T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 30 maja 2015, 01:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 11:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:06
Posty: 96

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 2 razy
Było wprawdzie na BF, ale ponieważ jestem na kupnie proszę zaznajomionych z tematem o odświeżenie i wypowiedzenie sie na naszym forum na temat tego jaką firmę polecacie a jakiej się wystrzegać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 13:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 17:08
Posty: 3522
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 96 razy
Na pewno nie kupuj Delphi bo to badziew jest. Klocki piszczą jak w PKS-ie


_________________
BYŁEM NA ZLOTACH
I OSTRÓDA.. III OLSZTYN.. IV POKRZYWNA..VI GÓRY SOWIE.. VII KASZEBE.. VIII RADKÓW.. IX SUCHEDNIÓW.. XI SIAMOSZYCE

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE..V TARNAWA NIŻNA...XII ROZTOKI GÓRNE


Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 14:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:23
Posty: 5123
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 419 razy
ja mam założone TRW, 10 tyś przejechane i żadnych problemów


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 16:02 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:33
Posty: 523
Lokalizacja: B_Y_D_G_O_S_Z_C_Z
opis: KAŻDA ZMORA MA SWOJEGO AMATORA ...
model: juz nie t4 :(
silnik: 2,0 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 4 razy
Kenobi napisał(a):
ja mam założone TRW,
czyli LUKAS , jestem za bardzo pozadne


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 19:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 22:32
Posty: 1501
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 15 razy
TRW mam, 25tys km zrobiłem i jeszcze połowa jest :mrgreen:
Ale jakbyś miał okazje kupić to TEXTAR kup - rewelacja :)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 20:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 16:44
Posty: 2685
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 78 razy
TRW BREMBO LUB MIKODA są godne polecenia dodatkowo w Częstochowie wszystkie te firmy mają swoje zaklady


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 20:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 17:08
Posty: 3522
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 96 razy
Ja też mam TRW tarcze i jest na razie ok


_________________
BYŁEM NA ZLOTACH
I OSTRÓDA.. III OLSZTYN.. IV POKRZYWNA..VI GÓRY SOWIE.. VII KASZEBE.. VIII RADKÓW.. IX SUCHEDNIÓW.. XI SIAMOSZYCE

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE..V TARNAWA NIŻNA...XII ROZTOKI GÓRNE


Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 26 maja 2010, 21:48 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:44
Posty: 3154
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 36 razy
Pomógł: 95 razy
Mikody nie polecam , tarcze do bani, ale jak to mówią cena czyni cuda, tarcze kup Textara a klocki TRW


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 8 sierpnia 2010, 16:44 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 7 czerwca 2010, 13:49
Posty: 770
Lokalizacja: KRAKÓW NOWA HUTA
model: MULTIWAN
silnik: 2.5 tdi AJT 136 km

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 20 razy
a ja właśnie polecam mikode nacinaną nawiercaną i klocki TRW latam z lawetą i jest rewelacja <dzięki>


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 6 listopada 2010, 20:06 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 29 czerwca 2010, 20:57
Posty: 46
model: multivan
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ja smigam na ATE tarczach i klockach I nie narzekam już kilkanaście tyśiecy temu wymieniałem
miałem zwykła mikode i tarcze po kilku kilometrach miały bicie a odnośnie Brembo to zakładałem do sobówki i piszcą aż miło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 grudnia 2010, 09:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 10:39
Posty: 397
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 5 razy
Panowie wymieniac klocki i tracze naraz czy wystarczy klocki??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 grudnia 2010, 10:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:29
Posty: 945

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 72 razy
Jeśli tarcze nie osiągnęły granicznego zużycia, "nie biją" to nie ma potrzeby ich wymiany.


_________________
Zły admin - masz problem to skontaktuj się z dobrym.

Grześ.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 grudnia 2010, 10:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 19 listopada 2010, 10:39
Posty: 397
Lokalizacja: Sekcja dolnośląsko - opolska
opis: olesno - opolskie
model: Caravella
silnik: 2,5 tdi 102 KM

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 5 razy
Dzięki za info...... A jeszcze jedno pytanko....z tego co pamiętam wymiana klocków to banał?? Wystarczy zacisk ściągnąc wsadzi nowe klocki i przykręcic zacisk, czy się nie mylę?? Nie pamiętam, dawno tego nie robiłem, w ostatnim aucie nie musiałem były prawie nówki...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 grudnia 2010, 12:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 22:32
Posty: 1501
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 15 razy
Nie trzeba ściągać zacisku :) Wysuwasz to co zabezpiecza klocki, wyciągasz je i wkładasz nowe :)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 grudnia 2010, 15:53 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:37
Posty: 5188
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+

Podziękował: 97 razy
Pomógł: 281 razy
lukasz.my http://www.youtube.com/watch?v=s0SZ0k4WXno : )


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 grudnia 2010, 16:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 czerwca 2010, 19:58
Posty: 11
model: Transporter 96'
silnik: AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Tylko najlepiej jest wyczyścić zacisk żeby klocki mogły się cofać i jeszcze trzeba sprawdzić prowadniki czy nie stoją a najlepiej profilaktycznie je przesmarować specjalnym smarem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 lutego 2011, 17:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 19:17
Posty: 61
Lokalizacja: PCT
model: LKW Long
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Probe041 napisał(a):
to mam pytanie w związku z tym filmikiem czy tłoczek docisku na początku trzeba wkręcać kluczem czy gostek to robił by ruszyć tłoczek a potem go ściskiem wkręcał ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 8 lutego 2011, 17:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:23
Posty: 5123
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 419 razy
trzeba jednocześnie ściskać i kręcić, najlepiej do tego użyć klucza dwubolcowego do przykręcania tarczy w szlifierce kątowej ( diaksie ) pasuje idealnie


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: rafflex (piątek, 22 lutego 2013, 21:47)
  Statystyki: 5%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 16:47 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 18 kwietnia 2010, 19:17
Posty: 61
Lokalizacja: PCT
model: LKW Long
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Kenobi zabieram się do wymiany klocków z tyłu (T4 2002 r. 102 PS,klocki z czujnikami,ABS) i chciałbym się dowiedzieć co za niespodzianki mnie jeszcze czekają ?
Czy wystarczy zrobić to wszystko co na filmiku powyżej ? Czy po wymianie klocków trzeba regulować tymi sprężynami przy zacisku (od hamulca ręcznego) ? I.T.P.

Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 lutego 2011, 17:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:23
Posty: 5123
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 419 razy
nic nie trzeba regulować tam jest mechanizm samonapinający,
jedyna lub aż jedyna niespodzianka to może być taka jak u mnie i kolegi Kubek czyli zapieczone prowadnice zacisku z którymi walczyłem cały dzień aby je wyciągnąć z jarzma bez ukręcenia, potem przeszlifowanie otworów w których się poruszają i wymiana na nowe

tu poczytaj o tym:
viewtopic.php?f=10&t=406&p=4745&hilit=prowadnice+jarzmo#p4745


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB