T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 lutego 2016, 16:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Zauważyłem różnicę jeszcze taką, że niektóre pompy mają wirnik wykonany jakby jak odlew żeliwny (solidnie wyglądający),
Załącznik:
pompa-wody-hepu-p536-vkpc81612-audi-2887144233.jpg

a inne znów jakby z blachy odpowiednio wyciętej i powyginanej (już mniej solidnie wygląda to).
Załącznik:
2KarTzFEuk.JPG

I ta wzmocniona Hepu ma właśnie jakby z blachy.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lutego 2016, 00:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Na fotkach ten wirnik w zwyklej wyglada na plastik.. A ta wzmacniana nie jest wymieniana jako czesc do t4, moze ma inna wydajnosc?


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lutego 2016, 08:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
Plastik nie jest to na pewno, w PL ta wzmocniona jest wymieniana jako część do T4.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 lutego 2016, 10:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
A to ok, widzialem tylko volvo/audi.
W takim razie wezme wzmacniana. Dzieki.


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 16:18 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Zamowilem dzis rozrzad, finalnie zdecydowalem sie na zestaw ori. Roznica w cenie to jakies 20% drozej niz kompletowanie samemu, ale chce spac/jezdzic ;) spokojnie.
Zestaw do AXG dwoch paskow, trzech rolek, srub z pompa: 074198119P.
Jak przyjda czesci to ofotografuje i wrzuce dla porownania.


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 18:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2373
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 207 razy
No ciekawe co też będzie w pudełkach, trzymamy Cię za słowo. Kupowałeś w ASO w PL?


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 marca 2016, 18:19 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Nie, tutaj:
http://shop.ahw-shop.de/vw-t4-2.5-tdi-z ... der-151-ps

Porownalem ceny z ASO w okolicy - 363€ to normalna cena zestawu.
Rowniez online w vw:
http://www.online-teile.com/volkswagen- ... rsatz.html
Niestety, wszystko ma swoje zady i walety, w ASO jest z dnia na dzien, tutaj to chyba jeszcze potrwa, jeszcze nie wyslali, a zamowilem w poniedzialek... zobaczymy.


_________________
Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 marca 2016, 13:48 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Ok, raportuje bo czesci dotarly (zestaw do AXG):
Rolki/napinacze Litens Made in Canada:

Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1458202937.064471.jpg


Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1458202957.174455.jpg


Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1458202973.232096.jpg


Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1458202988.906993.jpg


Paski made in germany i japan:

Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1458203049.070538.jpg


Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1458203068.707999.jpg


Pompa (stara musze odeslac):
Made in germany

http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016031 ... c0e078.jpg

Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1458203092.503566.jpg





Dodatkowo:
Kolo napedu paska wielorowkowego made in germany - ponoc jakies wzmocnione z indexem AC na koncu numeru czesci:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016031 ... c85c6f.jpg

Calosc z dodatkami:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016031 ... 06a4ec.jpg

Uff koniec sesji ;)
Btw: na tapatalk wszystko dobrze widac, jesli na desktopie nie, to prosze admina o ogarniecie

ps: balagan w fotkach wynika z nowej regulacji wieszania fot na serwerze forum.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano czwartek, 17 marca 2016, 10:31 przez flax, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 marca 2016, 15:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
Ja proszę o nie zwalanie roboty na adminów czy modów tylko wkleić zdjęcia według nowych zasad zamieszczonych tutaj:
viewtopic.php?f=12&t=12716


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 marca 2016, 22:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 25 września 2011, 16:29
Posty: 1115
model: California Exclusive
silnik: AXG

Podziękował: 27 razy
Pomógł: 35 razy
Jeszcze jedna uwaga, oryginalna pompa byla niemal identyczna ze zdjęta, oznakowana SKF.

Zrobilem podejscie do podmiany obrazkow z tapatalk i zrobila sie salatka...


_________________
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano czwartek, 17 marca 2016, 11:12 przez niebieski-n2, łącznie edytowano 3 razy
Kolejna prośba o edycję własnych postów, zdjęcia OK z wyjątkiem trzech


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 18:22 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 19 października 2011, 18:03
Posty: 174
Lokalizacja: Olkusz
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 5 razy
gdzie można kupić kompletny rozrząd do t4 w dobrej kasie,tylko nie jakiś chłam?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 28 kwietnia 2016, 18:43 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-paska ... 48430.html


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 maja 2016, 11:17 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 20:17
Posty: 159
Lokalizacja: PCT
model: T4 Lift będzie ;-))
silnik: ACV

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 4 razy
Czy taka konfiguracja będzie dobrym wyborem ?

1. Pompa wody:[HEPU] P574 Wzmacniana

2. Pasek CONTI ct914 [pompa wtryskowa]

3. Pasek CONTI ct939

4. Rolka Ruville 55478

5. Rolka Ruville 55447

6. Rolka Ruville 55446

7. Podkladka diamentowa: 80001156 [CORTECO]

8 .Zestaw śrub koła pasowego CORTECO 80001243

9. Pasek wieloklinowy: wersja bez klimy niestety na chwilę obecną nie znam numeru ................. (uzupełnię jak kupię)

10. Uszczelniacz walu: EL294357 [ELRING]

11. Uszczelniacz walka rozrzadu x 2 (dwie sztuki): EL325155 [ELRING]

12. Kolo zebate walu korbowego: SW30050002 [SWAG]

13. Zestaw srub kola pasowego: 80001243 [CORTECO]

14. Kolo zebate ze sruba mocujaca: 30 92 4682 [SWAG]

Czy coś umknęło mojej uwadze przed wymianą rozrządu 2.5 TDi (102 KM) ACV przebieg +/- 200.000 km ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 22 maja 2016, 14:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Rolki Ruville to napewno będą Litensa w pudelku wiec ok , śruby kola pasowego to produkuje chyba tylko VERBUS więc w opakowaniu corteco będzie verbus który konfekcjonowany przez Febi kosztuje 20zł a przez Corteco ponad 50zł , ogólnie ok wszystko co podales , pasek wielorowkowy mozes kupic Dayco , Gates , Conti , co tam Ci wygodniej , wszystkie są ok.


Kilka rzeczy powtórzyles , pozycja 14 i 12 , jezeli kupisz pozycję 14 to nie jest Ci potrzebna śruba wału z zestawu nr 8 - Corteco 80001243 bo będzie w kpl z kołem zębatym Swag 30 92 4682.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 11:15 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
wczoraj wymieniłem rozrząd w mojej benzynie AVT. Zestaw kosztował mnie 360,95 w tym pompa wodu HEPU z tymi metalowymi łopatkami. do tego na simerringi za 22pln i w trakcie okazało sie, ze jeszcze jedna rolke trzeba wymienic której ja nie kupiłem a kupili ja mechanicy. Za wymiane dałem 350pln + 50 za wymiane oleju i 75 za ta dodatkową rolke + robotę bo trzeba było cała łapę zdemontowac trzymającą kompresor klimy bo sruba od rolki sie urwała.
simmeringi wału i wałka rozrzadu ( w dieslu sa takie same ):

Obrazek

nowa pompa ( stara miała łopatki z odlewy żeliwnego, myśle, że księgowi tu juz swoje łapy wsadzili ):
Obrazek

numer zestawu do benzyny AVT:
Obrazek


zestaw w całej okazałości:
Obrazek


Wczoraj jeszcze stary pasek obekrzałem i był oryginalny VW made in Japan. Obejrzałem każdy zabek i nigdzie śladu strzepienia czy pękniecia, oczywiście nie jestem w stanie wyłapać wydłużenia.
I jeszcze przy ogladaniu paska znalazłem slady po markerze czyli wymianę rozrzadu panowie mechanicy zrobili na znaki mazakiem. <zniesmaczony> Jak prawidłowo powinno się zablokowac rozrząd w benzynie na czas wymiany? Czy to duzy bład w benzynie wymiana na znaki flamastrem?


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 11:33 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
Szkoda ze do 2.5 TDI nie jest tak tani rozrząd.
Każde markerowanie/flamastrowanie to oznaka że ktoś nie bardzo wie jak ustawić rozrząd na fabryczne znaki. Jak kupowalem swój to 3 kolory znaków były i śmiem twierdzić że jeden i ten sam mechanik aby nie pogubić się w swoich bazgrołach,używał co wymianę innego pisaka <brawo>. I naprawdę nie rozumiem co tam jest do markerowania. Nie wiem jak w beznynie przebiega wymiana,ale w TDI stosuje metodę GMP-> płetwa na wałek-> luzowanie koła na wałku i to na tyle. Co do ustawień pompy to Ciebie nie dotyczy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 11:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja już bym do takiego mechanika nie pojechał co na flamastry robi rozrząd...


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 12:44 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 9 października 2015, 00:38
Posty: 420
Lokalizacja: Opolskie
opis: T4 Caravelle Long
model: T4 Caravelle
silnik: 2,5 AXG
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 17 razy
Probe041 napisał(a):
Ja już bym do takiego mechanika nie pojechał co na flamastry robi rozrząd...

Ja niestety takiego kupiłem. A do mechaników w ogóle nie jeżdżę i mam święty spokój. Robię sam,a jak coś nie wiem to robię razem w forum <vw> Szkoda nerwów na mechaników.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 12:51 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
driver77 napisał(a):
A do mechaników w ogóle nie jeżdżę i mam święty spokój. Robię sam,a jak coś nie wiem to robię razem w forum <vw> Szkoda nerwów na mechaników.

Popieram w 100% <brawo>


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 7 czerwca 2016, 12:59 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Probe041 napisał(a):
Ja już bym do takiego mechanika nie pojechał co na flamastry robi rozrząd...



Jak bym wiedział to też bym nie pojechał. Ten mechanik ma super opinię i w kolejce na wymianę rozrządu czekałem prawie miesiąc taki zarobiony


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB