T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 22:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 stycznia 2012, 22:57 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 września 2010, 20:59
Posty: 19
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam Panowie

potrzebuje pomocy.mianowicie od paru dni mam problem z dziwnym piszczeniem ktore przypomina piszczenie paska nasilajace sie tylko podczas jazdy a kiedy zwalniam do 20km znika.Wszystko zaczelo sie od zerwania paska klinowego,ktory zostal wymieniony wraz ze wszystkimi rolkami i nastepnego dnia podczas lekkiego skretu w lewo zaczelo sie piszczenie ale po ostrym skrecie w prawo ustapilo.Nastepnego dnia znowu sie zaczelo i trwa do teraz przy kazdym kierunku jazdy.Trudno znalezc miejsce pisku ale rano popiskiwalo pod plastikowa obudowa po przeciwnej stronie rozrzadu i niewiem czy ma to cos wspolnego.Podczas jazdy przy otwartym oknie slychac ten dzwiek z okolic prawego kola.Prosze o pomoc


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 stycznia 2012, 23:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 07:05
Posty: 335
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
model: multivan syncro
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 26 razy
A czy to nie klocek hamulcowy nie odbija i cienko popiskuje, ocierając o tarczę? Sprawdź, czy pisk ustaje po lekkim wciśnięciu hamulca. Jeśli tak, to masz przyczynę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 7 stycznia 2012, 23:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 września 2010, 20:59
Posty: 19
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
tarcze i klocki byly sprawdzane i sa ok a wciskanie hamulca nic nie zmienia


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2012, 08:10 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 16 września 2011, 21:23
Posty: 73
Lokalizacja: Opoczno
model: transporter
silnik: 2.4

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Jeśli masz wspomaganie to może być pompa,po wymianie pasków miałem podobnie.
Tak było u mnie i skończyło się na wymianie pompy,teraz jest ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2012, 10:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 września 2010, 20:59
Posty: 19
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
pompa byla sprawdzana przy wymianie kola i wyglada na dobra bo na postoju przy skrecaniu kierownica nawet nie pisnie.Silnik 2.5 tdi ACV


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2012, 16:20 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
Pierwsze ustal czy to piszczy przy zwiększaniu obrotów silnika, czy przy większej prędkości pojazdu.
Jeżeli rozpędzisz furę i wyrzucisz na luz to piszczy, czy tak samo piszczy przy tej samej prędkości ale ciągnąc silnikiem :?:
Stojąc autkiem na luzie i dodając gazu też piszczy :?:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2012, 16:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 13 września 2010, 20:59
Posty: 19
model: t4
silnik: 2.5tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Stojac na luzie jest cisza i zaczyna piszczec gdzies od 30kmh wzwyz i ciagle cwierka az do zwolnienia do 30kmh i wtedy jest kumulacja dzwieku tak jakby ocieraly o siebie jakies metalowo-gumowe elementy ,mniej jak 20kmh nastepuje cisza ,bynajmniej przez okno nic nie slychac.Piszczenie jest takie same na luzie i na biegu


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 stycznia 2012, 16:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 15:16
Posty: 1258
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 1.9 TDI AFN/1Z

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 122 razy
No to pierwsze jedno przednie koło do góry i rozpędzaj, następnie drugie i potem szukaj (może masz blachę osłonę tarczy hamulcowej gdzieś przygiętą i gdzieś obciera).


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 czerwca 2014, 20:44 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 28 lutego 2014, 02:15
Posty: 5
model: carawele
silnik: 2,5

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam, temat trochę stary ale jestem ciekaw jak się zakończyła sprawa, bo mam dokładnie taki sam problem jak kolega "bilu"


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB