słaby jestem.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2016, 20:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Turbo trochę ospale się wkręca a poza tym to masz chipa zrobionego ;-)
Jak będę w domu to może coś jeszcze wymyślę ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2016, 20:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Probe041 napisał(a):
Turbo trochę ospale się wkręca a poza tym to masz chipa zrobionego ;-)
Jak będę w domu to może coś jeszcze wymyślę ;-)

Tak, chip był już jak kupiłem auto.
Nawet sam nie wiem na ile jest podkręcony....


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 września 2016, 20:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
130-140KM ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 21 września 2016, 20:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Uzupełniłem dzisiaj logi:

Statyczne:

000 - http://vaglog.pl/log_279116.html
001 - http://vaglog.pl/log_279117.html
003 - http://vaglog.pl/log_279119.html
004 - http://vaglog.pl/log_279120.html
008 - http://vaglog.pl/log_279121.html
010 - http://vaglog.pl/log_279122.html
011 - http://vaglog.pl/log_279123.html
013 - http://vaglog.pl/log_279124.html
023 - http://vaglog.pl/log_279125.html

Dynamiczne:

008 - http://vaglog.pl/log_279126.html
010 - http://vaglog.pl/log_279127.html


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2016, 16:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Kiedy filtr powietrza zmieniałeś?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2016, 17:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
Dokładnie 19 sierpnia.
Czyli miesiąc temu.
Takie objawy, jak mówiłem miałem już wcześniej - na starym filtrze.
A dlaczego pytasz? Coś mam sprawdzić? Na coś popatrzeć?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2016, 17:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Różnice w dynamicznych są niewielkie, usterki w tych logach nie widzę. Ale to tylko ja ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2016, 17:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 6 stycznia 2012, 14:41
Posty: 4564
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA sekcja "STARE WYGI"
model: Transporter
silnik: ACV + AJT

Podziękował: 302 razy
Pomógł: 745 razy
No to już nie wiem.
Wczoraj jak robiłem logi z braciszkiem, to też mówił, że słabiej ciągnie.
Od czasu do czasu pożyczam mu auto, jak na przykład potrzebuje coś większego przewieźć, więc nie ma możliwości, by było to tylko moje subiektywne wrażenie - on nie jeździ tym autem na co dzień, więc nie mógł się "przyzwyczaić".

Ogólnie nie jest źle, ale różnica jest przynajmniej przeze mnie odczuwalna.
Wolę zapobiegać zawczasu niż żeby później się coś miało poważniej zepsuć.


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 września 2016, 17:45 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Masz jeszcze dostęp do vcdsa?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB