T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 maja 2012, 12:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 1 września 2011, 23:56
Posty: 34
model: t4
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam wszystkich
ostatnio wymieniłem olej i filtry przy tym ze po wymianie filtra paliwa i odpowietrzeniu ukladu wszystko gra problem pojawił sie nastepnego dnia rano kiedy próbowałem ja odpalic kręcilem az bateria padła i nic po dalszych ogledzinach okazało sie ze uklad paliwa znowu byl zapowietrzomy po odkreceniu przewodów na wtryskach i ponownym sprawdzeniu czy paliwo dochodzi zapaliła dzis rano sytuacja wygada nastepujaco krece rozrusznikiem cos tam sie dymi ale nie odpala czy znowu musze go odpowietrzyc? Czy moze ja to zle zrobiłem bo po ostaniej wymianie nie miałem takich problemów a teraz juz sam nie wiem.
Prosze o szybką odpowiedz z góry dziękuje i pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 maja 2012, 14:21 
pewnie filtr jakaś padaka dokręcony korek ten od spodu ,wężyków nie zamieniłeś ?skoro na starym było dobrze szukaj kolego tam gdzie dłubałeś


Góra
   
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 maja 2012, 14:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
sprawdź czy dobrze wsadziłeś i zabezpieczyłeś ten zaworek wkładany w filtr na powrocie do baku - tam jest oring i może coś się nie tak ułożyło
druga opcja to czasem filtry mają właśnie otwór pod ten zaworek niewymiarowy i oring nie uszczelnia


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 maja 2012, 22:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 1 września 2011, 23:56
Posty: 34
model: t4
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
siemka pany
z tym filtrem juz ok, a sie okazało wlasnie przed momentem ze nie grzeją mi swieczki ale sa dobre przyfajczylo mi sie coś koło bezpieczników bo wyraznie czuc swąd no i generalnie jest tam kilka wiekszych kosci czy moze któras odpowiada za grzanie swiec? Wiec moze ktoś coś wie na ten temat jak tak to prosze o szybką odp. z góry dziękuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 maja 2012, 05:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
w temacie o filtrze na pewno nie będzie dyskusji o świecach żarowych
jest o nich na forum wszystko napisane, także poszukaj


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 3 czerwca 2012, 15:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Kenobi napisał(a):
sprawdź czy dobrze wsadziłeś i zabezpieczyłeś ten zaworek wkładany w filtr na powrocie do baku - tam jest oring i może coś się nie tak ułożyło
druga opcja to czasem filtry mają właśnie otwór pod ten zaworek niewymiarowy i oring nie uszczelnia


Dokładnie , tak zwlaszcza jest czesto przy tanich zamiennikach filtrów. Ja musiałem kupić inne oringi , o większej grubosci i dopiero mi uszczelniło bo zapowietrzał sie tamtędy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 maja 2017, 16:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Czy są jakieś forumowe rekomendacje jakiej firmy kupić filtr i zaworek?
Od jakiegoś czasu po kilku(nastu) dniach postoju silnik odpala na moment i zaraz gaśnie (im zimniej tym większą liczbę razy aż wreszcie załapie) natomiast po jednej nocy (czyli po ok.10 godzinach stania) odpala bezproblemowo (testowane do ok. +5oC). Po takim dłuższym postoju nie ma żadnego wpływy na zapalanie położenie dźwigni zimnego rozruchu ("ssania") co by chyba sugerowało niedostatki paliwa.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB