T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest poniedziałek, 15 października 2018, 16:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 stycznia 2018, 12:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1910
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 150 razy
Pomógł: 122 razy
SANCZO napisał(a):
uszczelniacz wałka prawy 9 zł
uszczelniacz wałka lewy 26 zł

A przypadkiem te uszczelniacze wałka to nie są takie same z obu stron? To dziwne, że cena różna <ojojoj> .
Chociaż chyba te nowsze PTFE/ACM są prawe i lewe?
SANCZO napisał(a):
rolki prowadzące pasek PK INA 68zł /szt
rolka napinająca pasek PK 55 zł

Po co więcej niż jedna prowadząca?


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 stycznia 2018, 13:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 470
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 47 razy
Pomógł: 34 razy
Przyjacielu odpowiem na pytania i niech to zostanie dla potomnych bo to dość ważne . Co do uszczelniaczy wałka rozrządu to tak musi być prawy od przodu silnika (duży rozrząd) oraz lewy od strony pompy wtryskowej . Większość ludzi zakłada uniwersalne ale mnie one nie zadowalaja bo juz po 30 tyś km potrafi z nich się pocić . Po to ktoś wymyślił prawy i lewy żeby takie były . Temat przerabiałem na własnej skórze ... Kiedyś przez przypadek w sklepie dano mi dwa prawe a ja myśląc że tak ma być założyłem je no i od strony dużego rozrządu było wszystko ok bo taki matam być . Natomiast od strony pompy już po kilku minutach w trakcie rozgrzewania silnika do ustawienia kąta wtrysku zaczoł lecieć olej . Po zdemontowaniu zimmeringu zlokalizowałem strzałkę i niestety okazała się nie w tą stronę . Prawy od lewego rózni się kontem pochylenia odrzutnika i zamiast do środka wyrzucało olej na zewnątrz ... Od tamtej pory zawsze sprawdzam co mi dają w sklepie i jest ok a rozrządów w 2.5 tdi już troche przerobiłem w T4 i LT .


Co do rolek prowadzących to mam auto z klimą a one maja dwie prowadzące płaskie i jedną napinającą z rowkami silnik 2.5 TDI ACV 2001r


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 stycznia 2018, 14:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1910
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 150 razy
Pomógł: 122 razy
Z tymi uszczelniaczami to rozumiem, że dotyczy tylko tych wykonanych z PTFE/ACM?
W przypadku tych wykonanych z FPM strony nie mają znaczenia i strzałki tam też zapewne nie ma.

A z rolkami nie doczytałem, że chodzi nie o rozrząd, lecz o pasek wielorowkowy ;)


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 stycznia 2018, 14:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6783
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Zastanawia mnie czemu lewy 3x droższy od prawego ?


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 stycznia 2018, 14:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1910
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 150 razy
Pomógł: 122 razy
na e-autoparts nie - podobnie kosztują:

PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk)
326.470 (gwint lewoskrętny) - 28zł
129.780 (gwint prawoskrętny)- 21zł

FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
325.155 (gwint zmienny) - 10zł

Załącznik:
bez tytułu.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 stycznia 2018, 21:26 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 23 lipca 2015, 21:13
Posty: 470
Lokalizacja: Lubuskie blisko Granicy
model: vw t4
silnik: 2.5TDI ACV

Podziękował: 47 razy
Pomógł: 34 razy
Tak chodz o PTFE czemu taka cena nie mam pojecia moze dlatego ze byl z przyrządem prowadzacym takim plastikiem a ten drugi bez :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 23 stycznia 2018, 23:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9009
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: ProAce II
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 383 razy
Probe041 napisał(a):
Też u siebie powymieniałem uszczelniacze na teflonowe, ostatni został mi z przodu wału ale póki co tam nie zaglądam A ten większy sklep to zatoka, fota czy dawny ic na długosza


Auto Zatoka teraz się zrobiła hurtownią i wsumie mozna powiedziec ze prawie trafiłes ;)

Na długosza jest Auto Partner który jest hurtownią , ale jak to z hurtowniami bywa sprzedającą tez detalicznie. IC zlikwidował oddział tam i przeniesli go do Długołęki łącząc go z tam juz istniejącym wcześniej... niestety IC jest drogi choc mają rzeczy których w innych hurtowniach się nie dostanie...

Wycenę rozrządu zrobiłem przy okazji kupowania innej częsci w zatoce, ogólnie części zamawiałem w hurtownii mającej centrale w Szubinie po troszkę niższych cenach niż podałem.

Co do rolek co tu się dziwić jak pomimo iż kazda LITENS`a to na łożyskach pisze CHINA w każdej dodatkowo.

Bardzo ważne przy uszczelniaczach PTFE/ACM jest to , że montuje się je na sucho. A czy są tak dobre... u mnie od strony pompy był taki zalozony i nie przetrzymał 60kkm bez przecieku. I ważne jest aby zakładać prawe i lewe uszczelniacze a nie uniwersalne... FPM tez występują prawe i lewe jak również tez te "zmienno obrotowe".

SANCZO napisał(a):
Naprawa przeszłaby bez problemowo ale przy wymianie szpilki trzymającej rolkę prowadzącą pasek zębaty pompy wtryskowej okazało się, że ktoś robiący poprzedni rozrząd zerwał gwint w głowicy no i niestety trzeba było zamówić zestaw HELICOIL do regeneracji gwintów po naprawie gwintu działa jak nowe :) Jakby ktoś miał taki sam problem to służę pomocą a przypadłość urwanego gwintu w tym miejscu jest dość częsta jeżeli ktoś nie używa klucza dynamometrycznego bo nakrętka która trzyma rolkę powinna być dokręcona momentem 20NM . Szpilka wkręcona jest w aluminiową głowicę a wiec gwint nie jest tak wytrzymały jak w stali czy żeliwie . Pozdrawiam


U mnie przy pierwszej wymianie rozrządu okazalo się ze jakiś cymbał wcześniej wkleił szpilkę w glowicę na coś przypominającego autokit samochodowy , słynny kit z lat 80-tych :D, ale trzymalo to się jakoś przez ponad 90 tys km bo tyle auto zrobiło na wczesniejszym rozrządzie. Mam w tej chwili dorobioną szpilkę , w glowicy gwint przerobiony na taki fi 11 gdzie oryginalnie jest fi10 , a dalej szpilka juz zwężona do tradycyjnego fi10 na rolkę. Caly czas mam w glowie ze musze na to uważac , choc wyminilem juz troche rozrządow w roznych t4 to w żadnej nie miałem takiego problemu ze szpilką jak u mnie byl...

Długo się wachałe czy brac rozrząd kpl z pompą firmy INA , wyszedł by taniej trochę ale jednak wygrala pompa HEPU i rozrząd bez pompy. Poprzednio załozylem HEPU P536 , teraz dostalem oczywiście P574.

Dzisiaj zakupiłem zestaw INA , paski ocechowane jako INA ale po rozkodowaniu numer paska wyszedł Contitech , drugi od pompy Gates.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 stycznia 2018, 01:19 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 920
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 61 razy
Pomógł: 26 razy
A czym się różnią te dwie pompy,łopatkami ? Hepu P536 a Hepu P574 ? Niech to ktos dokładnie wytłumaczy ? Zawsze zakładałem skf ale tym razem założę cos innego. Jesli chodzi o uszczelniacze to jesli nic sie nie dzieje to moim zdaniem wymiana mija sie z celem. Mozna tylko zrobic zgodnie z powiedzeniem "ze lepsze jest wrogiem dobrego."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 stycznia 2018, 06:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1910
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 150 razy
Pomógł: 122 razy
Przeczytaj ten temat chociaż od połowy to się dowiesz o pompie.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 stycznia 2018, 09:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9009
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: ProAce II
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 383 razy
peters napisał(a):
A czym się różnią te dwie pompy,łopatkami ? Hepu P536 a Hepu P574 ? Niech to ktos dokładnie wytłumaczy ? Zawsze zakładałem skf ale tym razem założę cos innego. Jesli chodzi o uszczelniacze to jesli nic sie nie dzieje to moim zdaniem wymiana mija sie z celem. Mozna tylko zrobic zgodnie z powiedzeniem "ze lepsze jest wrogiem dobrego."


To ze na daną chwile nic się nie dzieje to akurat zaden argument aby nie wymienic... w kazdej chwili może zacząć puszczac i przykładowo po 10kkm od wymiany rozrządu masz przeciek z któregos siemeringa.... Przy wymianie rozrządu to juz koszt nie jest jakiś wielki a jest szansa ze przynajmniej przez te 60kkm sucho będzie. Ja mam tylko jeden usczelniacz nie wymieniony przy poprzedniej wymianie , to jest górny od wałka rozrządu od strony głownego paska... ale co ciekawsze on jest szczelny dalej...

Mnie najbardziej przeraża wymiana uszczelki pod pompą olejową , niby mam delikatny przeciek , wsumie to się "ślini" z tamtą ale wolałbym jak juz robić będe rozrząd i tą uszczelkę wymienic... Wymienialem juz w dwóch t4 te uszczelki i za kazdym razem z dwoma śrubkami od miski aby je odkręcic był przewalone... Może udalo by mi się na chwilę zrobić tak ze silnik bylby suchy :).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 stycznia 2018, 11:13 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 920
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 61 razy
Pomógł: 26 razy
Sterciu tez tam mialem przeciek i spanikowalem gdyz nie wiedzialem skad ten olej sie bierze. Pomoglo mocne dokrecenie. i Jest spokoj od kilku lat. Dobrze ze o tym napisales to wyjasniles sprawe skad ten olej sie bierze.
U mnie w okolicy jest kilka malych sklepow. Reszta z wiekszych to Auto Land gdzie rzadko cos kupuje. Inter Cars. Mam tania hurtownie ale 40km ode mnie. Chyba nazywa sie Auto Comlex. Teraz wszystko prawie na necie kupuje. I tez patrze gdzie maja najtaniej i przesylka najtaniej. Sklepy zrobily sie drozsze niz byly kiedys.

niebieski-n2 napisał(a):
Przeczytaj ten temat chociaż od połowy to się dowiesz o pompie.


Wystarczyło napisac tak : :roll:

Pompy wody:
P536 [HEPU] zwykla
P574 [HEPU] wzmacniana

Uniknąłbym szukania. Choc caly watek sledze od początku i nie pamiętam juz wszystkiego. <zniesmaczony>
niebieski-n2 napisał(a):
Może to "wzmocnienie" polega na odchudzeniu wirnika, przez co mniej waży i mniejsze siły generuje obracając się, a to z kolei powoduje, że całość dłużej żyje?

Ja to przezylem na wlasnej skórze w ACV. Ten grubszy wirnik najprawdopodobniej żeliwny ukrecil sie na osi. I odpadlo kawalek zeliwa. I nie krecily sie lopatki. I tak wrocilem z UK. Na elektrycznej pompce. Mam ja gdzies w garazu i moge zrobic fotke. Niemozliwe stalo sie faktem.
Moze dlatego zdecydowali sie na zmiane na lzejszy.

Sledze czesci do rozrzadu na eparts i widze sporo niejasności.
Chodzi o rolke napinajaca pasek glowny rozrzadu.
Ruville 55 477 jest to samo co 55 466 a różnica w cenie ponad 20zl. Dlaczego ?
http://e-autoparts.pl/rolka-napinajaca- ... 43940.html
http://e-autoparts.pl/rolka-napinajaca- ... eview=true
Czy cos przeoczyłem ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 stycznia 2018, 02:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:29
Posty: 1096
opis: Krzywy ryj
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 92 razy
Nowy rozrząd mam i ja!
Zamontowane:
Hepu P574
CT 939 K2
CT 914 K1.


_________________
Pasożyt zlotowy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 stycznia 2018, 08:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1910
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 150 razy
Pomógł: 122 razy
peters napisał(a):
niebieski-n2 napisał(a):
Przeczytaj ten temat chociaż od połowy to się dowiesz o pompie.


Wystarczyło napisac tak : :roll:
Pompy wody:
P536 [HEPU] zwykla
P574 [HEPU] wzmacniana
Uniknąłbym szukania. Choc caly watek sledze od początku i nie pamiętam juz wszystkiego. <zniesmaczony>

Bez sensu jest przepisywanie w kółko tego samego, bo komuś nie chce się przeczytać kilka stron do tyłu. Czytanie jest raczej lżejszą czynnością od pisania.

peters napisał(a):
widze sporo niejasności.
Chodzi o rolke napinajaca pasek glowny rozrzadu.
Ruville 55 477 jest to samo co 55 466 a różnica w cenie ponad 20zl. Dlaczego ?
Czy cos przeoczyłem ?

Nie jest to samo.
Gdybyś przeczytał ten wątek kilka stron do tyłu to dowiedziałbyś się o pompie i o rolce za jednym zamachem, chociaż o pompie się dowiedziałeś, a o rolce jak widać przeoczyłeś.
(Konkretnie jedną stronę do tyłu - dodatkowo komentowałeś zagadnienie - więc z pamięcią nie najlepiej <38> )


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 stycznia 2018, 12:17 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 920
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 61 razy
Pomógł: 26 razy
Ja odwrotnie ,wole komus powiedziec niz kazac mu szukac w gaszczu informacji.
Widocznie kolega wszystko robi najlepiej i nic nie zapomina ze tak pisze.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 stycznia 2018, 12:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 1910
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG, AJT+

Podziękował: 150 razy
Pomógł: 122 razy
Nie, ale jestem tu po to, aby pilnować, żeby co drugi post nie pisać tego samego, tylko dlatego, że komuś nie chce się poświęcić absolutnie NIC czasu na szukanie.
Straszny bałagan by się zrobił i wątek nie miałby 9 stron tylko 90, w kółko o tym samym :mrgreen:


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 lutego 2018, 00:04 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 920
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 61 razy
Pomógł: 26 razy
Dzis bylem przejazdem w Brodnicy i wyliczyli mi cene rozrzadu w Auto Complex bez pompy wody 480zl. Dwa paski Ina( po numerach wyszlo ze to Gates) 3 rolki Ina ( na jednej pisalo made in China) co mi sie nie spodobało. I Komplet śrub ,w tym jedna centralna i dwie czy trzy na rolki ( bez 4 śrub imbusowych) oraz podkładka diamentowa.
1)Doliczając Pompe Wody Hepu P574 za 190zl
2) komplet innych srob tzw. zestaw montazowy za 70zl w tym 4 na imbus
3) kolo zebate na wal Febi za 70zl to wychodzi ladna sumka 740zl.
Wiec za ta cene to znajde juz spokojnie cos lepszego na necie. I to juz po ostatecznych rabatach.

Zestaw do kompleksowej wymiany rozrządu do 2.5 tdi ACV/AHY/AXG wraz z kołem pasowym z tłumikiem drgań
numery katalogu Inter Cars
1.Pasek CONTI ct914 Lub Gates 5323xs
2.Pasek CONTI ct939 Lub Gates 5494xs
3.Rolka EVR 55447 ( w pudełku rolka Litens ) Ina to 531 034 230
4.Rolka EVR 55446 ACV lub EVR 55477 AHY/AXG/AJT ( w pudełku rolka Litens )
5.Rolka EVR 55478 ( w pudełku rolka Litens ) INA 531034330/
6.Pompa hepu P536 lub wzmocniona P574
7.Zestaw śrub koła pasowego CORTECO 80001243 lub MS05SET - Contitech
8.Koło pasowe CORTECO kpl z podkładką diamentową nr VW 074 105 251AC nr IC 80001157
9.Pasek wielorowkowy - CONTI 6PK2215 (wersja z klimą)
10.Uszczelniacz wału ELRING EL294357
11.Uszczelniacz wałka rozrządu 2 szt ELRING EL325155[/quote]

Czyli rolka 55446 jest to samo co 55477 tylko do innych silników. I to sa numery Ruville. Natomiast numery Ina to 531 034 230

Co tez mnie zaciekawilo ze rolke ktora idzie do AXG ( o czym pisal kolega wczesniej) o nr. Ruville 55477 katalog znaleziony tutaj proponuja zalozyc do silnika ACV ,AUF,AYC,AXL. Wiec tak do konca to nie wiadomo dlaczego jedni pisza tak a drudzy inaczej. Niby pisal kolega o słabszej i mocniejszej sprezynie.
https://aparts.pl/partscatalogue/55477- ... 2RUV.aspx#
I trzeba kliknac w Pojazdy i zjechac na sam dol i jest rozpisane.

A wiec moj rozrzad skompletowałem i uczynilo to 731zl. Wszytko na sztuki żaden komplet.
Rolki Ina,zobaczymy co bedzie w srodku. W jednym sklepie jak pisalem wyzej bylo Made in China. Oby nie bo odeśle.
https://autoczescizielonki.pl/ Tu kupywalem najtaniej z posrod kilku sklepow na necie.
http://e-autoparts.pl/ , https://aparts.pl/#
To co kupiłem,system podaje ceny netto i brutto.
30 93 1815 PODKŁADKA DYSTANSOWA 1 18,70 PLN 23,00 PLN
30936581 KOŁO ZĘBATE WAŁU KORBOWEGO VW 2,4/2,5D L 1 47,97 PLN 59,00 PLN
531027630 ? ROLKA NAPINACZA VW 1 100,00 PLN 123,00 PLN
531034230/INA ROLKA NAPINACZA VW VOLVO 1 97,56 PLN 120,00 PLN
531034330/INA ROLKA NAPINACZA VW VOLVO 1 60,16 PLN 74,00 PLN
80001243 ZESTAW ŚRUB KOŁA PASOWEGO VW, AUDI 1 47,97 PLN 59,00 PLN
CT914 PASEK POMPY WTRYSK. VW 2,5TDI/ 1 46,34 PLN 57,00 PLN
CT939. PASEK ROZRZADU VW 2,4-2,5D 1 53,66 PLN 66,00 PLN
P574/HPU POMPA WODY VW AUDI 1 122,76 PLN 150,99 PL

Po kilku dniach przyszedl rozrzad i rolki mimo ze sa Ina i na odwrocie pisze Litens to na obudowie łożyska pisze made in china. Slabo to widać ale jest. Pytanie czy bedzie ok,czy odeslac i kupic gdzie indziej ?Przed wysylka pytalem,dostalem odpowiedz ze oni jako sprzedawcy na to wplywu nie maja. Pompa Hepu jest solidna ciezka i widac ze jest ok.
Mam fotki rolek ,ale niestety nie moge ich tu wrzucic. Przez kopiuj-wklej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB