T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 14:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 609 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 13:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A czego się mieli pozbywać jak żadne t4 z tym ustrojstwem z fabryki nie wyjechało :-P


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 14:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Victus napisał(a):
Czyżby już wszyscy się pozbyli ?
Może chociaż jeden się znajdzie <12>


Może Ty jako praworządny obywatel zachowaj se jeden <cudzysłów>


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 14:52 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
W oplu niałem dpf i kat więc myślałem ze w nowszych T4 tez powinny być
Być może produkowano zestawy dopiero później ale nie jestem fachowcem
http://e-tlumiki.pl/filtry-dpf-fap/1228 ... 19-25.html


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 15:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Dpf to jest wymysł który to ma na zadaniu oczyścić spaliny i zwiększyć normę euro i org go nie było,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 16 listopada 2015, 18:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 22 czerwca 2014, 20:07
Posty: 109
model: T4 multivan
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Victus napisał(a):
Tu masz AMSOIL http://www.zmienolej.pl/oferta/produkty ... -5l-detail
zerknąłem co to za olej i wyszło mi że: Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006)
Mam nadzieje że to czytałeś.

a tu dodatek do ciekawej dyskusji
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=54558
jak wejdziecie to drugi link pierwszy jest powyżej


Wlałem TOP TEC 4100 5w-40 a nie top tec 4200 5w-30 ten 4100 jak najbardziej się nadaje .
W katalogu produktu można go zastosować :
http://liquimoly.pl/produkty/katalog-wymiany-oleju
Wymieniam olej co około 10 tys km.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 grudnia 2015, 23:17 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 grudnia 2015, 21:01
Posty: 3
model: VW T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam..na wstępie witam wszystkich,jestem tu nowy..... :) ..chciałbym zalać oleje nowa nabytą T4 motulem 10w/40 ,,ale na bańce doczytałem się ze olej spełnia specyfikacje czyli 505.00 ale w nawiasie pisze -"Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 5W-40....." powiedzcie czy ten 10w/40 będzie odpowiedni do mojej t4 2.5tdi acv...pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 grudnia 2015, 23:32 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 5 kwietnia 2015, 14:37
Posty: 983
Lokalizacja: kraków wieliczka
model: T4 transporter
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 52 razy
lukcool napisał(a):
"Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami


nie dotyczy t4 ponieważ w tych autach nie występują takie silniki fabrycznie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 grudnia 2015, 18:24 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 11 grudnia 2015, 01:05
Posty: 218
model: Karetka
silnik: 2461, 102hp

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 7 razy
dzieki za szybka odp...pozdrawiam

EDIT:

A ja chciałbym wymienić olej, ale nie wiem jaki mam silnik?? znaczy w dowodzie jest 2461 pojemność i 75 kW. rocznik 2002.
Jest jakiś prosty sposób na rozszyfrowanie gada ;-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 grudnia 2015, 19:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
4mario napisał(a):
dzieki za szybka odp...pozdrawiam

EDIT:

A ja chciałbym wymienić olej, ale nie wiem jaki mam silnik?? znaczy w dowodzie jest 2461 pojemność i 75 kW. rocznik 2002.
Jest jakiś prosty sposób na rozszyfrowanie gada ;-)

Biała nalepka w oklicach skrzynki z bepiecznikami lub na osłonie rozrządu powinny być trzy litery z kodem silnika (o ile się nie wytarły).


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 grudnia 2015, 19:13 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 11 grudnia 2015, 01:05
Posty: 218
model: Karetka
silnik: 2461, 102hp

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 7 razy
THX


_________________
nic nie jest takie, na jakie wygląda


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 grudnia 2015, 18:58 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 grudnia 2015, 21:01
Posty: 3
model: VW T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Czy któryś z kolegów stosował olej LOTOS 10w/40 do swojej t4 2.5 tdi.??? ....słyszałem ze jest porównywalny jakością z Motulem...czy warto przepłacać?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 grudnia 2015, 19:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Kolego, mój maluch jeździł wiele wiele lat temu na lotosie 10W40, Teraz leję tylko 5W40 i oczywiście Lotos bo polski.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 grudnia 2015, 20:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
silnik 2.4D ma tą zaletę, że wytrzyma zalanie wszystkim, w przeciwieństwie do turbiny w TDI


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 grudnia 2015, 20:09 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Jeżeli ktoś wyłącza silnik od razu po długiej ostrej jeździe to najlepszy olej nie pomoże.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 grudnia 2015, 21:43 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 12 grudnia 2015, 21:01
Posty: 3
model: VW T4
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
hmmm .....to znaczy lotos 5w/40 będzie odpowiedni??....nie wiem co było lane poprzednio do t4 ...silniczek ładnie pali nie kopci....przejechane teoretycznie 320tkm....kurde mam dylemat czy na początek zalać 10w/40 np.motul czy od razu np.lotos 5w/40


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 grudnia 2015, 22:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Szkoda kasy na motul gdyż większość to podróbki i jakościowo zwyczajny olej, lotos za drogi do jakości,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 16 grudnia 2015, 00:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Tu masz dobre ceny, drugi link jest za olej 5 l
Nie twierdzę, że jest to super extra olej, ale za tę cenę co chcemy ? Sa tez i droższe oleje z firmy Lotos.
Jak miałem Mercedesa 123 D to brał tyle, ze najtańszy był już za drogi i jeździłem do kolegów i brałem bańkami olej z wymian,
Ciekawostka, ze 20 lat temu okleiłem sobie rzężące głośniki w maluchu naklejkami 5W40 tejze firmy i od razu mi je ukradli
PS. W TD tez lałem
http://www.ceneo.pl/;szukaj-Lotos+5w40
http://www.ceneo.pl/33218273#mh=C6n4huI ... E0khFnSew2


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 stycznia 2016, 16:10 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 8 czerwca 2010, 11:01
Posty: 378
Lokalizacja: Żary
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-Opolska!
model: Multivan
silnik: 2.5 AHY

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 43 razy
Zalany olej do silnika 0W-30 Shell HELIX ultra professional z normą AV oraz Vw 506.00 ( Taką mam na wlepce na pasie przednim motor 2.5 AHY ) Pewnie usłyszę że taki olej to przesada :) Przy porannym rozruchu oraz pierwszych kilometrach na zimnym silniku przy temp poniżej zera wyczuwalne różnice na duży plus.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 stycznia 2016, 16:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Żadna przesada, aby nie o gorszych parametrach niż zaleca producent.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 stycznia 2016, 16:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Radziu, po co Ci olej longlife. Jak chciałeś 0W to trzeba było 0W40 zalać


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 609 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB