T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 19:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 01:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
Witam samochodu posiadał planowana głowice co wiązało się z demontażem przepustnicy i wypięciem wtyczek z osprzętu ,po podłączeniu wszystkiego do kupy wyskoczyły 2 błędy 1087 -domyślam się ze jakiś błąd przepustnicy oraz 527 błąd czujnika powietrza zasysanego .Po skasowaniu błędów dalej wyskakiwały po pokręceniu motorem samochodu nie odpalał.Po wypiciu wtyczki z przepustnicy auto zapaliło ale błędy zostały.Czy można przepustnice jakoś zaadoptować ?Pytanie 2 o czujnik powietrza zasysanego gdzie go znajdę? przy kablach z listwy wtryskowej znalazłem 2 kabelki luźne niebiesko żółty i jeszcze jeden nie pamiętam dokładnie jaki czy to z tego czujnika będzie ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 08:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Czujnik zasysanego powietrza jest w przewodzie od filtra do przepustnicy ale bez niego silnik normalnie działa,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 12:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
Tak wiem ze odpala normalnie lecz martwi mnie najbardziej błąd 1087 czyli coś pewnie z przepustnica.Monza ja vagiem adaptować ? Jeśli można proszę o wskazówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 13:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
W AAF podobno przepustnice adoptuje sie tak

Obrazek


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 15:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
hmm sprawdzę możne coś pomoże ,pisze tam wyciągnąć wtyczek czujnika temperatury chodzi o powietrze zasysanego czy cieczy chłodzącej ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 21:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
ciecz chłodzącą gdyż to stary digifant


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 kwietnia 2015, 21:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2014, 22:52
Posty: 118
model: long
silnik: acu 2.5

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 1 raz
Dzięki wiem gdzie tkwi problem ktoś już mieszał wcześniej i samochód zalewało benzyna i gazem u mnie brak tego czujnika bo ktoś podmienił cala puszkę z filtrem .Kable z czujnika obcięte i zaizolowane .Puszka zamówiona taka jaka powinna być ,najpierw doprowadzimy z znajomym samochód na benzynie a później gaz .Znajomy twierdzi ze przez brak czujnika może tez zalewać samochód bo widzi ze jest temperatura przy braku czujnika -40 i dlatego dostaje więcej paliwa - myślę ze tu się mogę z nim zgodzić pyzatym nie robi mi 1 samochód żeby na niepotrzebne koszta mnie narażać .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB