T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 12:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 października 2016, 18:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 00:47
Posty: 7
opis: VW T4
model: T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Zwracam się do Was z zapytaniem, ponieważ w mojej t4 wystąpił problem z brakiem spryskiwaczy szyby przedniej. Sprawdziłem bezpieczniki, przewody od silniczka do ściany grodziowej, płyn jest, a spryskiwacze nie działają, problem wystąpił nagle, bez żadnej przyczyny... Może ktoś z Was już spotkał się z tym problemem, szukał na forum ale nic nie znalazłem.

Jeśli ktoś z Was wie, że ten temat był poruszany proszę o ewentualny link.

Z góry dzięki za odpowiedź <beer>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 października 2016, 19:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
a pompka ????


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 października 2016, 19:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Albo dysze zatkane, cudów nie ma w tym temacie.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 października 2016, 19:49 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 15:26
Posty: 1369
Lokalizacja: Olsztyn
opis: 2.8 V6
model: Caravelle Business
silnik: AMV

Podziękował: 25 razy
Pomógł: 89 razy
Probe041 napisał(a):
Albo dysze zatkane, cudów nie ma w tym temacie.



jak dysze zatkane to pompka bedzie pracowac i będzie to słychać. U mnie ostatnio pompka odmówiła współpracy od nieużywania. Dostała dwa strzały młoteczkiem i od razu się jej poprawiło.


_________________
w garażu:
VW T4 2001 Caravelle Business V6
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm 125KM
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony
Sprinter 312D 1998 Westfalia James Cook


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 października 2016, 20:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 00:47
Posty: 7
opis: VW T4
model: T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dzięki koledzy za uwagi postaram się wyciągnąć silniczek i go przeczyścić. Dam znać jak się sytuacja potoczyła.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 października 2016, 20:40 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Cobretti napisał(a):
Dzięki koledzy za uwagi postaram się wyciągnąć silniczek i go przeczyścić. Dam znać jak się sytuacja potoczyła.


jak bedzie walniety to ci sprawny sprezentuje bo mam


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 24 października 2016, 00:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
U mnie nie tak dawno podobna awaria, jako że było słychać silniczek więc dmuchnełem kilka razy przez dysze w kierunku zbiorniczka sprężarka i to załatwił sprawe.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 27 października 2016, 19:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 00:47
Posty: 7
opis: VW T4
model: T4
silnik: 2.4

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Problem rozwiązany, wyjąłem silniczek przeczyściłem razem ze stykami i działa. Dzięki za pomoc! <beer>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 grudnia 2016, 22:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 2 stycznia 2011, 20:45
Posty: 7
Lokalizacja: Przemyśl
opis: biały
model: Caravelle
silnik: 2.4 D

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witam ,od jakiegoś czasu borykam się z problemem spryskiwaczy ,chodzi o to że bardzo słabo pryskają na przednią szybę ,na tył jest ok a z przodu musiałem zatkać po jednej dyszy z każdej strony żeby cokolwiek docierało do szyby ,ostatnio kupiłem nową pompkę ale po zamontowaniu zero poprawy a po pewnym czasie niezależnie gdzie włączona na przód czy na tył psikała tylko tylko na tył ,zamieniłem wężyki ale pompka zdechła całkiem .Pewnie założę starą pompkę póki czegoś nie wymyślę ale fakt że ledwo pryska jest irytujący ,proszę o jakieś porady jak zrobić żeby porządnie to działało .
Chciałem dodać że spryskiwacze założyłem nowe w pierwszej kolejności .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 grudnia 2016, 00:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12294
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Ja jak miałem problem to odpiąłem wężyk między maską a zbiorniczkiem a potem korzystając z kompresora przyłożyłem je do dysz i dmuchałem w przeciwną stronę.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 grudnia 2016, 07:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
u mnie przyczyną były sparciałe łączniki przy samych dyszach, te gumowe elementy w które wetknięte są plastikowe przewody od zbiorniczka. Część leciała dyszą ale większość wyciekała pod maskę


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 23 grudnia 2016, 10:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
A może gdzieś po drodze do pompki prąd ucieka (spadek napięcia) i przez to pompka słabiej pompuje bo nie ma podanego nominalnego napięcia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB